Ja omdat iemand dat hier zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sedan! We weten waarom jij dacht dat Nouk en ik samen waren!
ik zei toch mn r hapertquote:
Maar wij zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik veel, laten we het en maar op houden dat...dat.....het zo was![]()
![]()
Tja, ze wordt natuurlijk ook een dagje ouder.quote:
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wij zijn nieuwsgierig
het kan namelijk Nouk zelf zijn![]()
Hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant op
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
Hij had er geen mogen openenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Gaan we verder in twee topics? Alweer een scheiding?
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Die kudfokker is een kutfokker en had geen recht een nieuw topic te openen. Dus die mag dichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet reageren als je 'm niet snapt
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
serieus? en ik was echt kei snel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.
Njah niet echt verliefd, maar het gevoel dat je de hele tijd aan iemand denkt, om iemand veel aandacht te geven, en zin heb om diegene te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snelle conclusie!
Dus jij bent snel verliefd normaal gesproken? Dan is het ook snel over![]()
Hoe vaak heb je haar gezien en waarom vind je dat ze niet spontaan is?
Maar wie bepaalt over goed en slecht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Als je daar zin in hebt, dan vind je d'r waarschijnlijk wel meer dan leuk? Het kan niet altijd zo hevig zijn. Dat moet je ook niet willen, lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah niet echt verliefd, maar het gevoel dat je de hele tijd aan iemand denkt, om iemand veel aandacht te geven, en zin heb om diegene te zien.
Ik heb dat nu ook wel, maar niet zo hevig als normaal.
Misschien dat ze zich nog niet helemaal op der gemak voelt, en dat ze nog uit haar schulp moet kruipen ofzo
Ik wacht het ook nog wel even af.
Ik ben trouwens pas 1x in me leven echt verliefd geweest, en met dat meisje heb ik 4 jaar een relatie gehad
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt over goed en slecht?
em-aa-wee: wie is de omnipotente Single alhier?
quote:
Dat vroeg ze...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, dan vind je d'r waarschijnlijk wel meer dan leuk? Het kan niet altijd zo hevig zijn. Dat moet je ook niet willen, lijkt me![]()
Niet iedereen voelt zich direct op haar gemak bij iemand. Waarom kom je eigenlijk al zo snel bij d'r ouders?
Niet toen je dit typtequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al met mijn essay bezig!
dan zet ze je ook nogal lekker voo het blokquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vroeg ze...
Ik bracht haar naar huis, toen vroeg ze of ik even binnen wilde komen om hoi te zeggen![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ouders ontmoeten van een meisje waar je net een weekje mee loopt te kutten
Haha jaquote:
Ok!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al met mijn essay bezig!
Crewlid geworden?quote:
Wie ga je wegsturen juffrouw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer op
Ja? Lekker belangrijk. Nee is ook een antwoord.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vroeg ze...
Ik bracht haar naar huis, toen vroeg ze of ik even binnen wilde komen om hoi te zeggen![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ouders ontmoeten van een meisje waar je net een weekje mee loopt te kutten
Ik wilde je eigenlijk al naar voren schuiven voor deze illustere rol, maar deed dat niet in de hoop dat je jezelf kandidaat zou stellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer op
Vanavond / Vannacht!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ok!Ik zou je vandaag wakker houden toch, of was dat vanavond?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey liefie.![]()
Hoe is het vandaag?
[..]
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zet ze je ook nogal lekker voo het blok
heeft een vriendje ook eens bij me geprobeerd jeetje wat was ik boos
Waar haal je de tijd vandaan?quote:
Ik zie het zenuwappig nog wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef 907 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat ... Slapen gaat rot en loop een beetje zenuwappig rond
Hoe is het met jou?
Maar als ik het goed lees, ging dat in het geval van Kudfokker ook zo: dat meisje vroeg hem mee naar binnen - hij had ook nee kunnen zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zien
wanneer je er zin in hebt. Kan wel weken/maanden duren.
ja iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zien
wanneer je er zin in hebt. Kan wel weken/maanden duren.
Tijd krijg ik in mn schoot geworpen!quote:
Ik vind het een goed woord. Een samentrekking van appelig en zenuwachtig, ofzo.quote:
alsof jij niet hele hobbies zou kunnen beginnen in de tijd dat je op fok zitquote:
Ja idd dus eigenschuld. Nadeel van nog bij je ouders wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed lees, ging dat in het geval van Kudfokker ook zo: dat meisje voreg hem mee naar binnen - hij had ook nee kunnen zeggen.
Nu lijkt het erop dat hij haar aanrekent hem voor het blok te zetten, en dat dát dan weer reden is om het helemaal voor gezien te houden met dat arme kind. Terwijl hij gewoon zelf een ruggengraat zou kunnen gaan aanschaffen.
Dat heet interesse tonen in andere personen. Dat zou ik ook vragen als namelijk. Maar aan de andere snap ik dat jij, je door die vragen niet op je gemak voelt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ze heeft mijn ouders ook die dag gezien hoor
Maar dat was op zondagmiddag, we gingen filmpje kijken bij mij, toen later met ze 4en (ik, me zussie, haar vriend en dat meisje) voetballen jeux de boul spelen
Toen vroeg ik of ze bij ons bleef eten, maar dat was anders...
Er was ook nog een collega van me vader bij, en we aten dus met ze 7en.
Het was echt super gezellig
Maar toen ik bij haar kwam, werd er meteen gevraagd wat voor werk ik deed enzo :S
dan mag je ook niet zeuren dat zij vroeg of je mee naar binnen kwam jeetjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ze heeft mijn ouders ook die dag gezien hoor
Maar dat was op zondagmiddag, we gingen filmpje kijken bij mij, toen later met ze 4en (ik, me zussie, haar vriend en dat meisje) voetballen jeux de boul spelen
Toen vroeg ik of ze bij ons bleef eten, maar dat was anders...
Er was ook nog een collega van me vader bij, en we aten dus met ze 7en.
Het was echt super gezellig
Maar toen ik bij haar kwam, werd er meteen gevraagd wat voor werk ik deed enzo :S
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alsof jij niet hele hobbies zou kunnen beginnen in de tijd dat je op fok zit
Ik eerder schattig, maar daar ben ik dan weer vrouw voor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het een goed woord. Een samentrekking van appelig en zenuwachtig, ofzo.
* insert into vocabulaire.
Dat past dan wel weer helemaal bij het beeld dat Kudfokker wekt, hierzo. Maar dat is mijn associatie (en de jouwe ook, als ik het zo lees).quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
klinkt als een klassieke middelbare school verkering
907 is sinds dinsdagavond single.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
wie is 907 eigenlijk?
en waarom is ie zenuwappig?
spot on!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat past dan wel weer helemaal bij het beeld dat Kudfokker wekt, hierzo. Maar dat is mijn associatie (en de jouwe ook, als ik het zo lees).
Maar jij vindt 907 in zijn geheel schattig, dus dat is niet verbazingwekkend. Al zou hij een foto van zijn opgekotste gal posten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik eerder schattig, maar daar ben ik dan weer vrouw voor.
ow dat is dan weer minderquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
907 is sinds dinsdagavond single.Leuke jonge knul.
![]()
Lurk maar in zijn fobo.
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar jij vindt 907 in zijn geheel schattig, dus dat is niet verbazingwekkend. Al zou hij een foto van zijn opgekotste gal posten...
Ik ken hem dan ook wel iets langer dan gisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar jij vindt 907 in zijn geheel schattig, dus dat is niet verbazingwekkend. Al zou hij een foto van zijn opgekotste gal posten...
En hoe oud is hijquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan mag je ook niet zeuren dat zij vroeg of je mee naar binnen kwam jeetje
hoe oud is ze?
21 geloof ikquote:
Is dit de volgende fase waar Singles in belandt - na het schaamteloze jengelen om dates gaat nu het Grote Koppelen beginnen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
907 is sinds dinsdagavond single.Leuke jonge knul.
![]()
Lurk maar in zijn fobo.
Zullen we de opties realistisch houden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
Terwijl hij gewoon zelf een ruggengraat zou kunnen gaan aanschaffen.
Ja het probleem is dat ik nog thuis woon, dus de meiden die bij mij thuiskomen zien me ouders altijd meteen wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd
sowieso gewoon netjes vragen (op een moment dat nee ook een optie is)
ik wil altijd wel een beetje zeker zijn van mn relatie voor ik de ouders ga ontmoeten
en ik zal nog niemand weg sturenpas als mensen lastig doen en zo
Ik doe niet aan koppelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dit de volgende fase waar Singles in belandt - na het schaamteloze jengelen om dates gaat nu het Grote Koppelen beginnen?
dan doet ze toch meteen al iets fout want ik ben bezet en zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dit de volgende fase waar Singles in belandt - na het schaamteloze jengelen om dates gaat nu het Grote Koppelen beginnen?
Lieve bui vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we de opties realistisch houden?
[/vilein]
waarom nodig je zo'n meisje dan meteen bij je thuis uit?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik nog thuis woon, dus de meiden die bij mij thuiskomen zien me ouders altijd meteen wel.
Ik zeur ook niet hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan mag je ook niet zeuren dat zij vroeg of je mee naar binnen kwam jeetje
hoe oud is ze?
Je bent er verdomme nog tróts op ook hè!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Litpho het volgende:
Zullen we de opties realistisch houden?
[/vilein]
Had ik gisteren niet iets vernomen dat zijn ouders juist heel relaxt en gezellig zijn en die van haar niet??quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom nodig je zo'n meisje dan meteen bij je thuis uit?
maar ja
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik nog thuis woon, dus de meiden die bij mij thuiskomen zien me ouders altijd meteen wel.
Je moet ze de eerste paar keer ook 's nachts uitnodigen en voor het ontbijt via de boom weer naar buiten dirigeren!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik haar daarvoor al 3 of 4x gezien had tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom nodig je zo'n meisje dan meteen bij je thuis uit?
maar ja
Dat is waar.quote:
Bij ons thuis gaat het er inderdaad heel relaxed aan toe jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik gisteren niet iets vernomen dat zijn ouders juist heel relaxt en gezellig zijn en die van haar niet??
dan nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik gisteren niet iets vernomen dat zijn ouders juist heel relaxt en gezellig zijn en die van haar niet??
Ik ga het niet nóg een keer uitleggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Heeft ook niks met ruggegraat te maken hoor.
de stad is niet alleen goed om in uit te gaan hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik haar daarvoor al 3 of 4x gezien had tijdens uitgaan.
Dus dan in de stad afspreken is ook niet echt leuk meer...
Normaal vind ik het leuk om 's avonds lekker bij het strand samen te zitten met een flesje wijn en een kampvuurtje te maken, met een muziekje erbij
Maar dat gaat helaas nog niet in april.
Bij gebrek aan een boom kan een touwladder ook uitkomst bieden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ze de eerste paar keer ook 's nachts uitnodigen en voor het ontbijt via de boom weer naar buiten dirigeren!
En tenzij je elkaar helemaal niet wil spreken is ook buiten de deur een filmpje kijken niet de handigste optiequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarop je een meisje gewoon echt mee uit moet nemen
Ook een optie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
neem haar mee uit eten of desnoods mee uit blowen
haha bowlen is bruut inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de stad is niet alleen goed om in uit te gaan hoor
neem haar mee uit eten of desnoods mee uit bowlen (en nu niet allemaal gaan zeuren weerik vind bowlen tof
)
Trouwens, ik vind uit eten met iemand net even te ver gaan voor iemand die je 5 / 6x gezien hebt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neem haar mee uit eten of desnoods mee uit bowlen (en nu niet allemaal gaan zeuren weerik vind bowlen tof
)
Dat is één van de fascinerende dingen aan sociaal kontakt, je mag ook rekening gaan houden met het gezichtspunt van de anderquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
En het is niet zo dat een filmpje kijken als een booty call is voor mij.
nee maar het gaat om de indruk die je maaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
haha bowlen is bruut inderdaad
Wat ook altijd wel succesvol is op een date, is Dance Dance Revolution !![]()
En het is niet zo dat een filmpje kijken als een booty call is voor mij.
Ik heb serieus nog niks met haar gedaan
Rol tape en een schep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
En tenzij je elkaar helemaal niet wil spreken is ook buiten de deur een filmpje kijken niet de handigste optie.
dat gaat het nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind uit eten met iemand net even te ver gaan voor iemand die je 5 / 6x gezien hebt...
Is er iets wat ducttape niet op kan lossen?quote:
Jawel. Al was het maar omdat je dat leuk vindtquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga niet alles voor kauwen
Zo dan... Jij moet nog veel leren...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind uit eten met iemand net even te ver gaan voor iemand die je 5 / 6x gezien hebt...
Ik las blowen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
)
Economische crisis?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er iets wat ducttape niet op kan lossen?.
Nee man!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb van te voren gevraagd wat zij wilde doen, zij wilde filmpje kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is één van de fascinerende dingen aan sociaal kontakt, je mag ook rekening gaan houden met het gezichtspunt van de ander.
en daar gaat het al mis, doe eens gek en ga eens bij een locale pizzaboer ofzo zitten. Nee niet de alles verkopende turk op de hoek, maar je hoeft ook weer niet gelijk naar super chique restaurant te gaan. Gewoon middenmootje waar je voor een 30 euro pp best fatsoenlijk hapje kan doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor welk bedrag ga jij uit eten dan? Kan vrij basicquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voor 30 euro per persoon ben je de lokale pizzaboer ook al wel voorbij (en het gemiddelde studentbudget ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en daar gaat het al mis, doe eens gek en ga eens bij een locale pizzaboer ofzo zitten. Nee niet de alles verkopende turk op de hoek, maar je hoeft ook weer niet gelijk naar super chique restaurant te gaan. Gewoon middenmootje waar je voor een 30 euro pp best fatsoenlijk hapje kan doen.
ik heb medelijde met die arme meisjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jawel. Al was het maar omdat je dat leuk vindt.
idd dat is zo ongeveer je hele rekening hier voor 2 personenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor 30 euro per persoon ben je de lokale pizzaboer ook al wel voorbij (en het gemiddelde studentbudget ook).
Waar ga jij uiteten???quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en daar gaat het al mis, doe eens gek en ga eens bij een locale pizzaboer ofzo zitten. Nee niet de alles verkopende turk op de hoek, maar je hoeft ook weer niet gelijk naar super chique restaurant te gaan. Gewoon middenmootje waar je voor een 30 euro pp best fatsoenlijk hapje kan doen.
Ik heb niet het idee dat het gaat overkomen allemaal.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:Wat lief met z'n allen KF even uitleggen hoe hij het beste kan daten.
hij is 21!! het zal eens tijd worden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:Wat lief met z'n allen KF even uitleggen hoe hij het beste kan daten.
Net alsof dat wat boeit, ja schat sorry maar ik heb maar 15euro dus we kunnen beide maar een halve steak nemen, 10 dopertwen en 2 blaadjes sla.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor welk bedrag ga jij uit eten dan? Kan vrij basic
En ik lees stiekum mee. Want misschien kan ik er ook nog iets van leren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:Wat lief met z'n allen KF even uitleggen hoe hij het beste kan daten.
Als een vrouw op de eerste date een filmpje wil kijken, kan je d'r net zo goed niet uitnodigen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb van te voren gevraagd wat zij wilde doen, zij wilde filmpje kijken.
Misschien wilde Quakevake wel op verkapte wijze laten doorschemeren op welk decadentieniveau hij gewend is buiten de deur te dineren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
idd dat is zo ongeveer je hele rekening hier voor 2 personen
Een romantisch diner voor twee bijquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
en trouwens het kereltje woont thuis en heeft een vaste baan dus hij zalook wel geld hebben
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het gaat overkomen allemaal.
Als eerste date uit eten gaan lijkt mij een normale date.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als een vrouw op de eerste date een filmpje wil kijken, kan je d'r net zo goed niet uitnodigen...
Film kijken op een eerste date is echt een dooddoener imo!
Aan de andere kant: als je op de eerste date al zo ontspannen tegen elkaar aan liggend een film kan kijken, en je niet oncomfortabel voelt als je ff een tijd niets zegt, kan dat ook weer een goed teken zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef Adolecens het volgende:
Als een vrouw op de eerste date een filmpje wil kijken, kan je d'r net zo goed niet uitnodigen...
Film kijken op een eerste date is echt een dooddoener imo!
Dat hoeft niet stiekem Tijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik lees stiekum mee. Want misschien kan ik er ook nog iets van leren.
Wij hebben afgelopen dinsdag met zijn vieren gedineerd met oa. duivenborst met pruimen en peren en waren net iets meer dan honderd euro kwijt totaal. Ik ga er van uit dat de lokale pizzaboer daar onder kan zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien wilde Quakevake wel op verkapte wijze laten doorschemeren op welk decadentieniveau hij gewend is buiten de deur te dineren.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
maar ja ze passen dus wel bij elkaar![]()
Vidn ik niet, dan ben je veel te veel bezig met het opletten op de ander zijn gewoontes, kan je pijnlijke stiltes krijgen als je aan het eten bent. Gewoon lekker de kroeg in, een terrasje pakken of iets anders wat daar in de buurt komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als eerste date uit eten gaan lijkt mij een normale date.
volges mij hebben weij een vrij goede indruk van hoe je bent hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Hmm jullie krijgen een beetje de verkeerde indruk van me merk ik
Ik vind het serieus hartstikke leuk om leuke dingen te doen, maar het kwam deze keer niet zo goed uit...
We zijn al 2.5 jaar bezig met een programma, wat aanstaande maandag live gaat... (een bedrijf met 700 medewerkers dus)
Ik moet nu nog 16 dagen werken voordat ik weer een dag vrij heb, en heb nu al 10 dagen gewerkt met 1 dag weekend, dus ik zit er een beetje doorheen.
Vandaar dat ik het nog niet heb kunnen aanpakken zoals ik het normaal doe.
Check. Alhoewel de go-gettende single uiteraard zal suggereren dat je nog je hele leven hebt om op de bank te liggen vegeteren, hoe knus ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als je op de eerste date al zo ontspannen tegen elkaar aan liggend een film kan kijken, en je niet oncomfortabel voelt als je ff een tijd niets zegt, kan dat ook weer een goed teken zijn.
Wie is wij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen dinsdag met zijn vieren gedineerd met oa. duivenborst met pruimen en peren en waren net iets meer dan honderd euro kwijt totaal. Ik ga er van uit dat de lokale pizzaboer daar onder kan zitten.
Gelukkig.quote:
Ja dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: als je op de eerste date al zo ontspannen tegen elkaar aan liggend een film kan kijken, en je niet oncomfortabel voelt als je ff een tijd niets zegt, kan dat ook weer een goed teken zijn.
Niets mis met een beetje bankhangen als beide personen dat oke vinden. Gezellig met zijn twee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het serieus hartstikke leuk om leuke dingen te doen, maar het kwam deze keer niet zo goed uit...
We zijn al 2.5 jaar bezig met een programma, wat aanstaande maandag live gaat... (een bedrijf met 700 medewerkers dus)
Ik moet nu nog 16 dagen werken voordat ik weer een dag vrij heb, en heb nu al 10 dagen gewerkt met 1 dag weekend, dus ik zit er een beetje doorheen.
Juist in de kroeg (mits niet al te harde muziek, maar harde muziek valt voor mij toch slecht bij een date - ik wil de ander beter leren kennen) of op een terrasje vallen de pijnlijke stiltes (ja, die zijn ook daar mogelijk) goed op. Bij het eten heb je een perfekt ingebouwd excuusquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Vidn ik niet, dan ben je veel te veel bezig met het opletten op de ander zijn gewoontes, kan je pijnlijke stiltes krijgen als je aan het eten bent. Gewoon lekker de kroeg in, een terrasje pakken of iets anders wat daar in de buurt komt.
en toch vind ik het niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wij is het groepje vrienden met wie ik volgende week naar Barcelona afreis. Even een overlegdiner gehoudenquote:
Ik blijf er American Pie beelden van zien...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook...
Ik kan gewoon helemaal mezelf bij haar zijn, en het voelt gewoon goed als ik naast haar lig op me bed.
Maar we hebben meer gepraat dan film gekeken hoor...
Het komt over alsof hij normaal gesproken voor 150,- uit eten gaat en dan kan ik me voorstellen dat je dat niet zo snel doet met iemand.. Dáárom vroeg ik het!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof dat wat boeit, ja schat sorry maar ik heb maar 15euro dus we kunnen beide maar een halve steak nemen, 10 dopertwen en 2 blaadjes sla.
Ah.. weer geen detailsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij is het groepje vrienden met wie ik volgende week naar Barcelona afreis. Even een overlegdiner gehouden.
Het begon ermee dat je haar toch bij nader inzien eigenlijk niet zo leuk vindt als je aanvankelijk dacht. Wat volgde waren een hoop drogredenen waarom dat dan zo was, en hoe dat allemaal niet aan jou ligt, terwijl het imo gewoon een geval van 'just not that into her' is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
<drogreden>
grote kans dat het de film was die op stondquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik blijf er American Pie beelden van zien...
Ik ga op eerste dates vaak uit eten. Ten eerste omdat ik altijd honger hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
iemand mee uit eten nemen naar de pizzaboer vind ik net zo fout als de turk hoor...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij normaal gesproken voor 150,- uit eten gaat en dan kan ik me voorstellen dat je dat niet zo snel doet met iemand.. Dáárom vroeg ik het!
Een bruin cafe, gewoon lekkere muziek op de achtergrond, wat fingerfood, wat te drinken erbij, af en toe om je heen kijken en andere uitlachen en je hardop afvragen of ze ook een date hebben. In een kroeg is genoeg afleiding te vinden om de pijnlijke stiltes mee te kunnen vermijden, op een terras ook is mijn meningquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Juist in de kroeg (mits niet al te harde muziek, maar harde muziek valt voor mij toch slecht bij een date - ik wil de ander beter leren kennen) of op een terrasje vallen de pijnlijke stiltes (ja, die zijn ook daar mogelijk) goed op. Bij het eten heb je een perfekt ingebouwd excuus.
Uiensoep, salade met geitenkaas en amandelen, duivenborst met pruimen en peren, fruits de mer, tournedos grand mère (in bladerdeeg met kruiden), appel gevuld met amandelspijs in vanillesaus, dame blanche, profiteroles met warme chocoladesaus.quote:
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Vidn ik niet, dan ben je veel te veel bezig met het opletten op de ander zijn gewoontes, kan je pijnlijke stiltes krijgen als je aan het eten bent. Gewoon lekker de kroeg in, een terrasje pakken of iets anders wat daar in de buurt komt.
Zij betaalt toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor 30 euro per persoon ben je de lokale pizzaboer ook al wel voorbij (en het gemiddelde studentbudget ook).
Hij vroeg wat zij wilde doen, zij wou een filmpje kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch vind ik het niet echtoverkomen als een een kerel me vraag om een filmpje te komen kijken
sowieso weet iedereen dat dat code isbehalve kudfokker haha
Naar de Groene Vlinder? Ripley?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand mee uit eten nemen naar de pizzaboer vind ik net zo fout als de turk hoor...
dan beter een gezellig eetcafé-tje
hoeft idd niet duur te zijn ofzo, gewoon gezellig knus dat je elkaar een beetje diep in de ogen kan kijken en niet te ver uit elkaar zit (sommige tenten hebben van die achterlijk grote tafels, niet gezellig)
Dat werkt óók prima voor mij hoor, daar niet van. Maar mede om de redenen die Joey hierboven aangeeft vind ik een diner voor twee ook niet te versmadenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Een bruin cafe, gewoon lekkere muziek op de achtergrond, wat fingerfood, wat te drinken erbij, af en toe om je heen kijken en andere uitlachen en je hardop afvragen of ze ook een date hebben. In een kroeg is genoeg afleiding te vinden om de pijnlijke stiltes mee te kunnen vermijden, op een terras ook is mijn mening
Ja dat kwam je even goed uit he, dat ik dat zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
Ja dat heb ik dus ook...
Ik kan gewoon helemaal mezelf bij haar zijn, en het voelt gewoon goed als ik naast haar lig op me bed.
Maar we hebben meer gepraat dan film gekeken hoor...
Ah ja, maar jij wil dan ook de ander zo imponeren en laten zien dat jij dè prins bent, die de prinses inpaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga op eerste dates vaak uit eten. Ten eerste omdat ik altijd honger heb, ten tweede omdat ik het altijd een goede test vind om te kijken om je beetje met elkaar kan lachen.
Geëmancipeerde vrouwen zijn praktisch zo niet tofquote:
Ik ben daar nooit zo bang voor, maar ben dan ook erg gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
En kun je nog over het eten beginnen als je niks te vertellen hebt. Praten over bier in de kroeg schiet niet zo op, denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Juist in de kroeg (mits niet al te harde muziek, maar harde muziek valt voor mij toch slecht bij een date - ik wil de ander beter leren kennen) of op een terrasje vallen de pijnlijke stiltes (ja, die zijn ook daar mogelijk) goed op. Bij het eten heb je een perfekt ingebouwd excuus.
Dat is selectief lezen. Ik behandel elke vrouw als de hoer die ze is, behalve mn vriendin. Die behandel ik als een prinses. Is ze trws ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah ja, maar jij wil dan ook de ander zo imponeren en laten zien dat jij dè prins bent, die de prinses inpakt
Het hangt er natuurlijk van af wat je hebt om over te praten. "deze heeft meer schuim dan de vorige" "nietes" is inderdaad niet het meest onderhoudende gesprek. Een uitgebreide discussie over hopsoorten en de wenselijkheid van bijvoorbeeld fruitiger bieren om mee te koken kan in het juiste gezelschap prima vallen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef dawg het volgende:
[..]
En kun je nog over het eten beginnen als je niks te vertellen hebt. Praten over bier in de kroeg schiet niet zo op, denk ik.
leuke stelling van Joey: alle vrouwen zijn hoerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is selectief lezen. Ik behandel elke vrouw als de hoer die ze is, behalve mn vriendin. Die behandel ik als een prinses. Is ze trws ook.![]()
Hoezo geëmancipeerd? Ik 'vergeet' altijd mn pinpasquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geëmancipeerde vrouwen zijn praktisch zo niet tof.
Mannen ook hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuke stelling van Joey: alle vrouwen zijn hoeren
Leuk dat ie zichzelf meteen tegen spreektquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
leuke stelling van Joey: alle vrouwen zijn hoeren
edit: behalve zijn vriendin
Het ging meer om een van je eerste opmerkingen dat je niet voor haar gaat, haar als scharrel zietquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
Maar jullie denken serieus dat ik een of andere saai kluizenaar ben die alleen maar thuis film kijkt ofzo ?
Of dat ik te gierig ben om geld uit geven aan een meisje waar ik voor wil gaan ?
Ik kan het ook niet echt uitleggen, omdat ik zelf totaal niet weet waarom ik voor deze aanpak ga...
Ik ben niet met super veel meisjes geweest, omdat het net een jaar uit is met het meisje waar ik 4 jaar mee gehad heb.
In dat jaar heb ik misschien maar met 4 meisjes echt gedate.
En van hun kreeg ik altijd te horen dat ze het hartstikke leuk vonden
Dat skydiven in die windtunnel was het leukst
Of vinden jullie dat ook niet geschikt voor een date ?
wij hadden hier een heerlijke lounge bar! waar dat perfect kon allemaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Een bruin cafe, gewoon lekkere muziek op de achtergrond, wat fingerfood, wat te drinken erbij, af en toe om je heen kijken en andere uitlachen en je hardop afvragen of ze ook een date hebben. In een kroeg is genoeg afleiding te vinden om de pijnlijke stiltes mee te kunnen vermijden, op een terras ook is mijn mening
Een ongeëmancipeerde vrouw zou maar zo hetzelde kunnen doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo geëmancipeerd? Ik 'vergeet' altijd mn pinpas.
Misschien moet ik je even een vertaling geven van kwaaks naar mens. Pizzaboer == italiaans restaurantje. Net als ik een turks/grieks restaurant steevast de kebabschuur placht te noemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
iemand mee uit eten nemen naar de pizzaboer vind ik net zo fout als de turk hoor...
dan beter een gezellig eetcafé-tje
hoeft idd niet duur te zijn ofzo, gewoon gezellig knus dat je elkaar een beetje diep in de ogen kan kijken en niet te ver uit elkaar zit (sommige tenten hebben van die achterlijk grote tafels, niet gezellig)
foei! man die vrouw alles laat betalen kan echt niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo geëmancipeerd? Ik 'vergeet' altijd mn pinpas.
nee het is code voor sex!!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij vroeg wat zij wilde doen, zij wou een filmpje kijken.Dus eigenlijk wijst zij hem nu af?
Ik vind dat het er bij een eerste date om gaat dat je elkaar een beetje leert kennen en zo kan kijken of er een klik is. Dus ga je neuken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef tijnbrein het volgende:
Wat zijn nog leuke dingen die je kan doen tijdens een date?
Dat kan prima. Archaische gewoontes uit de tijd dat vrouwen geen eigen inkomen hadden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
foei! man die vrouw alles laat betalen kan echt niet!
Hmm die post heeft me ogen geopend denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het ging meer om een van je eerste opmerkingen dat je niet voor haar gaat, haar als scharrel ziet
en zij er volgens jou een relatie in ziet.
Murmeli is duidelijk nog niet geemancipeerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan prima. Archaische gewoontes uit de tijd dat vrouwen geen eigen inkomen hadden...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiensoep, salade met geitenkaas en amandelen, duivenborst met pruimen en peren, fruits de mer, tournedos grand mère (in bladerdeeg met kruiden), appel gevuld met amandelspijs in vanillesaus, dame blanche, profiteroles met warme chocoladesaus.
Zo voldoende details?.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Misschien moet ik je even een vertaling geven van kwaaks naar mens. Pizzaboer == italiaans restaurantje. Net als ik een turks/grieks restaurant steevast de kebabschuur placht te noemen.
Met andere woorden, niet de locale studenten vreetschuur waar je voor 7 euro een pizza met organische kaas (lees gemalen tapijt!) krijgt, maar gewoon een normaal restaurantje waar ze toevallig italiaans geschoeide gerechten verkopen
Denk je niet dat wanneer je advies geeft in plaats van wat voor je uit zit te murmelen het een goed idee zou zijn om die vertaling standaard toe te passen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Misschien moet ik je even een vertaling geven van kwaaks naar mens.
Splitsen is oke.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
splitsen kan wel.![]()
maar liefst niet altijd hahaha
O, leuk met je ouders erbij.quote:
Waarom geef je iedereen gelijk?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef KudFokker het volgende:
Trouwens, ik zou nu ook niet voor een 2e keer nog een filmpje met haar kijken, omdat het inderdaad super saai is...
Ik geef jullie helemaal gelijk hoor
Ik bewonder je optimismequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
Waarschijnlijk ga ik haar een stuk leuker vinden als ik leukere dingen met haar doe
nee hoor ik krijg alleen het idee dat je de middelbare school nog niet helemaal achter je hebt gelatenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
Maar jullie denken serieus dat ik een of andere saai kluizenaar ben die alleen maar thuis film kijkt ofzo ?
Of dat ik te gierig ben om geld uit geven aan een meisje waar ik voor wil gaan ?
Ik kan het ook niet echt uitleggen, omdat ik zelf totaal niet weet waarom ik voor deze aanpak ga...
Ik ben niet met super veel meisjes geweest, omdat het net een jaar uit is met het meisje waar ik 4 jaar mee gehad heb.
In dat jaar heb ik misschien maar met 4 meisjes echt gedate.
En van hun kreeg ik altijd te horen dat ze het hartstikke leuk vonden
Dat skydiven in die windtunnel was het leukst
Of vinden jullie dat ook niet geschikt voor een date ?
nu ben ik je kwijt. vrouwen laten betalen als ze geen inkomen hebben? dat vind ik wel weer een beetje zielig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan prima. Archaische gewoontes uit de tijd dat vrouwen geen eigen inkomen hadden...
Laatste keer dat ik hier in DH ben wezen eten met een vriend die op bezoek was, ben ik ergens achter het binnenhof geweest in een leuk klein eet tentje waar we voor iets van 22,50 een stukje bambi met aardappels en groenten kregen. Tel daar nog 2 leffe en een espresso bij en ik kwam net niet op 35 euro pp uit. Lijkt me niet te gek voor een date.quote:
Nee, ervan uitgaan dat als er iemand als enige betaalt dat het de man is, komt uit de tijd dat vrouwen geen eigen inkomen hadden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nu ben ik je kwijt. vrouwen laten betalen als ze geen inkomen hebben? dat vind ik wel weer een beetje zielig.
Ik vind dat het wel kan. Of ik het doe is een tweede. Ik vind het altijd wel klasse als een vrouw wil betalen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
splitsen kan wel.![]()
maar liefst niet altijd hahaha
Loungen is ook tof!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij hadden hier een heerlijke lounge bar! waar dat perfect kon allemaal
was ideaal voor eerste dates
genoeg andere setjes op eerste date daar ook om te bekijken idd haha
Dus als je splits gaat je relatie stuk???quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je met dat soort dingen bezig bent is het al gedoemd mis te gaan.
nee niet perse eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer je advies geeft in plaats van wat voor je uit zit te murmelen het een goed idee zou zijn om die vertaling standaard toe te passen?
Don't count on it. Je kunt niet altijd alleen maar leuke dingen doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik haar een stuk leuker vinden als ik leukere dingen met haar doe
Tjah als ik in de rest van me gedrag en verandwoordelijkheid maar volwassen benquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor ik krijg alleen het idee dat je de middelbare school nog niet helemaal achter je hebt gelaten
mede door je look, je manier van daten, het gebruik van woorden als chickies etc
ja idd! zit je niet zo te hannesen met een tafel tussen je in als je denkt ik wil hem bespringen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Loungen is ook tof!Lekker ontspannen en je kan nog eens wat intiemer doen, als je dat zou willen
Dat dus, zien hoe het loopt. En niet bij voorkeur over dat soort dingen gaan nadenken want dat werkt niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus als je splits gaat je relatie stuk???Ik heb andere ervaringen.
Die dingen lopen vanzelf, ene keer betaal ik de andere keer een ander.
Na je vorige uitleg over de post waarop ik reageerde is het me al duidelijk geworden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hier in DH ben wezen eten met een vriend die op bezoek was, ben ik ergens achter het binnenhof geweest in een leuk klein eet tentje waar we voor iets van 22,50 een stukje bambi met aardappels en groenten kregen. Tel daar nog 2 leffe en een espresso bij en ik kwam net niet op 35 euro pp uit. Lijkt me niet te gek voor een date.
Andere wel date ergens vorig jaar mee genomen naar een eetcafe ook hier in DH, en daar kwam ik ongeveer op 20 euro pp uit. Was wel een sateh met friet en een stuk minder kwa entourage. En voor het geval jullie nu roepen dat ik goedkoop was bij die date, ja dat klopt. Maar gelukkig kwam het voorstel voor die locatie niet van mijn hand
Ikea! met family pas korting uiteraard! Er gaat niets boven gezellig dineren met je date, om vervolgens knus meubeltjes te gaan kijken om te zien of je kwa smaak wel matchedquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien wilde Quakevake wel op verkapte wijze laten doorschemeren op welk decadentieniveau hij gewend is buiten de deur te dineren.
Maar je bent wel vrijgezel. Zou dit dan de reden zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke. Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, zien hoe het loopt. En niet bij voorkeur over dat soort dingen gaan nadenken want dat werkt niet.
Geen goed planquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ikea! met family pas korting uiteraard! Er gaat niets boven gezellig dineren met je date, om vervolgens knus meubeltjes te gaan kijken om te zien of je kwa smaak wel matched![]()
serieus de ikea heeft wel de lekkerste softijs ever!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ikea! met family pas korting uiteraard! Er gaat niets boven gezellig dineren met je date, om vervolgens knus meubeltjes te gaan kijken om te zien of je kwa smaak wel matched![]()
*zwijgt*quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je bent wel vrijgezel. Zou dit dan de reden zijn?
Ik doe dat ook zo hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zit op de middelbare school, jij werkt bij de Burger King... We hebben allemaal onze uitstraling.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor ik krijg alleen het idee dat je de middelbare school nog niet helemaal achter je hebt gelaten
mede door je look, je manier van daten, het gebruik van woorden als chickies etc
Die Zweedse gehaktballetjes danquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus de ikea heeft wel de lekkerste softijs ever!
en je mag nog zelf op een knopje duwen ook en zo
Dat klinkt als een leuke date.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'zwijgen is toestemmen'?quote:
Softijs.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, maar die gaat nu niet op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking 'zwijgen is toestemmen'?
* onverbaasd is *quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik stel altijd voor om te delen maar stiekum vind ik het wel tof als ie me niet mee laat betalen
Verdedig je niet zo gozer... Wat boeit t. Als jij wilt betalen betaal jij, wil je splitsen dan splits je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe dat ook zo hoor
Laatst met een meisje naar Scheveningen geweest, eerst wat gedronken, dat betaalde ik.
Toen naar de bios, dat betaalde zij.
Toen uit eten, dat hadden we gesplitst
ik vind het vaak lekkerder dan schep ijsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Softijs.Alleen als ik hele erge zin heb in ijs en er geen schepijs in de buurt is.
softijsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben totaal niet geemancipeerdquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het vaak lekkerder dan schep ijs
of het moet echt goede schepijs zijn
de ijssalon hier is weer open
kwam vriendje mee aan zetten op dag 1 van ons dieet
Wij snappen elkaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd! zit je niet zo te hannesen met een tafel tussen je in als je denkt ik wil hem bespringen!
Italiaans ijsquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Softijs.Alleen als ik hele erge zin heb in ijs en er geen schepijs in de buurt is.
Het lijkt inderdaad wel heel erg of ik me verdedig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Verdedig je niet zo gozer... Wat boeit t. Als jij wilt betalen betaal jij, wil je splitsen dan splits je.
Ik zou de tips die je hiet krijgt met een korreltje zout nemen. Het is niet voor niets de Singles reeks.
ja maar het schepijs is niet altijd goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
softijs, echt ijs komt in de vorm van een bolletje en is gemaakt van verse slagroom met melk en goede vruchten/noten of chocolade
Opinions are like assholes, we all have one and they all stinkquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel heel erg of ik me verdedig.
Gelukkig is (bijna) iedereen anders
Ik wilde jullie meeningen / advies, maar heb een beetje het gevoel de grond ingeboord te worden hier.
nee we hebben geen ijs op!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hij is goed bezig, eerst even verwennen en dan aan het dieet beginnen.
nee joh, wij helpen je gewoon je date leven te verijkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wilde jullie meeningen / advies, maar heb een beetje het gevoel de grond ingeboord te worden hier.
Vrij weinig van aantrekken joh. En nogmaals, dit is niet de beste topic om advies te vragen. Ik zou het in de niet-singles reeks vragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De "ik-ben-direkt-uit-huis-getrouwd"-reeks is inderdaad dé plaats om om datingadvies te vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef JoeyT het volgende:
Ik zou het in de niet-singles reeks vragen.
fixedquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrij weinig van aantrekken joh. En nogmaals, dit is niet de beste topic om advies te vragen. Ik zou het in de niet-singles reeks niet op fok vragen.
Vieze met ijskristalen, dat komt omdat die hufter van een ijssalon snackbar zijn ijs niet zelf gemaakt heeft, maar gewoon uit de vriezer van de sligro heeft gevist. Te warm heeft vervoerd waardoor het ijs gesmolten is, en dan weer laat aanvriezen. Dan krijg je ijskristalen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar het schepijs is niet altijd goed
soms heb je van die vieze met ijskristallen en zo blegh
goed schepijs is![]()
![]()
Ik heb van de zomer de ijssalon hier in het centrum maar eens geprobeerd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Italiaans ijs
Hebben hier 2 van die ijssalons zitten![]()
Maar jullie zijn beide op dieet? Vindt hij het ook nodig of is het meer als stelletje staan we sterker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee we hebben geen ijs op!
we waren net een dag bezig en toen wou meneer al spijbelen
hij is e sowieso niet zo goed ineen broodje frikandel kan volgens hem best als je er maar geen saus op doet dat soort dingen
of je pakt gewoon een appel!
Inderdaad je moet gewoon jezelf blijven.quote:
Beter dan het vooruitzicht op je 40e nog steeds vrijgezel zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
De "ik-ben-direkt-uit-huis-getrouwd"-reeks is inderdaad dé plaats om om datingadvies te vragen.
Lukt de jacht op nieuwe poesjes een beetje Joey??quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrij weinig van aantrekken joh. En nogmaals, dit is niet de beste topic om advies te vragen. Ik zou het in de niet-singles reeks vragen.
Keer moet kunnen tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer de ijssalon hier in het centrum maar eens geprobeerd.Die heeft me toch een lekker ijs. Moet van de zomer maar niet te vaak het centrum in gaan.
[..]
Maar jullie zijn beide op dieet? Vindt hij het ook nodig of is het meer als stelletje staan we sterker?
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet! Je gaat hier altijd weg met een klapper, neem een voorbeeld aan helden als MLI en SHEquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me zelf ook niet aangevallen, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die niet inzien dat het niet zo serieus genomen moet worden, waardoor ze met een rotgevoel hun Fok! account verwijderen...
Dat gebeurt nooit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
waardoor ze met een rotgevoel hun Fok! account verwijderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het geval zou zijn (en dat is uiteraard 'weer' in plaats van 'nog') zou dat mijn zelfbeeld niet direkt beïnvloeden. Niet alsof je zo nodig gesettled for life moet zijn op je 25e en vervolgens maar in een relatie die niet meer bij je past moet blijven hangen omdat je na een bepaalde leeftijd toch echt niet meer single kan zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter dan het vooruitzicht op je 40e nog steeds vrijgezel zijn.![]()
Of je maakt een kloon aan een hoopt dan wel serieus genomen te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee zo werkt dat niet! Je gaat hier altijd weg met een klapper, neem een voorbeeld aan helden als MLI en SHE
En die krijg je ook, in al zijn ongezouten glorie!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
ja idd maar dat is het 9 van de 10 keer nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Vieze met ijskristalen, dat komt omdat die hufter van een ijssalon snackbar zijn ijs niet zelf gemaakt heeft, maar gewoon uit de vriezer van de sligro heeft gevist. Te warm heeft vervoerd waardoor het ijs gesmolten is, en dan weer laat aanvriezen. Dan krijg je ijskristalen.
Vers gemaakt schepijs is cremig, glad van structuur (en baggervet)
Heb je gelijk in. Het maakt allemaal ook vrij weinig uit wat e met haar doet. Als je het maar gezellig hebt en dan kom je er vanzelf achter of het tussen jullie kliktquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef KudFokker het volgende:
Ik voel me zelf ook niet aangevallen, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die niet inzien dat het niet zo serieus genomen moet worden, waardoor ze met een rotgevoel hun Fok! account verwijderen...
Dat dus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
ik stel altijd voor om te delen maar stiekum vind ik het wel tof als ie me niet mee laat betalen
maar ik vind hem niet minder leuk als we gewoon delen hoor
hij vond het nodig maar hij kan het niet alleenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer de ijssalon hier in het centrum maar eens geprobeerd.Die heeft me toch een lekker ijs. Moet van de zomer maar niet te vaak het centrum in gaan.
[..]
Maar jullie zijn beide op dieet? Vindt hij het ook nodig of is het meer als stelletje staan we sterker?
538quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
Wat een treurige muziek op radio 538, en dan ook nog eens in combinatie met dat treurige rot weer
Dat is toch evident met 538 treurige muziek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef KudFokker het volgende:
Wat een treurige muziek op radio 538, en dan ook nog eens in combinatie met dat treurige rot weer
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die krijg je ook, in al zijn ongezouten glorie!
Of wilde je liever knuffieknuf en cootchiecoo?
Nou vooruit. Ik heb nog een kaal poesje nodig. En welk poesje heeft hier de meeste hekel aan Joey... Juistquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Lukt de jacht op nieuwe poesjes een beetje Joey??
Oh wacht voor ik het weer vergeet,omdat je gewoon zo lekker jullie zelf bent!
Dan eet persoonlijk gewoon geen ijs. Meeste restaurants hebben overigens hetzelfde probleem. Diepvries fabrieksijs dat 3 weken in de vitrine ligt. BRRR horror!... Gelukkig is de ijs salon hier op het plein weer open, en fuck... die gasten snappen wel hoe je goed ijs moet maken!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd maar dat is het 9 van de 10 keer niet
en dan heb ik liever soft ijs
Dan moet je even wachten tot MNR, Cue, DR3Am#r (hoe schrijf je dat?) e, Knuffelzacht en de rest van die hartjesbrigade er weer zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.![]()
op dat laatste dan.
De wondere wereld van het bezittelijk voornaamwoord staat toch wel vrij hoog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee die 25 maak je er zelf van. En nee je moet een relatie hebben die wel bij je pastquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn (en dat is uiteraard 'weer' in plaats van 'nog') zou dat mijn zelfbeeld niet direkt beïnvloeden. Niet alsof je zo nodig gesettled for life moet zijn op je 25e en vervolgens maar in een relatie die niet meer bij je past moet blijven hangen omdat je na een bepaalde leeftijd toch echt niet meer single kan zijn.
dan eten wij daar vanavond ons toetjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dan eet persoonlijk gewoon geen ijs. Meeste restaurants hebben overigens hetzelfde probleem. Diepvries fabrieksijs dat 3 weken in de vitrine ligt. BRRR horror!... Gelukkig is de ijs salon hier op het plein weer open, en fuck... die gasten snappen wel hoe je goed ijs moet maken!![]()
Pannenkoek met 3 bolletjes ijs... damn...
Tjonge, stelletje autisten hier, die alles letterlijk nemen. Mijn zin sloeg slechts op de TT, die ik er in verwerkt hadquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt over goed en slecht?
em-aa-wee: wie is de omnipotente Single alhier?
en ikke...ik hou ook van knuffelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot MNR, Cue, DR3Am#r (hoe schrijf je dat?) e, Knuffelzacht en de rest van die hartjesbrigade er weer zijn.
Niks mis mee toch. Ik wil ook een beetje aandacht en liefde.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot MNR, Cue, DR3Am#r (hoe schrijf je dat?) e, Knuffelzacht en de rest van die hartjesbrigade er weer zijn.
zeg autistjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tjonge, stelletje autisten hier, die alles letterlijk nemen. Mijn zin sloeg slechts op de TT, die ik er in verwerkt had
neem een hondquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Ik wil ook een beetje aandacht en liefde.
Op je geheel eigen onnavolgbare wijze en met een onmiskenbare onderliggende JoeyT-normering.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef JoeyT het volgende:
Maar als je beter kijkt probeerde ik die jongen gewoon ff een hart onder de riem te steken.
He dat is niet aardig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tjonge, stelletje autisten hier, die alles letterlijk nemen. Mijn zin sloeg slechts op de TT, die ik er in verwerkt had
Ook hoiquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tjonge, stelletje autisten hier, die alles letterlijk nemen.
Ik heb liever aandacht van een mens.quote:
Ik geloof dat jullie je aantekeningen een beetje door de war hebben gegooid hoor, kale poesjes zijn zo kleuterschool. Jullie kunnen beter een poesje hebben met wat haar erop vriendjes Joey.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb nog een kaal poesje nodig. En welk poesje heeft hier de meeste hekel aan Joey... Juist.
Sedan je wordt poesje 2
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook niet te zijn.
Rhubs begrijpt mij wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
zeg autistjehij maakt ook een grapje
Ik zat eerder te denken aan het voorafjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan eten wij daar vanavond ons toetje
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie je aantekeningen een beetje door de war hebben gegooid hoor, kale poesjes zijn zo kleuterschool. Jullie kunnen beter een poesje hebben met wat haar erop vriendjes Joey.
Uiteraard. Het moet niet overduidelijk zijn dat ik best aardig benquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op je geheel eigen onnavolgbare wijze en met een onmiskenbare onderliggende JoeyT-normering.
Ik weet niet waarom je jezelf nu kwalificeert als kleuterschool, maar ik hou er wel van hoor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie je aantekeningen een beetje door de war hebben gegooid hoor, kale poesjes zijn zo kleuterschool. Jullie kunnen beter een poesje hebben met wat haar erop vriendjes Joey.
Oja thx voor de info. Murm waarom scheer je e kutje niet kaal?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heeft Kwaak een kutjequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja thx voor de info. Murm waarom scheer je e kutje niet kaal?
Beter lezen. Kwaak is mn kale poesje. Zie sig and spread the word.quote:
Ik lees wat je post, je sig interesseert me dermate weinig dat ik mijn oog er niet op laat vallen. Terugkomend op je post en jouw opmerking over mijn leescapaciteiten: jij bent niet duidelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beter lezen. Kwaak is mn kale poesje. Zie sig and spread the word.
Me vriendenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag lekker om 16:30 naar huis
En daarna met me vrienden even een rondje stad met koopavond, en daarna een biertje doen in ons stamdcafé... echt heerlijk!
Trouwens nog zoiets over dat meisje
Ik vertelde gisteren dat ik zin had om me vrienden weer te zien, en dat we naar de stad gingen
Toen vroeg ik "ga jij nog naar de stad ? "
Toen vroeg ze "wil je me mee hebben dan ? "
Maar ik bedoel het helemaal niet om haar mee te vragen
Jij bent aan het diëten!quote:
ik dacht dat jij het zoooooo druk had!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef KudFokker het volgende:
Vandaag lekker om 16:30 naar huis
En daarna met me vrienden even een rondje stad met koopavond, en daarna een biertje doen in ons stamdcafé... echt heerlijk!
Trouwens nog zoiets over dat meisje
Ik vertelde gisteren dat ik zin had om me vrienden weer te zien, en dat we naar de stad gingen
Toen vroeg ik "ga jij nog naar de stad ? "
Toen vroeg ze "wil je me mee hebben dan ? "
Maar ik bedoel het helemaal niet om haar mee te vragen
daarom is het ook slecht slecht slecht!!quote:
was mij nog niet opgevallen - wat moet er gebeuren voor iemand in je sig belandt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
Beter lezen. Kwaak is mn kale poesje. Zie sig and spread the word.
Ah nu begrijp ik jullie, jullie associëren mij met een kaal poesje, nu moet ik jullie dan toch teleurstellen mannetjes. Ik ben minder kaal dan jullie lekker vinden. Sterker nog mijn huidige haardracht in combinatie met hoofd afmetingen doen eerder denken aan een bullmastiff. Maar dat kan morgen zomaar weer veranderd zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je jezelf nu kwalificeert als kleuterschool, maar ik hou er wel van hoor.
Hoe gaat het in de praktijk dan? Krijg niet echt het idee dat je vorderingen maaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom is het ook slecht slecht slecht!!
haha ik heb deze hele week al gewerkt van 8:00 tot 20:00quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij het zoooooo druk had!![]()
Ze moeten bleek afsteken bij Joeys masculiniteit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
was mij nog niet opgevallen - wat moet er gebeuren voor iemand in je sig belandt?
Wat volg je voor een diëet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom is het ook slecht slecht slecht!!
Je had mijn sig er dan ook niet voor nodig. Ik wilde het makkelijker voor je maken. En ja het is dus tekenend voor je leescapaciteiten. Begrijp e het nu wel anders PM e me maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik lees wat je post, je sig interesseert me dermate weinig dat ik mijn oog er niet op laat vallen. Terugkomend op je post en jouw opmerking over mijn leescapaciteiten: jij bent niet duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |