En Five gaf antwoord. MAW trouwens ook...quote:
Dat had ík kunnen zeggen.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij hebt sws niks toegevoegd dus ik denk dat je het beste gewoon weg kan blijven
Goede zelfkennis heb je dan, kan je nog iets goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat had ík kunnen zeggen.....
Prima.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede zelfkennis heb je dan, kan je nog iets goed.
Dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu nog een topic open krijg ik dan een ban?
pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu nog een topic open krijg ik dan een ban?
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.quote:
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef je altijd op een vraag antwoord met een wedervraag?
Je reacties in die topic kan ik nu wel veel beter in perspectief plaatsen, das dan weer een voordeelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.
Jouw baan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik wil jou baan, lijkt me geweldig.
O, waarom noem je de retorische vraag van MAW dan een wedervraag? Want het is geen vraag.quote:
Need I say more.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens verdiepen in het fenomeen 'retorische vraag'.
Nou, nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen idee, maar ik hoop wel voor je dat je voor je werk bij Fok betaald wordt
Ik zag een vraagteken staan, dus ik dacht het zal wel een vraag zijn. Gek bedacht he?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, waarom noem je de retorische vraag van MAW dan een wedervraag? Want het is geen vraag.
Gelukkig maar dat niet iedereen het zelfde is dan want anders zouden er geen mods zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik haal mijn plezier uit 'discussies' als deze.
Dat is voor mij voldoende beloning....
Retorische vraag:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag een vraagteken staan, dus ik dacht het zal wel een vraag zijn. Gek bedacht he?
Asjeblieft.quote:Een retorische vraag is een stijlfiguur waarbij een vraag wordt gesteld, waarop men geen antwoord verwacht. Het is de bedoeling dat de ontvanger (toehoorder, lezer) zich aangesproken voelt en instemt met wat de zender (spreker, schrijver) suggereert. Een retorische vraag heeft de woordvolgorde van een vraag maar de intonatie van een mededelende zin.
Ja, eigenlijk wel, aangezien men op een retorische vraag over het algemeen geen antwoord verwacht. Net als de vraag "Gek bedacht hè?". Dat is ook een retorische vraag, maar aangezien je dat concept niet begrijpt voelde ik me toch genoodzaakt jou op dit punt even bij te spijkeren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zag een vraagteken staan, dus ik dacht het zal wel een vraag zijn. Gek bedacht he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |