Dat is ook mijn enige houvast. Jon zat al weken op Anniek, dus die moet alleen haar maar gezien hebben en dus eigenlijk alles van haar moeten weten. Als Anniek het dan had geweest, had hij gewonnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm. Ik dacht dat ze voor Jon was gegaan, maar misschien toch gesplitst ofzo. Jon ging volledig voor Anniek, dus die zou moeten winnen als Anniek de mol was. Vandaar dat het niet kan dat Anniek de mol was dacht ik
Mja ik weet het niet. Ging al enige tijd uit van dat Jon de mol was.. Waarom weet ik niet precies. Gaan ze vanavond ook aangeven waaraan je had kunnen zien wie de mol was?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook mijn enige houvast. Jon zat al weken op Anniek, dus die moet alleen haar maar gezien hebben en dus eigenlijk alles van haar moeten weten. Als Anniek het dan had geweest, had hij gewonnen.
En die witte broek die Anniek droeg toen ze in het water een opdracht moeten doen, getuigt ook niet echt van doordachtheid (of juist wel..) als je de Mol bent.
Zien zien zienquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar caps uit een WIDM aflevering waarin zij ging zwemmen met shirtje aan.. Oef.. Dat was echt wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mja ik weet het niet. Ging al enige tijd uit van dat Jon de mol was.. Waarom weet ik niet precies. Gaan ze vanavond ook aangeven waaraan je had kunnen zien wie de mol was?
dat dusquote:
En z'n onuitstaanbare manier van praten en presenterenquote:
Ik ook...zou de eerste keer zijn dat ik goed zit btwquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:42 schreef Susi het volgende:
Ik vrees dat het Anniek is
Als er serieuze bomdreiging is, denk ik niet dat je daar langs wilt rijden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Sersjee het volgende:
Hm, Arena Boulevard afgezet? Als ze het treinverkeer maar niet plat leggen, want ik moet er zo nog langs.
Op TT751 staat er niets over, dus zou moeten kunnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef Sersjee het volgende:
Hm, Arena Boulevard afgezet? Als ze het treinverkeer maar niet plat leggen, want ik moet er zo nog langs.
Oeh, jij bent ook al LLink lid!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En z'n onuitstaanbare manier van praten en presenteren. Ik hoop als LLink-lid te kunnen stemmen voor zijn vertrek bij LLink
.
Ik geloof er niet zo in. Ik weet wel betere plekken en tijden om met bommen te gaan kloten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als er serieuze bomdreiging is, denk ik niet dat je daar langs wilt rijden?
Misschien gefrustreerde Feyenoord fans?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Ik geloof er niet zo in. Ik weet wel betere plekken en tijden om met bommen te gaan kloten.
Dan zitten ze bij het verkeerde stadionquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Misschien gefrustreerde Feyenoord fans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |