nu?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:44 schreef Incolumis het volgende:
zeg effe wanneer je gaat IJs, kom ik ook
Nee dat is puntenhoeren. Als je wilt winnen moet je echt teamwork hebben en dat kun je niet in je eentjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee joh, heb 141 teampunten (vlaggen veroveren, soldaten reviven, healen) .. Als dat geen teamwork is waarmee je moet winnen..![]()
Wat versta jij onder teamwork??? Geen vlaggen veroveren en je soldaten dood laten gaan... dan verlies je zeker jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee dat is puntenhoeren. Als je wilt winnen moet je echt teamwork hebben en dat kun je niet in je eentje![]()
quote:Playername: Jedi05071977
Playerrank: Master Sergeant
Tracked since: 24.06.2005
Time played: 363 Hours (xxx hrs. per day)
Last Battle: 06.10.2007, 14:29
efe bammetje pakken en dan ben ik er binnen 5 mins. er zijn 2 TV2 servers met Wake, eentje is altijd druk, de ander wat minder. kijk maar effe welkequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:58 schreef jpjedi het volgende:
Is dit debiel zeg:
http://www.dumpert.nl/med(...)olitie_in_actie.html
En als je dan toch kijkt:
http://www.dumpert.nl/med(...)erdwijnt_ineens.html![]()
Iemand van ons heeft daar wel eens een heel topic over geschrevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat versta jij onder teamwork??? Geen vlaggen veroveren en je soldaten dood laten gaan... dan verlies je zeker ja
dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee joh, heb 141 teampunten (vlaggen veroveren, soldaten reviven, healen) .. Als dat geen teamwork is waarmee je moet winnen..![]()
tja als je met z'n 2'en wel de vlaggen pakt en het andere team heeft wel teamwork ga je mank. Dat gebeurt vrij vaak.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee dat is puntenhoeren. Als je wilt winnen moet je echt teamwork hebben en dat kun je niet in je eentje![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Iemand van ons heeft daar wel eens een heel topic over geschreven
Hier overigens nog een filmpje van waar Jorrit het zo druk mee had de afgelopen weken.
http://www.dumpert.nl/mediabase/431631/3b1d3d7e/domino_d_day.html
Dat was het onderdeel waar hij zo druk mee wasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:33 schreef ursel het volgende:Hoe kwam die aan al die potloodjes dan??
Roep maar tijd en plaats en ik ben erquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:09 schreef Keltie het volgende:
Fer, hoelaat ben je morgen in Rotjeknor?
Heb niets van die boer gehoord, dus je hebt een gratis kaart
(oeh, met een rondje bier maak je jezelf populair)
Wij vertrekken hier omstreeks 10.00 (9.50 ga ik denk iedereen ophalen).quote:
Hoe laat lopen jullie van Varkenoord de Kuip in? Wil wel efkes een pilsje doen op Varkenoordquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:29 schreef Keltie het volgende:
Wij vertrekken hier omstreeks 10.00 (9.50 ga ik denk iedereen ophalen).
Dan zijn wij rond 10.30/11.00 op Varkenoord
12u/ 12.15 ofzoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe laat lopen jullie van Varkenoord de Kuip in? Wil wel efkes een pilsje doen op Varkenoord
Ja 2 doordat die jet tegen me aanvloog en die 3de schoot ik bewust... ik had me escape-scherm al voor me en wilde net op verbinding verbreken klikken toen ik nog ff werd gekicktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:07 schreef Incolumis het volgende:
pfff ging niet zo lekker, Diamond werd gekickt na 3 tk's
Kom ik zo rond 11:30 wel efkes kijken. Moet met een beetje pech nog wat werk verzetten en ik moet m'n slaaptekort van afgelopen week nog rechttrekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:06 schreef Keltie het volgende:
12u/ 12.15 ofzo
Ik probeer ze zelf wel wat vroeger uit hun nest te krijgen om echt rond 10.30 op Varkenoord te staan..
Gezelligheid moet een beetje terugkomen (burgerlullen ;'))
Voor jou wel schatquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zit een foutje in, zou je van de hoofdletter O in BOF! een kleine o willen maken
Slapen is een overschatte bezigheidquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:00 schreef ursel het volgende:
goed bezig jorrit. Dat je ooh tijd hebt om te werken zeg.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag naar The Watchmen geweest, meesterlijke film
Uncharted is wel leuk, ook al ben ik pas 10min bezig, maar tis wel echt net Tomb Raiderquote:
Schieten komt pas na 20 minutenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Uncharted is wel leuk, ook al ben ik pas 10min bezig, maar tis wel echt net Tomb Raider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |