Het kan altijd de eerste keer zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nogmaals, ik open nooit topics.
Dat topic had dan ook niet geopend hoeven te wordenquote:Ik vind het alleen raar dat een topic wat een ander heeft geopend en waar mensen met elkaar in discussie zijn, dat die mensen zomaar de mond wordt gesnoerd.
Dat topic had ook niet gesloten hoeven te wordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan altijd de eerste keer zijn.
[..]
Dat topic had dan ook niet geopend hoeven te worden
Omdat we het wel een beetje gehad hebben met de manier van posten, het schelden en het niet discussiëren. Het wordt, voornamelijk dankzij jou, een gebed zonder end.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht?
Lees het topic even.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom gaat mijn topic dicht?
Jij hebt sws niks toegevoegd dus ik denk dat je het beste gewoon weg kan blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Omdat we het wel een beetje gehad hebben met de manier van posten, het schelden en het niet discussiëren. Het wordt, voornamelijk dankzij jou, een gebed zonder end.
Dat gaan we dus niet doen.
Dat heeft voordelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vroeg waarom
En Five gaf antwoord. MAW trouwens ook...quote:
Dat had ík kunnen zeggen.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij hebt sws niks toegevoegd dus ik denk dat je het beste gewoon weg kan blijven
Goede zelfkennis heb je dan, kan je nog iets goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat had ík kunnen zeggen.....
Prima.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede zelfkennis heb je dan, kan je nog iets goed.
Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu nog een topic open krijg ik dan een ban?
pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu nog een topic open krijg ik dan een ban?
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.quote:
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef je altijd op een vraag antwoord met een wedervraag?
Je reacties in die topic kan ik nu wel veel beter in perspectief plaatsen, das dan weer een voordeelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.
Jouw baan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.
O, waarom noem je de retorische vraag van MAW dan een wedervraag? Want het is geen vraag.quote:
Need I say more.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.
Nou, nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, maar ik hoop wel voor je dat je voor je werk bij Fok betaald wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |