Tsk, schaam jequote:Op vrijdag 17 april 2009 10:49 schreef Five_Horizons het volgende:
...Als een topic er al een maand staat (wat kan; ik lees écht niet alles door), ....
De vindplaats van de AV dan weer wel. Waarbij bekendmaking van de (domein)naam onvermijdelijk is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Het gaat immers om het probleem en de AV kunnen daarin helpen. De naam is dan niet relevant.
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
De vindplaats van de AV dan weer wel. Waarbij bekendmaking van de (domein)naam onvermijdelijk is.
quote:Tekst AV
De Fok!ker die op eigen kracht al zover gekomen is, is veelal ook in staat de vraag zelf te beantwoorden.quote:Tekst AV
quote:AVWazdahdan
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:46 schreef r_one het volgende:
Ik was gewoon benieuwd
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Was het zo slecht zichtbaar dat het een garpje was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Was het zo slecht zichtbaar dat het een garpje was?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef mudkipzz het volgende:
Zou een mod de TT van mijn topic willen wijzigen in?
Autodealer -knip- misleidt mij?
Erkende autodealer misleidt mij?
Dat maakt het voor Google wat makkelijker om deze bedriegers te vinden
Dank
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, een TS die direct begint te roepen dat bedrijf A te B een rukbedrijf is, zal direct een edit krijgen, inderdaad. Zeker als een topic alleen bedoeld is om 'te waarschuwen'. We zitten gewoon niet op heksenjachten te wachten.
Vandaar ook mijn welgemeende 'quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar de vraag is wel grappig omdat er net 2 weken terug dit is gezegd door FH:
[..]
Die topics staan daar nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:18 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje.... waarom staan tegenwoordig de centrale beleggingstopics in De Kredietcrisis?
We kunnen dan wel een crisis hebben, maar dat betekend toch niet dat alles van beleggen in het forum De Kredietcrisis thuis hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |