Zeeuwse naam toch? Anyhow: ik vind 'm wel leuk.quote:Op maandag 20 april 2009 17:53 schreef rena het volgende:
[..]
Mels? Zo'n rare naam is dat opzich niet toch? Ik heb hem wel vaker gehoord in ieder geval.
goh... ivf?quote:Guess they're not breaking up any time soon!
Representatives for Sarah Jessica Parker, 44 and Matthew Broderick announced Tuesday that the couple is expecting the birth of twin daughters this summer.
The babies will be delivered through a surrogate pregnancy.
The Sex and the City star and her actor husband are "overjoyed," according to their publicists.
Broderick and Parker have a son, James, aged 6.
Congrats to SJPeePee and fam!
Heeft het niets te maken met haar leeftijd en het gevaar voor haar kind dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef J-net het volgende:
Dat andere kind is SJP toch wel zelf zwanger van geweest? Vraag me af waarom dan nu een draagmoeder.....
Precies.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:58 schreef Aventura het volgende:
Het is op je 44ste nou niet bepaald risicoloos om zwanger te zijn, sowieso kan het dan misschien niet eens meer.
Best jonge vader, op je 21e al twee kinderen.quote:MADRID - Royston Drenthe is voor de tweede keer vader geworden. De middenvelder van Real Madrid kreeg woensdag een dochter.
Het meisje is geboren in een ziekenhuis in Madrid, zo maakte de club op de website bekend. Moeder en kind maken het volgens de Madrilenen uitstekend.
De 21-jarige Drenthe, die eerder voor Feyenoord speelde, kreeg vorig jaar ook een dochter.
Wat is daar dan mis mee, als hij zich daar prettig bij voelt?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:42 schreef rena het volgende:
Royston Drenthe is vader geworden.
[..]
Best jonge vader, op je 21e al twee kinderen.
Zeg ik dat er iets mis mee is? Kutkloon.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is daar dan mis mee, als hij zich daar prettig bij voelt?
Omdat ie 2 kinderen heeftquote:
quote:april 2009
1. Anouk Voorveld (1974, presentatrice) & Edwin Smulders (1968, paparazzo): 2e kind, br/zusje van Max
2. Cara van der Auwera (1981, Vlaamse presentatrice) & Jeroen Vermeiren: 1e kind
3. Christine Aaftink (1966, voormalig schaatskampioen: 1e kinderen (een tweeling!)
4. Johan Bruyneel (1964, Vlaamse ploegmanager wielrennen) & Eva Maria: 2e kind, br/zusje van Victoria
5. Katja Retsin (1972, Vlaamse presentatrice) & Jan Schepens (1970, Vlaamse acteur): 2e kind, br/zusje van Manou
6. Matías Suárez (1988, Argentijnse spits bij Anderlecht) & Magali: 1e kind (een meisje!)
7. Naďma Azough (1972, politica Groen Links): 1e kind
Goh ik ken alleen de bovenste...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier een lijst met alle 'zwangere' BN-ers (en trouwens ook BB-ers), met voor april in verwachting:
http://voornamelijk.nl/?p=1994
[..]
Wanneer er gebruik wordt gemaakt van een draagmoeder, gaat het vaak wel om de eigen eicellen/spermacellen, het kindje is van hen, de zwangerschap wordt alleen niet door de moeder gedragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 09:00 schreef cinnamongirl het volgende:
Misschien is ze al in de overgang. Dan kan alleen een zwangerschap met eiceldonatie nog. Als het dan toch niet met je eigen eicellen kan, dan kun je net zo draagmoeder zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |