Ja omdat iemand dat hier zei.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sedan! We weten waarom jij dacht dat Nouk en ik samen waren!
ik zei toch mn r hapertquote:
Maar wij zijn nieuwsgierigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik veel, laten we het en maar op houden dat...dat.....het zo was![]()
![]()
Tja, ze wordt natuurlijk ook een dagje ouder.quote:
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant opquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wij zijn nieuwsgierig
het kan namelijk Nouk zelf zijn![]()
Hihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net alsof ik dat onthou wie het gezegd heeft als er 2 dames bij elkaar op bezoek zouden zijn, dan gaan mijn gedachten een hele andere kant op
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
Hij had er geen mogen openenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Gaan we verder in twee topics? Alweer een scheiding?
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
Die kudfokker is een kutfokker en had geen recht een nieuw topic te openen. Dus die mag dichtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef 907 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet reageren als je 'm niet snapt
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben blij dat de goede mogen posten hier. Ik vind dat de slechte ook weg moet blijven
serieus? en ik was echt kei snel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:15 schreef Howl het volgende:
[..]
Nee, KudFokker was wat ongeduldig. Dit is het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |