Alles wordt nu gerekend als een spot inderdaad..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:06 schreef RudyCarell het volgende:
FTD laat zich keihard in de kont neuken door die losers van Brein! Wat een pussies...
Kan nu niet eens zien wanneer Woutje's 1080p van Quantum of Solace eropstaat... Geen links meer, zlefs niet in pm's...
FTD 3.8.5

Je moet er eens over reageren op het forum, ze flamen je af als noob! Ik denk ik meld even mijn problemen met de update... Nou dan ben ik ineens iemand die niet van usenet weet en of ik niet kon zoeken...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Alles wordt nu gerekend als een spot inderdaad..
Zal me niets verbazen als dat dan een beetje einde van FTD gaat worden, kan je net zo goed die indexes gaan gebruiken..

quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je moet er eens over reageren op het forum, ze flamen je af als noob! Ik denk ik meld even mijn problemen met de update... Nou dan ben ik ineens iemand die niet van usenet weet en of ik niet kon zoeken...
DUDES ik ben juist naar FTD gegaan omdat het makkelijker was, en natuurlijk de custom releases voor de 360 van Woutje...
PS de nzb knop kan je terug halen... 926868

quote:Beste rudycarell,
Je hebt 10 waarschuwingspunten ontvangen voor "Koala FTD Search 2.0.5". De overtreding luidt als volgt :
Disrespect -> Nog steeds jammer dat FTD zich in de reet laat neuken door Brein!
Neem een voorbeeld aan PirateBay! Fight the power!
Je hebt nu 10 waarschuwingspunten voor FTD, en 0 waarschuwingspunten voor het FTD forum. In totaal is dit 10. Als dit totaal de 50 grens passeert, dan zullen zowel je FTD account als je forum account geblokkeerd worden.
Mvg,
Multivitamine
Moderator FTD

quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef RudyCarell het volgende:
Yeah! Heb waarschuwingpunten gekregen van FTD! Denk dat ik voor het forum er ook nog wel krijg! PUSSIES!
[..]

Klinkt goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:07 schreef staticdata het volgende:
tvp, pas op pagina 2 FFS!
Ferdi, chinees gebeld en ze hebben een extra varken ingekocht

quote:Super, heb ik me knopje weer!
Nog steeds jammer dat FTD zich heeft laten overhalen!
Neem een voorbeeld aan PirateBay! Fight the power!
Op dit soort taalgebruik zitten we niet te wachten op FTD, we houden het graag leuk hier.
Lees je FTD mail.
Multivitamine - Moderator FTD.
Excuses van deze kant dan... Maar ik blijf bij mijn punt!
quote:»» laatst gewijzigd op 12-03-09, 16:27
Multivitamine #63 - 12-03 , 16:29
De originele tekst hierboven was;
"Nog steeds jammer dat FTD zich in de reet laat neuken door Brein!
Neem een voorbeeld aan PirateBay! Fight the power!"
quote:rudycarell #75 - 12-03 , 16:40
Aha je bent het met me eens!Dus jij mag het wel zeggen
![]()
Ik dacht ik verander het omdat het niet word gewaardeerd... Maar goed...

En een grotere inzet verplicht door de hooli'squote:Op donderdag 12 maart 2009 12:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is onzin.
Politieinzet is altijd verplicht bij grootschalige evenementen, waaronder ook voetbalwedstrijden vallen.

Ik heb een hele tijd geleden al eens een oplossing bedacht voor het probleem in het station.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
En een grotere inzet verplicht door de hooli's

quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd geleden al eens een oplossing bedacht voor het probleem in het station.
Gewoon een kooi erom heen met een peperspray installatie en dan heb je maar 1 stuart nodig die op een knopje kan drukken. Ik heb me zelfs al aangemeld om op het knopje te drukken
Helaas hebben ze niks met mijn voorstel gedaan

Denk dat je je naam tegen had..quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd geleden al eens een oplossing bedacht voor het probleem in het station.
Gewoon een kooi erom heen met een peperspray installatie en dan heb je maar 1 stuart nodig die op een knopje kan drukken. Ik heb me zelfs al aangemeld om op het knopje te drukken
Helaas hebben ze niks met mijn voorstel gedaan

True... Maar dit zal nooit gebeuren. Ook niet met FIFA. Want ik pwn jullie allemaal!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zou Diamond echt zelfmoord plegen
Liverpool - Ajax 9-0
Feyenoord - Ajax 6-0
En dat gebeurt met enige regelmaat tegen Kevin

Kom ook de 11e danquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
True... Maar dit zal nooit gebeuren. Ook niet met FIFA. Want ik pwn jullie allemaal!!

11 aprilquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef Incolumis het volgende:
11e?

11 april is BBQ, 12e is voetbalquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:25 schreef Incolumis het volgende:
uh bbq doen we toch ook al de zaterdag voor feyenoord?

Nee, valt wel meequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
En een grotere inzet verplicht door de hooli's

Met Suarez in je elftal verdien je het ook gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een heerlijke scheidsrechter weer.. 2 elleboogstoten van beide kanten niet bestraffen en daarna de gele kaarten als broodjes uitdelen.

Laat Suarez zo'n beetje de enige speler zijn die (geloof ik) geen kaart heeft gehad...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Met Suarez in je elftal verdien je het ook gewoonKarma noemen ze dat in Azie.

Dan is meteen duidelijk hoe slecht de scheids is iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
Laat Suarez zo'n beetje de enige speler zijn die (geloof ik) geen kaart heeft gehad...

"Geel!"quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan is meteen duidelijk hoe slecht de scheids is idd![]()
Dat zou iig de speler zijn die ik als eerste een kaart zou geven

"Geel!!"quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Keltie het volgende:
"Geel!"
"Que?"
"Je raakte de bal, Schwalbenicht!"

quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
FTD
Het is echt niks meer waard zonder NZB knop en status icoontjes

927199quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
FTD
Het is echt bijna niks meer waard zonder NZB knop en status icoontjes

thnx Inco..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
927199
effe installeren
er is idd wel al veeeeel minder posts nu op FTD

Ik heb versie 2.3.0 van watchdog, die werkt prima met FTD 3.8.5.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef Incolumis het volgende:
ook fijn, dat Watchdog is nog niet voor FTD3.8.5, ga ik naar hun website, hebben ze een database error
denk dat ik maar effe een school opzoek...

niks beter dan handwerkquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
thnx Inco..
werkt een beetje
dat word gewoon weer handwerk

en nu laat je hem aan dr vriendinnetje zien! dat mag ik horen wraak! muhahahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:49 schreef IJsmuts het volgende:
en omdat ik hem niet mag zien mag ik met dr vriendinnetje![]()
![]()
een pak gaan kopen
![]()

quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
en nu laat je hem aan dr vriendinnetje zien! dat mag ik horen wraak! muhahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |