Ja omdat iemand dat hier zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sedan! We weten waarom jij dacht dat Nouk en ik samen waren!
ik zei toch mn r hapertquote:
Maar wij zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik veel, laten we het en maar op houden dat...dat.....het zo was![]()
![]()
Tja, ze wordt natuurlijk ook een dagje ouder.quote:
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wij zijn nieuwsgierig
het kan namelijk Nouk zelf zijn![]()
Hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant op
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
Hij had er geen mogen openenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Gaan we verder in twee topics? Alweer een scheiding?
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Die kudfokker is een kutfokker en had geen recht een nieuw topic te openen. Dus die mag dichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet reageren als je 'm niet snapt
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
serieus? en ik was echt kei snel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.
Njah niet echt verliefd, maar het gevoel dat je de hele tijd aan iemand denkt, om iemand veel aandacht te geven, en zin heb om diegene te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snelle conclusie!
Dus jij bent snel verliefd normaal gesproken? Dan is het ook snel over![]()
Hoe vaak heb je haar gezien en waarom vind je dat ze niet spontaan is?
Maar wie bepaalt over goed en slecht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Als je daar zin in hebt, dan vind je d'r waarschijnlijk wel meer dan leuk? Het kan niet altijd zo hevig zijn. Dat moet je ook niet willen, lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah niet echt verliefd, maar het gevoel dat je de hele tijd aan iemand denkt, om iemand veel aandacht te geven, en zin heb om diegene te zien.
Ik heb dat nu ook wel, maar niet zo hevig als normaal.
Misschien dat ze zich nog niet helemaal op der gemak voelt, en dat ze nog uit haar schulp moet kruipen ofzo
Ik wacht het ook nog wel even af.
Ik ben trouwens pas 1x in me leven echt verliefd geweest, en met dat meisje heb ik 4 jaar een relatie gehad
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt over goed en slecht?
em-aa-wee: wie is de omnipotente Single alhier?
quote:
Dat vroeg ze...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, dan vind je d'r waarschijnlijk wel meer dan leuk? Het kan niet altijd zo hevig zijn. Dat moet je ook niet willen, lijkt me![]()
Niet iedereen voelt zich direct op haar gemak bij iemand. Waarom kom je eigenlijk al zo snel bij d'r ouders?
Niet toen je dit typtequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al met mijn essay bezig!
dan zet ze je ook nogal lekker voo het blokquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vroeg ze...
Ik bracht haar naar huis, toen vroeg ze of ik even binnen wilde komen om hoi te zeggen![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ouders ontmoeten van een meisje waar je net een weekje mee loopt te kutten
Haha jaquote:
Ok!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al met mijn essay bezig!
Crewlid geworden?quote:
Wie ga je wegsturen juffrouw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer op
Ja? Lekker belangrijk. Nee is ook een antwoord.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vroeg ze...
Ik bracht haar naar huis, toen vroeg ze of ik even binnen wilde komen om hoi te zeggen![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ouders ontmoeten van een meisje waar je net een weekje mee loopt te kutten
Ik wilde je eigenlijk al naar voren schuiven voor deze illustere rol, maar deed dat niet in de hoop dat je jezelf kandidaat zou stellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer op
Vanavond / Vannacht!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ok!Ik zou je vandaag wakker houden toch, of was dat vanavond?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey liefie.![]()
Hoe is het vandaag?
[..]
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zet ze je ook nogal lekker voo het blok
heeft een vriendje ook eens bij me geprobeerd jeetje wat was ik boos
Waar haal je de tijd vandaan?quote:
Ik zie het zenuwappig nog wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef 907 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat ... Slapen gaat rot en loop een beetje zenuwappig rond
Hoe is het met jou?
Maar als ik het goed lees, ging dat in het geval van Kudfokker ook zo: dat meisje vroeg hem mee naar binnen - hij had ook nee kunnen zeggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zien
wanneer je er zin in hebt. Kan wel weken/maanden duren.
ja iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zien
wanneer je er zin in hebt. Kan wel weken/maanden duren.
Tijd krijg ik in mn schoot geworpen!quote:
Ik vind het een goed woord. Een samentrekking van appelig en zenuwachtig, ofzo.quote:
alsof jij niet hele hobbies zou kunnen beginnen in de tijd dat je op fok zitquote:
Ja idd dus eigenschuld. Nadeel van nog bij je ouders wonen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed lees, ging dat in het geval van Kudfokker ook zo: dat meisje voreg hem mee naar binnen - hij had ook nee kunnen zeggen.
Nu lijkt het erop dat hij haar aanrekent hem voor het blok te zetten, en dat dát dan weer reden is om het helemaal voor gezien te houden met dat arme kind. Terwijl hij gewoon zelf een ruggengraat zou kunnen gaan aanschaffen.
Dat heet interesse tonen in andere personen. Dat zou ik ook vragen als namelijk. Maar aan de andere snap ik dat jij, je door die vragen niet op je gemak voelt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ze heeft mijn ouders ook die dag gezien hoor
Maar dat was op zondagmiddag, we gingen filmpje kijken bij mij, toen later met ze 4en (ik, me zussie, haar vriend en dat meisje) voetballen jeux de boul spelen
Toen vroeg ik of ze bij ons bleef eten, maar dat was anders...
Er was ook nog een collega van me vader bij, en we aten dus met ze 7en.
Het was echt super gezellig
Maar toen ik bij haar kwam, werd er meteen gevraagd wat voor werk ik deed enzo :S
dan mag je ook niet zeuren dat zij vroeg of je mee naar binnen kwam jeetjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ze heeft mijn ouders ook die dag gezien hoor
Maar dat was op zondagmiddag, we gingen filmpje kijken bij mij, toen later met ze 4en (ik, me zussie, haar vriend en dat meisje) voetballen jeux de boul spelen
Toen vroeg ik of ze bij ons bleef eten, maar dat was anders...
Er was ook nog een collega van me vader bij, en we aten dus met ze 7en.
Het was echt super gezellig
Maar toen ik bij haar kwam, werd er meteen gevraagd wat voor werk ik deed enzo :S
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alsof jij niet hele hobbies zou kunnen beginnen in de tijd dat je op fok zit
Ik eerder schattig, maar daar ben ik dan weer vrouw voor.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het een goed woord. Een samentrekking van appelig en zenuwachtig, ofzo.
* insert into vocabulaire.
Dat past dan wel weer helemaal bij het beeld dat Kudfokker wekt, hierzo. Maar dat is mijn associatie (en de jouwe ook, als ik het zo lees).quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
klinkt als een klassieke middelbare school verkering
907 is sinds dinsdagavond single.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
wie is 907 eigenlijk?
en waarom is ie zenuwappig?
spot on!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat past dan wel weer helemaal bij het beeld dat Kudfokker wekt, hierzo. Maar dat is mijn associatie (en de jouwe ook, als ik het zo lees).
Maar jij vindt 907 in zijn geheel schattig, dus dat is niet verbazingwekkend. Al zou hij een foto van zijn opgekotste gal posten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik eerder schattig, maar daar ben ik dan weer vrouw voor.
ow dat is dan weer minderquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
907 is sinds dinsdagavond single.Leuke jonge knul.
![]()
Lurk maar in zijn fobo.
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar jij vindt 907 in zijn geheel schattig, dus dat is niet verbazingwekkend. Al zou hij een foto van zijn opgekotste gal posten...
Ik ken hem dan ook wel iets langer dan gisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar jij vindt 907 in zijn geheel schattig, dus dat is niet verbazingwekkend. Al zou hij een foto van zijn opgekotste gal posten...
En hoe oud is hijquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan mag je ook niet zeuren dat zij vroeg of je mee naar binnen kwam jeetje
hoe oud is ze?
21 geloof ikquote:
Is dit de volgende fase waar Singles in belandt - na het schaamteloze jengelen om dates gaat nu het Grote Koppelen beginnen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
907 is sinds dinsdagavond single.Leuke jonge knul.
![]()
Lurk maar in zijn fobo.
Zullen we de opties realistisch houden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
Terwijl hij gewoon zelf een ruggengraat zou kunnen gaan aanschaffen.
Ja het probleem is dat ik nog thuis woon, dus de meiden die bij mij thuiskomen zien me ouders altijd meteen wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd
sowieso gewoon netjes vragen (op een moment dat nee ook een optie is)
ik wil altijd wel een beetje zeker zijn van mn relatie voor ik de ouders ga ontmoeten
en ik zal nog niemand weg sturenpas als mensen lastig doen en zo
Ik doe niet aan koppelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dit de volgende fase waar Singles in belandt - na het schaamteloze jengelen om dates gaat nu het Grote Koppelen beginnen?
dan doet ze toch meteen al iets fout want ik ben bezet en zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is dit de volgende fase waar Singles in belandt - na het schaamteloze jengelen om dates gaat nu het Grote Koppelen beginnen?
Lieve bui vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we de opties realistisch houden?
[/vilein]
waarom nodig je zo'n meisje dan meteen bij je thuis uit?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik nog thuis woon, dus de meiden die bij mij thuiskomen zien me ouders altijd meteen wel.
Ik zeur ook niet hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan mag je ook niet zeuren dat zij vroeg of je mee naar binnen kwam jeetje
hoe oud is ze?
Je bent er verdomme nog tróts op ook hè!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Litpho het volgende:
Zullen we de opties realistisch houden?
[/vilein]
Had ik gisteren niet iets vernomen dat zijn ouders juist heel relaxt en gezellig zijn en die van haar niet??quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom nodig je zo'n meisje dan meteen bij je thuis uit?
maar ja
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat ik nog thuis woon, dus de meiden die bij mij thuiskomen zien me ouders altijd meteen wel.
Je moet ze de eerste paar keer ook 's nachts uitnodigen en voor het ontbijt via de boom weer naar buiten dirigeren!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik haar daarvoor al 3 of 4x gezien had tijdens uitgaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom nodig je zo'n meisje dan meteen bij je thuis uit?
maar ja
Dat is waar.quote:
Bij ons thuis gaat het er inderdaad heel relaxed aan toe jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik gisteren niet iets vernomen dat zijn ouders juist heel relaxt en gezellig zijn en die van haar niet??
dan nogquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had ik gisteren niet iets vernomen dat zijn ouders juist heel relaxt en gezellig zijn en die van haar niet??
Ik ga het niet nóg een keer uitleggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef KudFokker het volgende:
Heeft ook niks met ruggegraat te maken hoor.
de stad is niet alleen goed om in uit te gaan hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Omdat ik haar daarvoor al 3 of 4x gezien had tijdens uitgaan.
Dus dan in de stad afspreken is ook niet echt leuk meer...
Normaal vind ik het leuk om 's avonds lekker bij het strand samen te zitten met een flesje wijn en een kampvuurtje te maken, met een muziekje erbij
Maar dat gaat helaas nog niet in april.
Bij gebrek aan een boom kan een touwladder ook uitkomst bieden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moet ze de eerste paar keer ook 's nachts uitnodigen en voor het ontbijt via de boom weer naar buiten dirigeren!
En tenzij je elkaar helemaal niet wil spreken is ook buiten de deur een filmpje kijken niet de handigste optiequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
op een gegeven moment kom je op een leeftijd waarop je een meisje gewoon echt mee uit moet nemen
Ook een optie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
neem haar mee uit eten of desnoods mee uit blowen
haha bowlen is bruut inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de stad is niet alleen goed om in uit te gaan hoor
neem haar mee uit eten of desnoods mee uit bowlen (en nu niet allemaal gaan zeuren weerik vind bowlen tof
)
Trouwens, ik vind uit eten met iemand net even te ver gaan voor iemand die je 5 / 6x gezien hebt...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de stad is niet alleen goed om in uit te gaan hoor
neem haar mee uit eten of desnoods mee uit bowlen (en nu niet allemaal gaan zeuren weerik vind bowlen tof
)
Dat is één van de fascinerende dingen aan sociaal kontakt, je mag ook rekening gaan houden met het gezichtspunt van de anderquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef KudFokker het volgende:
En het is niet zo dat een filmpje kijken als een booty call is voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |