WL!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben een S![]()
we hebben een G![]()
we hebben een E![]()
we hebben een L![]()
we hebben een E![]()
S
G
E
L
E
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed kerel ?

Ja beetje jammer dat dat in het niet valt bij wat moos te vertellen hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
word lekker met mn neus op een aantal harde feiten gedrukt..
die ik er op het moment niet bij kan hebben..
wat ontaard in een regelrechte paniek aanval..
waar ik ook al niet mee om kan gaan..
conclusie.. ik heb een top dag

ow gelukkigquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou volgend jaar zie ik niet gebeuren eigenlijk

dit heeft echter niets met werk te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat dat in het niet valt bij wat moos te vertellen had
Jij kunt niet zoveel hebben he?
Misschien wordt het tijd om ergens anders te gaan werken? Bij een sociale werkplaats bijvoorbeeld?
Ow wacht...van p00p had ik begrepen dat dat bedrijf daar niet ver vandaan staat.

Hé, da's mijn textquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben een S![]()
we hebben een G![]()
we hebben een E![]()
we hebben een L![]()
we hebben een E![]()
S
G
E
L
E
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles goed kerel ?

Nee inderdaad het boeit me ook weinigquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dit heeft echter niets met werk te maken
maar goed.. maakt ook niet uit..

hey baas! hoest met je slejteS?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL!!![]()
![]()
Alles best hier hoor
Hoeist daar?

ja kut man! gisteren was het lente buiten, nu weer herfstquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
WL!!![]()
![]()
Alles best hier hoor
Hoeist daar?

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:23 schreef debbie_19 het volgende:
Een feit is...skyradio is een kutzender
Dit nr wat nu op is heb ik al 80x vandaag gehoord

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou overtroef me [ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij nou nog iets kutters hebt dan "dat je te horen krijgt dat het maatje wie je elke morgen wakker maakt, wie altijd blij is om je te zien en wie je aandacht geeft wanneer dan ook. dat die iets heeft wat bij die beesies zeer gevaarlijk is om te opereren en dat hij het dan waarschijnlijk niet haalt"
Als dat wel zo is dan hoor ik het graag want dan heb ik even iets om over te lachensterke moozie. hopelijk komt het goed. ik heb zon situatie met mn vader gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt

en wat zeggen je collegas ervan , dat je dat roept ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:33 schreef DeToXiC het volgende:
KLABANUS!
Ik had ff zin om wat te roepen...

Niet zoveel, alleen geven z'n collega's hem dan een klap op z'n anusquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat zeggen je collegas ervan , dat je dat roept ?

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zoveel, alleen geven z'n collega's hem dan een klap op z'n anus

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat zeggen je collegas ervan , dat je dat roept ?

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik hou het niet vol met jullie hoor
Ik ga maar aan het werk.

Ja maar zeg nou zelf DTXC 1 iemand verteld iets vervelends en iedereen draaft er lekker op door.quote:

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
Jezus ik hou het niet vol met jullie hoor
Ik ga maar aan het werk.

wij moeten jouw ook altijd entertainenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar zeg nou zelf DTXC 1 iemand verteld iets vervelends en iedereen draaft er lekker op door.
Vertel jij eens iets leuks dan

Ik vind wat jullie op dit moment doen niet entertainen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wij moeten jouw ook altijd entertainen

quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind wat jullie op dit moment doen niet entertainen hooralleen maar huilie verhalen hoe zielug ze ook zijn.
Daar zit toch niemand op te wachten

ik i.i.g. nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vind wat jullie op dit moment doen niet entertainen hooralleen maar huilie verhalen hoe zielug ze ook zijn.

naja als je er niet op zit te wachten, moet je er gewoon overheen lezen. In plaats van die opmerkingen maken over dat iemand dan maar bij een sociale werkplek moet gaan werken, omdat ze persoonlijke problemen heeft. kijk ik weet dat dit geen R&P is, maar een beetje normale reactie zou wel gewenst kunnen zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]

Ja maar die van jou vond ik wel zielugquote:

Ja maar als het iedere dag gebeurt wordt het ietwat vervelend. Ik ga ook niet iedere dag zitten zielug doen hier. Dat heeft geen zin en dat gaat niemand ook wat aan. Iedereen zeurt weleens en iedereen heeft wel eens een kut dag maar volgens mij is dit topic niet bedoeld om iedere dag al je shit op tafel te gooien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef tripack het volgende:
[..]
naja als je er niet op zit te wachten, moet je er gewoon overheen lezen. In plaats van die opmerkingen maken over dat iemand dan maar bij een sociale werkplek moet gaan werken, omdat ze persoonlijke problemen heeft. kijk ik weet dat dit geen R&P is, maar een beetje normale reactie zou wel gewenst kunnen zijn

Ik ook niet ik kom hier voor me lolquote:

we zullen de volgende keer wel gepast reageren, als jij eens wat vervelends aan de hand hebt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar als het iedere dag gebeurt wordt het ietwat vervelend. Ik ga ook niet iedere dag zitten zielug doen hier. Dat heeft geen zin en dat gaat niemand ook wat aan. Iedereen zeurt weleens en iedereen heeft wel eens een kut dag maar volgens mij is dit topic niet bedoeld om iedere dag al je shit op tafel te gooien.

Jij komt hier omdat je me anders mistquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ook niet ik kom hier voor me lolsort of

Met een vriend en me vriendin uit etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Sure whateverquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we zullen de volgende keer wel gepast reageren, als jij eens wat vervelends aan de hand hebt.

Dat heb ik dus ook.. Maar dan met mensen in mijn omgeving.. Gekke is dat ze me nooit weten te vinden alleen als er gezeik is..quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee inderdaad het boeit me ook weinigwant je hebt altijd wat.
Ik snap best dat mensen soms even hun verhaal kwijt moeten, maar ik kan niet tegen
dat eeuwige gezeik en gehuil. Sorry. Maar daar word ik zeikerig van.
als het nou een x is...maar omfg ALTIJD!

quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:04 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Met een vriend en me vriendin uit etenGaat bas mee? OF gydo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...

i.p.v. er dan iets aan te doen is klagen makkelijker!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sure whateverje leest dus verkeerd. Eens ja...als iemand EENS wat heeft, maar sommige hebben blijkbaar echt een super KUT leven want die hebben IEDERE dag wel wat te zeiken.

Dat is hatelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Maar dan met mensen in mijn omgeving.. Gekke is dat ze me nooit weten te vinden alleen als er gezeik is..

wel knap dat jij op basis van een aantal posts kan bepalen dat iemand een kut leven heeft!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sure whateverje leest dus verkeerd. Eens ja...als iemand EENS wat heeft, maar sommige hebben blijkbaar echt een super KUT leven want die hebben IEDERE dag wel wat te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |