Duidelijk géén Akrapovic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Op de beurs stond ook een 'groene motor', toen deze optrok klonk het als een fluitende scheet
Eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef rib-1 het volgende:
Groene onzin
- BazzieK bij de politie is![]()
- maken we lekker motoren, als het kan 2-cylinders op loodhoudende benzine zonder dempers!
Zo, dat vind ik
Paar honderdquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's uit de oude doos![]()
Hola OPM
Alleen kan je zo waarscijnlijk je accu nergens kwijtquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto bewerkt, kontje wil ik aan de achterkant nog iets lager, en dan het geheel misschien iets omhoog dmv andere dogbones... Ik wordt er wel blij van![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt nog een subframe natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen kan je zo waarscijnlijk je accu nergens kwijt
Neeman, echt te weinig tijd om de Aprillia fatsoenlijk uit te latenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hej mannog motoplans dis season
Die draagt zijn vriendinquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen kan je zo waarscijnlijk je accu nergens kwijt
't Lijkt me verstandig je motor niet buiten te zetten op de dag dat het grof vuil wordt opgehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, ook nog overdag foto's gemaakt. Zoals te zien is, lijnen vd zijkant zijn wel goed, ik vind het er wel tof uitzienAlleen moet de kont door de helft, en er een cm of 4 uit halen, omdat hij net iets te breed is. Ow, en natuurlijk een compleet nieuw subframe
. Ik wacht hier nog even mee... want ik zit nu toch met men vriendin
die af en toe achterop wilt
Weet niet of dat zon succes is met een smalle hoge gsxr kont
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb zin in de 22e! Lijkt me leuk een ritje met FokMC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |