debbiequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb ff alles gelezen
you guys go fuck yourself
schapenhuidje??quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
You see son, when a man loves a woman he likes to give her something we like to call a "Strawberry Shortcake." About that special time he is about to make love juice all over her face, the man delivers a swift blow to the woman's nose, resulting in a flow of blood. This flow of blood, mixed with the flow of the man's special "love juice" makes it look like the female has been indulging in a sloppy strawberry shortcake. This is where the act gets its name of a "Strawberry Shortcake."
![]()
![]()
![]()
nee man das zielig en tenslotte is het al te warm er voorquote:
ik ben geen afvalquote:
nou ja zo bedoelde ik het dus nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben geen avalnaja aan de andere kant wel hé allochtoon=aval
watte??quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
Godver heeft me oudste kat ook nog last van asbes
Lekker daggie vandaag [ afbeelding ]
Dubbelzijdig hoop ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar wat, naja ik heb me aussie al
afvalquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben geen avalnaja aan de andere kant wel hé allochtoon=aval
Edit: ik bedoel nieuwe Nederlander
die heb ik nog in de kast hangenquote:
Ik had een fuchsiaroze...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die heb ik nog in de kast hangen
ma ik welquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja zo bedoelde ik het dus niet
Ohw en hij heeft misschien een schildklier afwijking en er is een kans dat dat als hij geopereerd wordt dat hij het dan niet haaltquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef Moozzie het volgende:
Godver heeft me oudste kat ook nog last van asbes
Lekker daggie vandaag [ afbeelding ]
strekte moosquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw en hij heeft misschien een schildklier afwijking en er is een kans dat dat als hij geopereerd wordt dat hij het dan niet haaltnou me dag kan niet meer op [ afbeelding ]
hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En ik had ook zo'n gabberstaart erbij...
damn..... das zwaar klote om te horen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw en hij heeft misschien een schildklier afwijking en er is een kans dat dat als hij geopereerd wordt dat hij het dan niet haaltnou me dag kan niet meer op [ afbeelding ]
Fuck me auto katje is me meer waardquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
damn..... das zwaar klote om te horen...
eerst je auto nu ditsterkte
heb ook al zo'n rot dagquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fuck me auto katje is me meer waard
Maar inderdaad lekker daggie dit
Spijt me voor je moosquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan niet meerquote:
Nee, ik hoef niet zo nodig contact met een andere man wanneer ik een dame plezier met m'n stormramquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Niet ?
A sex act in which two guys are giving it to a girl, one from behind and one in the mouth and they exchange a high-five over her, so it looks like the Eiffel tower.
Klote, Moozquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wanneer kom je weer terug naar nederland?quote:
De planning is volgende week woensdagquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef tripack het volgende:
[..]
wanneer kom je weer terug naar nederland?
ik heb ook geen zin meer
Ben je het niet zat daar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
De planning is volgende week woensdagMet nadruk op planning..
Niks is zeker hier op het moment
oke dus kan volgende week zijn, maar ook volgende maand of volgend jaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
De planning is volgende week woensdagMet nadruk op planning..
Niks is zeker hier op het moment
Debs!quote:
Nou overtroef mequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou volgend jaar zie ik niet gebeuren eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef tripack het volgende:
[..]
oke dus kan volgende week zijn, maar ook volgende maand of volgend jaar
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou overtroef me [ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat jij nou nog iets kutters hebt dan "dat je te horen krijgt dat het maatje wie je elke morgen wakker maakt, wie altijd blij is om je te zien en wie je aandacht geeft wanneer dan ook. dat die iets heeft wat bij die beesies zeer gevaarlijk is om te opereren en dat hij het dan waarschijnlijk niet haalt"
Als dat wel zo is dan hoor ik het graag want dan heb ik even iets om over te lachenZij heeft toch waarschijnlijk wat ergers dan een anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeweettoch?
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debs!![]()
![]()
Nee valt wel mee. Het is alleen te druk om er een beetje van te kunnen genieten hier
Door de hectiek die hier heerst besef je maar amper dat je in het Buitenland zit.
Als ik de weg naar huis nog kan vinden wel jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
Maar toch...je zult wel blij zijn als je straks weer thuis bent toch.
word lekker met mn neus op een aantal harde feiten gedrukt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |