Ja omdat iemand dat hier zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sedan! We weten waarom jij dacht dat Nouk en ik samen waren!
ik zei toch mn r hapertquote:
Maar wij zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik veel, laten we het en maar op houden dat...dat.....het zo was![]()
![]()
Tja, ze wordt natuurlijk ook een dagje ouder.quote:
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wij zijn nieuwsgierig
het kan namelijk Nouk zelf zijn![]()
Hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant op
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
Hij had er geen mogen openenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Gaan we verder in twee topics? Alweer een scheiding?
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Die kudfokker is een kutfokker en had geen recht een nieuw topic te openen. Dus die mag dichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet reageren als je 'm niet snapt
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
serieus? en ik was echt kei snel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.
Njah niet echt verliefd, maar het gevoel dat je de hele tijd aan iemand denkt, om iemand veel aandacht te geven, en zin heb om diegene te zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snelle conclusie!
Dus jij bent snel verliefd normaal gesproken? Dan is het ook snel over![]()
Hoe vaak heb je haar gezien en waarom vind je dat ze niet spontaan is?
Maar wie bepaalt over goed en slecht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Als je daar zin in hebt, dan vind je d'r waarschijnlijk wel meer dan leuk? Het kan niet altijd zo hevig zijn. Dat moet je ook niet willen, lijkt mequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah niet echt verliefd, maar het gevoel dat je de hele tijd aan iemand denkt, om iemand veel aandacht te geven, en zin heb om diegene te zien.
Ik heb dat nu ook wel, maar niet zo hevig als normaal.
Misschien dat ze zich nog niet helemaal op der gemak voelt, en dat ze nog uit haar schulp moet kruipen ofzo
Ik wacht het ook nog wel even af.
Ik ben trouwens pas 1x in me leven echt verliefd geweest, en met dat meisje heb ik 4 jaar een relatie gehad
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt over goed en slecht?
em-aa-wee: wie is de omnipotente Single alhier?
quote:
Dat vroeg ze...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, dan vind je d'r waarschijnlijk wel meer dan leuk? Het kan niet altijd zo hevig zijn. Dat moet je ook niet willen, lijkt me![]()
Niet iedereen voelt zich direct op haar gemak bij iemand. Waarom kom je eigenlijk al zo snel bij d'r ouders?
Niet toen je dit typtequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al met mijn essay bezig!
dan zet ze je ook nogal lekker voo het blokquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vroeg ze...
Ik bracht haar naar huis, toen vroeg ze of ik even binnen wilde komen om hoi te zeggen![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ouders ontmoeten van een meisje waar je net een weekje mee loopt te kutten
Haha jaquote:
Ok!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben al met mijn essay bezig!
Crewlid geworden?quote:
Wie ga je wegsturen juffrouw?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer op
Ja? Lekker belangrijk. Nee is ook een antwoord.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vroeg ze...
Ik bracht haar naar huis, toen vroeg ze of ik even binnen wilde komen om hoi te zeggen![]()
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel ouders ontmoeten van een meisje waar je net een weekje mee loopt te kutten
Ik wilde je eigenlijk al naar voren schuiven voor deze illustere rol, maar deed dat niet in de hoop dat je jezelf kandidaat zou stellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
aangezien ik heb geopent en zo offer ik me wel weer op
Vanavond / Vannacht!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ok!Ik zou je vandaag wakker houden toch, of was dat vanavond?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey liefie.![]()
Hoe is het vandaag?
[..]
Ik vind dat zoiets vanzelf moet gaan. Ga niemand verplichten. Er over praten en zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zet ze je ook nogal lekker voo het blok
heeft een vriendje ook eens bij me geprobeerd jeetje wat was ik boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |