Ja, ik weet... ook stubru draait veel nieuwe muziekquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag aantal uren naar VRT Radio 1 geluisterd omdat 3FM ineens eruit klapte... Allemaal andere platen dan steeds dezelfde 3FM-crap. Volgens mij zijn de taak en functie van VRT Radio 1 hetzelfde als die van 3FM in Nederland. Misschien kan de 3FM-muziekgestapo een voorbeeld nemen aan deze lijst: http://tinyurl.com/b6tf7e
Fleet Foxes, andere nummers van Amy McD, Bruce , John Lennon. enz. enz.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet... ook stubru draait veel nieuwe muziek(of is dat radio 1)
btw ga je nu hier ook tinyurls gebruiken
Ja, overdag lijkt het wel steeds saaier te worden op 3FM. Continu dezelfde platen in de rotatie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanmiddag aantal uren naar VRT Radio 1 geluisterd omdat 3FM ineens eruit klapte... Allemaal andere platen dan steeds dezelfde 3FM-crap. Volgens mij zijn de taak en functie van VRT Radio 1 hetzelfde als die van 3FM in Nederland. Misschien kan de 3FM-muziekgestapo een voorbeeld nemen aan deze lijst: http://tinyurl.com/b6tf7e
Fleet Foxes, Sia, andere nummers van Amy McD, Bruce , John Lennon. enz. enz.
Van ene Vincent die een plaat aanvraagd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, overdag lijkt het wel steeds saaier te worden op 3FM. Continu dezelfde platen in de rotatie.
Overigens morgenochtend rond 10:15 uur natuurlijk wel een topplaat op 3FM
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Van ene Vincent die een plaat aanvraagd?
ze plakken aan het eind van de dag op de ramen hoeveel leden ze hebben . vandaag toevallig een foto gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
waar kan je zien hoeveel leden llink heeftof anders gezegd klopt die banner dat llink nog maar 9143 leden nodig heeft
![]()
Ik zeg niks
Omdat meneer Veenstra naar Te Killers gaat, één van de beste redenen om een vrije avond te nemen zeg ik!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:35 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto door het glazen dak van de auto
140596 dus
quote:Het concert van The Killers vanavond in de Heineken Music Hall is op het laatste moment afgelast. Dat is zojuist bekend gemaakt tijdens het nieuws op 3FM.
De punkband, bekend van de hits Human en Somebody told me, zou vanavond optreden in Amsterdam, maar de Arena Boulevard is nog steeds afgesloten vanwege de bommelding in de IKEA begin deze ochtend.
Oef....quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb net niet het nieuws gehoord, maar:
[..]
Punkband!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Punkband?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |