Drie keer ? Vervelend, zo vaak gebeld worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef Treezz het volgende:
zeg
ik ben al een paar keer gebeld door een avro-medewerker , ze vroegen of ik lid wilde worden!
1ste keer heb ik nee gezeg, 2de keer wilde ik erover nadenken ook omdat je een dvd bij krijgt, heb ik toch nee gezegd
en van de week hadden ze weer gebeld.. weer vroegen of ik lid wilde worden
6euro nog wat voor een jaar..
wat zouden jullie doen?
Niet doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:41 schreef Treezz het volgende:
zeg
ik ben al een paar keer gebeld door een avro-medewerker , ze vroegen of ik lid wilde worden!
1ste keer heb ik nee gezeg, 2de keer wilde ik erover nadenken ook omdat je een dvd bij krijgt, heb ik toch nee gezegd
en van de week hadden ze weer gebeld.. weer vroegen of ik lid wilde worden
6euro nog wat voor een jaar..
wat zouden jullie doen?
ja nouquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Drie keer ? Vervelend, zo vaak gebeld worden.
Maar volgens mij moet je een lidmaatschap hebben wil je naar de Op zoek naar...-shows. Jij kwam/komt toch ook in dat topic ? Dus mocht je er heen willen is het misschien wel praktisch
Dat kan toch niet?quote:
Het is niet bekend voor wie Viviënne is gegaan. In de laatste aflevering bleek dat ze twijfelde, en dat ze zowel Anniek als Jon heel veel heeft verdachtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?![]()
Laatste stemming:
Jon ging voor Anniek
Vivienne ging voor Jon
Anniek ging voor Jon
Vivienne was vorige week de winnaar. Dus zij moet het (meeste) goed hebben gehad.
Wanneer Anniek de mol zou zijn zou Jon hebben gewonnen. Maar dat kan dus niet aangezien VIvienne had gewonnen!
Op internet - youtube kun je een filmpje bekijken van mannetjes die dansen op het liedje van beyonce single lady's .. echt schattigquote:
Hmm. Ik dacht dat ze voor Jon was gegaan, maar misschien toch gesplitst ofzo. Jon ging volledig voor Anniek, dus die zou moeten winnen als Anniek de mol was. Vandaar dat het niet kan dat Anniek de mol was dacht ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is niet bekend voor wie Viviënne is gegaan. In de laatste aflevering bleek dat ze twijfelde, en dat ze zowel Anniek als Jon heel veel heeft verdacht
Desondanks zou ik Jon ook leuker vinden
Ik was eigenlijk op zoek naar caps uit een WIDM aflevering waarin zij ging zwemmen met shirtje aan.. Oef.. Dat was echt welquote:
viv heeft blauwe ogen en zwart haar..quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk op zoek naar caps uit een WIDM aflevering waarin zij ging zwemmen met shirtje aan.. Oef.. Dat was echt wel
Eens! Geweldige combinatiequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Treezz het volgende:
[..]
viv heeft blauwe ogen en zwart haar..
*ik ben jaloers!! mooi vrouwke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |