van twee walletjes eten 2 + 2 = 4x per weekquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Specularium het volgende:
Ik wil het allemaal niet verpesten, maar waarschijnlijk heeft ze dan een ander.
Heb je helemaal gelijk in. Maar ik laat me niet kisten hoor. Als het zo blijft dat ze alles op mij afschuift (eigenlijk is dat wel zo met alles in de relatie) dan ga ik er vroeg of laat van tussen. Ik heb nog meer te doen zeg! Want als zij straks in de 30 is, en dan zijn vrouwen op hun geilst schijnt, dan zal ze vast met de 1 of andere melkboer gaan liggen feesten en dan NOG zeggen dat het aan mij ligt (omdat ik dan weer ineens te weinig sex wil). Ik ben altijd de pineut, maar ik laat me niet pineuteren.quote:@ probleemgeval2 volgens mij bij jij trouwens ook de enige probleemhouder als ik het zo lees, althans in die hoek laat je je wel drijven kom op man! dan zijn de poppen maar eens aan het dansen toch? Zo is het toch ook geen leven?
moet je dan sowieso niet eens opzoek naar een ander? jezelf aftrekken is spannender dan dat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal wel helemaal waar, maar ik probeer dat allemaal al. Het handje in handje doe ik altijd, evenals lieve dingen zeggen (die ik ook nog meen ook!) en ik wil het juist op andere tijden, plaatsen manieren enz. maar zij niet. Zij vindt het het leukst in bed, op haar rug, maar haar ogen dicht! En ik ben nog wel een vaste bezoeker van de sportschool ook!
Probeer iets spannends en leuk of romantisch, ik denk ook dat de sleur erin geslopen is. Maak onderlinge afspraken over de sexrelatie is ook een tip, dat jullie tijd maken voor intieme momenten.quote:
Inderdaad, maar ookal is ze daar ook absoluut niet het type voor (en heeft ze het volgens mij ook te druk) heb ik geleerd van het verleden en van situaties van anderen, dat het helaas mogelijk is, en voorkomt, dat mensen die het volste vertrouwen in hun partner hebben alsnog vierkant op hun bek gaan. Hoewel ik dus geen directe bewijzen heb ik er wel sprake van enige achterdocht. Uiteindelijk is vrijwel niemand te vertrouwen.quote:het is trouwens he-le-maal geen indicatie dat ze een ander heeft, niet stoken mensen..
Ja weet je wat het ook is. Alles wat er in het verleden gebeurd en gezegd is tussen ons lijkt mee te wegen in alles wat er verder in de relatie gebeurt. M.a.w. iedere keer wordt alles net iets ingewikkelder en zwaarder. Als wij woorden hebben over zoiets als dit bijvoorbeeld moet ik weer verantwoording afleggen voor dingen die ik maanden geleden heb gezegd en die toen ook al zijn uitgepraat. Ik ben echt nog steeds gek op haar, maar op deze manier komt het gewicht van het negatieve steeds dichter in de buurt van het positieve. Daarbij komt dat een breuk vreselijk ingewikkeld zou worden (huis, geld, tijd. arbeidssituatie enz.) en dat maakt het een knap lastig verhaal. Zo zie je ( en ik nu ook merk ik) maar weer: er is meer aan de hand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:31 schreef Sjarrel78 het volgende:
Als je nader tot elkaar kunt komen door veel te praten en samen weer op zoek te gaan naar leuke dingen, komt een dergelijke waarheid vanzelf boven water.
Maar laat je in de 1e instantie niet teveel afleiden door je achterdocht. Concentreer je eerst op verbetering van de huidige situatie. Als dat echt niet lukt...en als ze echt niet gevoelig is voor jou acties om de relatie weer te verbeteren..kun je zowieso afvragen of ze de ware is voor je..en kunnen er inderdaad andere dingen aan de hand zijn.
Helemaal waar. Als de relatie alleen om de sex zou draaien was er ook al lang van tussen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
moet je dan sowieso niet eens opzoek naar een ander? jezelf aftrekken is spannender dan dat.
Zonder (dit soort) problemen?quote:Oh ik lees nu pas je reactie...
en wel lief blijven he! Tis gewoon niet altijd makkelijk hoor een relatie, maar single zijn ook niet ,,alles heeft zo z'n voor en nadelen, maar doe mij maar een leuke relatie,,gelukkig heb ik dat ook al 7,5 jaar..!
Een kind? Een huis?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Als de relatie alleen om de sex zou draaien was er ook al lang van tussen.
Er is alleen net iets meer......
Inderdaad.. Komt zeker vaker voor.. Alleen niet iedereen praat er over..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef speknek het volgende:
Probleemgeval? Volgens mij geldt dit voor negentig procent van de relaties.
Huis, vrienden, levens, bankrekeningen, airmiles, de hele mikmak!quote:quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:49 schreef probleemgeval2 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Als de relatie alleen om de sex zou draaien was er ook al lang van tussen.
Er is alleen net iets meer......
Een kind? Een huis?
Daar kwam zij ook mee, dus er zit waarschijnlijk wel iets in. Ik kan alleen niet even alles terugnemen wat ik in de afgelopen drie jaar heb gezegd. :squote:Wat wel werkt is kijken naar wat er wél goed gaat, samen. Het in een open gesprek hebben over waarom je voor elkaar hebt gekozen, wát precies je zo leuk vindt aan elkaar en waarom je het zo fijn vindt om samen te zijn. Je creeert hiermee een 'samen'-gevoel, veel beter dan een 'ik vind dit en jij vindt dat, we zijn het niet eens en nu vind ik je stom'-idee.
Goed tips, edoch sommigen heb ik al zonder succes geprobeerd en anderen zijn niet mogelijk.quote:Je kan eens proberen met haar op vakantie te gaan. (2 weken of zo)
Een echte relaxvakantie uitrusten, uitslapen, rustig aan.
Kijk of haar behoefte aan sex toe neemt, ze is immers niet moe meer, en je hebt een andere omgeving en sfeer
Je kan zoals Erodome voorstelt ook een ander moment uitkiezen, bijvoorbeelt als je wakker wordt.
Lekker loom tegen elkaar aanliggen (lepeltje-lepeltje houding).
Je kan onopvallend een uitzoeken wat je vrindien wel geil vind.
En berust je wel op het volgende, sommige vrouwen vinden niks aan sex, en zien het als een verplicht onderdeel, wat je ook probeert.
In dat laatste geval ben jij degene die keuzes moet maken, of de situatie accepteren en minder sex hebben dan je wilt, of relatie beeindigen.
Bedenk wel elke vrouw is anders, en niet iedereen houd van even vaak sex dan jij.
Toch s6 gewenst.
Heb je een relatie met een opblaaspop?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef probleemgeval2 het volgende:
Zij vindt het het leukst in bed, op haar rug, maar haar ogen dicht!
Dan hoor je geen gezeik: Ik ben moe, heb hoofdpijn, geen zin.........quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb je een relatie met een opblaaspop?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb je een relatie met een opblaaspop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |