ben ik heul niet meer!quote:
mij een 'ambtenaar' noemen is tegen mn zere rechterknie schoppenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef ManAtWork het volgende:
D'r staan toch van de '-dingen.
Maar je hapt wel lekker.
Jij probeert te voorkomen dat mensen als ambtenaar gaan werken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef JumpingJacky het volgende:
Eens een ambtenaar, altijd een ambtenaar![]()
Ow nee, zeker niet. Sterker nog, ik wil iedereen die zich aangetrokken voelt tot die werkomgeving aanmoedigen om ook vooral daar te gaan werken in plaats van in het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij probeert te voorkomen dat mensen als ambtenaar gaan werken?
ontzettendquote:
Treinen rijden volgens mij gewoon nog volgens boekje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DonJames het volgende:
Hopelijk is de tereurdreiging bij de ArenA snel voorbij, ik moet vanmiddag nog met de trein langs station Bijlmer.
Oei, sorry. Kussie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
mij een 'ambtenaar' noemen is tegen mn zere rechterknie schoppen
Sow, jij durft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:29 schreef JumpingJacky het volgende:
Eens een ambtenaar, altijd een ambtenaar![]()
Hamas staat bij de Toekomst te demonstreren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DonJames het volgende:
Hopelijk is de tereurdreiging bij de ArenA snel voorbij, ik moet vanmiddag nog met de trein langs station Bijlmer.
Nee, dat is heel normaal in de Bijlmer. Nu is er écht wat aan de handquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hamas staat bij de Toekomst te demonstreren?
Die Zweden hebben ook een naam hoog te houden als uitvinder van het dynamietquote:
Officieel is het een Nederlands bedrijf.... lang leve de VPBquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef r_one het volgende:
[..]
Die Zweden hebben ook een naam hoog te houden als uitvinder van het dynamiet
Geen bronbelasting op rente, de deelnemingsvrijstelling, en verdragen met alle zo ongeveer elk denkbaar land ter wereld!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Officieel is het een Nederlands bedrijf.... lang leve de VPB
net als de Rolling Stones
Deden ze dat maar. Mijn trein zou op tijd zijn, volgens de 'actuele vertrektijden' op de site, maar toen ik een kleine 10 minuten later op het station was, was de trein blijkbaar niks opgeschoten, die had toen 10 minuten vertraging.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Treinen rijden volgens mij gewoon nog volgens boekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |