abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 14:47:32 #226
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_68203344
Een paar weken te vroeg en toch 3200 gram...dat was een flinke geworden als ie was blijven zitten tot 40 weken
  maandag 20 april 2009 @ 15:18:56 #227
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68204449
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:47 schreef AnnaStesia het volgende:
Een paar weken te vroeg en toch 3200 gram...dat was een flinke geworden als ie was blijven zitten tot 40 weken
Ach zoveel te vroeg zal het ook niet zijn geweest denk ik, anders had het ventje vast nog wel in het ziekenhuis moeten blijven.. 2 weken is ook een paar weken "te vroeg" natuurlijk
  maandag 20 april 2009 @ 16:47:53 #228
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_68207509
ja das waar,maar 2weken te vroeg is best op tijd toch?
pi_68208932
Wat een naam weer
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68208990
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:47 schreef AnnaStesia het volgende:
ja das waar,maar 2weken te vroeg is best op tijd toch?

Tuurlijk maar men brengt het altijd graag dramatisch als het BN-ers betreft natuurlijk
Don't you love her madly?
pi_68209639
quote:
Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef Vlindur het volgende:
Wat een naam weer
Mels? Zo'n rare naam is dat opzich niet toch? Ik heb hem wel vaker gehoord in ieder geval.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_68209773
ik ken iemand die Mijs heet... (zegt iemand met als nickname mijsje... maar ik heb me niet naar haar vernoemd, ik heet al langer zo, dan dat ik haar ken... )

-edit- ik las meis, maar het was mels... klein verschilletje...

[ Bericht 12% gewijzigd door mijsje op 20-04-2009 18:49:04 ]
  maandag 20 april 2009 @ 20:02:27 #233
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_68213897
Nog nooit van Mels gehoord. Heb er niks mee, met die naam. Klinkt niet echt tof.
pi_68228640
quote:
Ioan Gruffudd and Alice Evans Expecting First Child
Tags: Dads, Expecting
PAPhotos/Landov
This is going to be some international family! Welsh actor Ioan Gruffudd and his wife, English actress Alice Evans, are expecting a baby, his rep confirms to PEOPLE.

This will be the first child for the couple, who currently live in Los Angeles. The Fantastic Four actor, 35, met Alice, 37, while filming 2002’s 102 Dalmations and they wed in the fall of 2007.

Ioan, who gained fame across the pond starring as Horatio Hornblower in Hornblower – the British made-for-TV films based on C.S. Forester’s novels — has also appeared in 2004’s King Arthur and 2006’s Amazing Grace, and played former British Prime Minister Tony Blair in Oliver Stone’s W. last year. He next appears with Julia Roberts in Fireflies in the Garden, due out in June.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:10:36 #235
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68238959
17 mei begint Boer Zoekt Vrouw weer en ik las toevallig net op een weblog dat er 3 boeren zijn uit voorgaande seizoenen die in juni van dit jaar hun tweede kindje verwachten.

Hans Ruhof en Connie (Boer zoekt vrouw): tweede kindje, broertje/zusje van Anna
Dirk-Jan & Petra (Boer zoekt vrouw): tweede kindje, broertje/zusje van Fleur
Pros & Jolanda (Boer zoekt vrouw): tweede kindje, broertje/zusje van Tamar

En bij alledrie was de eerste boreling een meiske.
*Twilight muziekje opzet*
Fok!bejaarde
pi_68244984
Dave Grohl is vader geworden van een tweede dochtertje.
quote:
It’s another baby girl for Dave Grohl and wife Jordyn! The Foo Fighter frontman welcomed daughter Harper Willow Grohl on the afternoon of Friday, April 17th. She weighed in at 7 lbs., 8 oz, is 20 inches long and “loud as hell,” according to a statement. Harper, who is named for Dave’s great uncle, joins big sister Violet Maye, 3.

The couple announced the pregnancy in October, confirming the sex of the baby in February. There’s another Foo in the oven as well — drummer Taylor Hawkins and his wife are also expecting their second child.

Source: Rolling Stone
And you know I might
  woensdag 22 april 2009 @ 11:22:58 #237
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68265148
quote:
wo 22 apr 2009, 10:26
Zoon voor zangeres/actrice Jill Scott

LOS ANGELES - R&B-zangeres en actrice Jill Scott is moeder geworden van een zoon. Ze beviel zondag van haar eerste kind, zo heeft haar manager laten weten aan het Amerikaanse tijdschrift People. De vader van het jongetje is Scotts verloofde, drummer Lil John Roberts.

Het aanstaande echtpaar, dat sinds 2007 samen is, heeft het jochie Jett Hamilton genoemd. Scott (37) ontdekte haar zwangerschap op de dag dat ze naar Afrika moest om de tv-serie The No. 1 Ladies' Detective Agency op te nemen. Toen ze probeerde aan te komen voor de rol en zag dat dat wel heel makkelijk ging, schrok ze in eerste instantie. „Ik dacht dat er iets mis was met me.”

Scott bracht de prille maanden van haar zwangerschap door in Botswana. „Dat was een van de grootste uitdagingen in mijn leven”, zei ze hier eerder over. „Je bent elke dag misselijk. Er was een tijdsverschil van zeven uur, hitte, insecten en we maakten dagen van veertien uur.”

Scott was eerder getrouwd met grafisch ontwerper Lyzel Williams, maar uit dat huwelijk heeft ze geen kinderen. „Ik was vijf jaar getrouwd en kon geen kinderen krijgen. Tot nu toe... Het is het geweldigste dat me ooit is overkomen.”
Fok!bejaarde
pi_68276004
Geruchten gaan dat Jennifer Hudson zwanger zou zijn.
quote:
Singer/Actress Jennifer Hudson is reportedly pregnant. Sources close to the singer confirmed to Essence.com that Jennifer and her fiance David Otunga, are expecting their first child together.

Jennifer and David, a former contestant of “I Love New York 2″ and a Harvard graduate, plan on getting married as soon as the Award-winning actress and singer finishes touring. Jennifer is currently on tour in the U.S. featuring Robin Thicke, and David is in Florida training to become a professional wrestler.
And you know I might
pi_68297740
quote:
Novastar-zanger is vader
Uitgegeven: 23 april 2009 10:38
Laatst gewijzigd: 23 april 2009 10:38

AMSTERDAM - De Belgische zanger Novastar is woensdag voor het eerst vader geworden. Dochter Lucy kwam in het ziekenhuis in Antwerpen ter wereld.

Dat vertelde de zanger donderdagochtend in het radioprogramma van Ruud de Wild op Q-music.

Novastar, geboren als Joost Zweegers, kan donderdagavond weer in de prijzen vallen. Hij is genomineerd voor twee 3FM Awards, in de categorieën beste artiest alternatief en beste album.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:45:35 #240
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_68332185
AMSTERDAM - Acteur Barry Atsma en zijn vriendin Izaira verwachten deze zomer een tweede kindje. Dat heeft Atsma aan weekblad Story laten weten.

Het koppel kreeg in augustus 2006 hun eerste kind, dochter Zoë. Zij krijgt nu een broertje of zusje erbij.

Donderdag werd bekend dat Atsma de hoofdrol krijgt in de verfilming van Kluuns roman 'Komt een vrouw bij de dokter'. De acteur neemt de rol van Stijn op zich, die zijn grote liefde Carmen verliest aan kanker.

Terwijl Carmen zich door chemokuren en bestralingen heen vecht, wordt Stijn verliefd op Roos en krijg hij een relatie met haar. Reinout Oerlemans regiseert de film.

Verhaal

Volgens Atsma, die Stijn speelt, heeft Oerlemans gevoel voor regisseren. "Reinout weet heel goed zijn verhaal te vertellen en weet goed waarom hij het wil vertellen."

De opnames beginnen in juni, 'Komt een vrouw bij de dokter' moet op 26 november in premičre gaan.

bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_68341728
quote:
AMSTERDAM - Zwanger supermodel Heidi Klum hoopt dat haar vierde kindje een meisje is.

"Natuurlijk zijn we ook gelukkig met een jongetje", vertelt Heidi aan US Magazine. "Maar ik zou liegen als ik niet zou zeggen dat ik hoop op een klein meisje, zeker voor onze dochter Leni. Zij zou het fantastisch vinden om een klein zusje te krijgen."

Leni (5) heeft al twee broertjes, Henri (3) en Johan (2). "Dan zegt ze 'ik hoop dat het een meisje is! Dan kan ze in mijn kamer slapen en kan ik helpen met de luiers verschonen. Ik word een hele goede zus!'"
Ik heb ook 2 jongens en 2 meisjes Wel iets andere volgorde.
Don't you love her madly?
pi_68350210
Ellen Pompeo heeft al een aardig buikje
And you know I might
  zondag 26 april 2009 @ 16:07:14 #243
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68394508
quote:
Anna Belknap Welcomes Son George

In better late than never news, CSI: NY star Anna Belknap and her husband Eric Siegel welcomed their second child on February 6th, sources confirm to Entertainment Weekly. The new baby - a boy - has reportedly been named George. The new addition joins the couple's 2-year-old daughter, whose name has never been publicly released.

The pregnancy was announced in September. In November, Anna admitted that she had trouble adjusting to being pregnant both onscreen and off. "I forget when we cut that I'm still pregnant when I walk away!" she said. "It's very weird in my head because you're thinking in pretend when you're acting."
Bron: Entertainment Weekly
Whatever I want.
  maandag 27 april 2009 @ 12:45:55 #244
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_68419527
Terry Jones (67), bekend van Monty Python, een zijn maar liefst 41 jaar jongere vriendin verwachten een kind.

Lees de smerige details hier...
You cheated on me with choreography.
  maandag 27 april 2009 @ 19:00:38 #245
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_68431990
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:45 schreef Malahide het volgende:
Terry Jones (67), bekend van Monty Python, een zijn maar liefst 41 jaar jongere vriendin verwachten een kind.

[ afbeelding ]

Lees de smerige details hier...
Ze werkt toch vrijwillig mee?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 27 april 2009 @ 21:58:52 #246
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_68439579
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ze werkt toch vrijwillig mee?
Niet alles serieus nemen joh .
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 28 april 2009 @ 10:11:09 #247
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68450920
quote:
di 28 apr 2009, 06:00

Dirk Zeelenberg weer papa
AMSTERDAM - Acteur Dirk Zeelenberg (40) is voor de tweede keer vader geworden.

Zijn vriendin Suus beviel gisteren van haar tweede zoontje: Kees Jannick Amma. Een dolblije Dirk vertelt: „Wij zijn ongelofelijk trots en gelukkig! Suus voelt zich prima en alles gaat goed.”

Suus en Dirk hebben al een zoontje van twee, Zoé Philip Lodewijk Zeelenberg. Over de komst van zijn eerste zoontje zei Dirk eerder: „Het is waanzinnig om papa te zijn. Ik ben idolaat van die jongen.” Hun tweede jongetje is dus een zeer welkome aanvulling.
Fok!bejaarde
pi_68450976
Een zoontje dat Zoé heet? Wat gemeen.
And you know I might
pi_68451146
de eerste Zoé die ik ooit tegenkwam was een jongentje, ik vind het ook meer een jongens- dan een meisjesnaam...
  dinsdag 28 april 2009 @ 11:04:51 #250
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_68452512
In de Telegraaf staat dat de vriendin van Terry Jones 3 maanden zwanger is, maar aan de bump te zien is ze wel een tikkie verder. Of het worden er minstens 3.

Fok!bejaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')