Je post heeft me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:47 schreef SnuggLe het volgende:
Snow Cake
Snelle knip i.v.m. lezen van spoilers tijdens quoten.
100% aanrader!!!!!
IMDB: 7.6
Zelf: 8.6
Naar aanleiding van deze post de film maar opgezetquote:Op zondag 29 maart 2009 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Nou, Snuggle, toch maar over gegaan op de wat andere films. Na tig typical amerikaanse comedies te hebben gezien en gepost hier heb ik gisteren True Romance (1993) gezien.
[ afbeelding ]
Wat een toffe vette film zeg! Toen ik naar het acteurs lijstje keek had ik al zo'n vermoeden dat dit wel eens een goede film kon worden ( Samuel L. Jackson, Brad Pitt, Christian Slater, Dennis Hopper, Val Kilmer, Gary Oldman, Christopher Walken, James Gandolfini, Michael Rapaport )Zoveel top acteurs in een film, ook al komen sommige acteurs niet heel lang in beeld, ze dragen wel hun steentje bij
![]()
De film zelf ademt een heerlijke 90ies sfeer uit, die chick is weer oké, de muziek is perfect (hans zimmer
). Het verhaal zit lekker in elkaar al moet ik wel zeggen dat ik de 2e helft ( nadat ze weg gingen uit hun stad ) wat vlotter liep.
Die pa van die dat verhaal opsteekt van dat sicilians eigenlijk neger bloed hebben en zo. Een combinatie van 2 sukkels met drugs wat ze per ongeluk hebben meegekregen, met politie die achter ze aan zit omdat het stel de drugs willen verkopen aan een filmbaas en een stelletje maffiosi die die drugs weer terug wil en eindigt op een heerlijke samenkomst van alle partijen. TOP FILM
9/10
Op een gegeven moment denkt Clarence dat Elvis tegen hem staat te praten en dat is dan Kilmer.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:52 schreef Falco het volgende:
en die hele Val Kilmer heb ik helemaal niet gespot, raar.
Ik schrok best een beetje toen ik Kathleen Turner zag in die rol. Pasgeleden nog 'Romancing the stone' 'weer gekeken. Toen was ze echt nog echt wel heel erg mooi. Het is wel 25 jaar geleden, maar toch...quote:Op maandag 30 maart 2009 12:08 schreef Guppi het volgende:
Dat de hondentrainster flipt en dat ze daar dan stiekem de grootste lol om hebben. Dat soort dingen vind ik gewoon lief.
Alleen al zo'n verschrikkelijke stil zou iedereen toch moeten doen walgen.quote:
Oude film? Kom op zeg, 1999 is dat tegenwoordig al oud?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef ScarFace- het volgende:
The Straight Story
[ afbeelding ]
Een typische oude film, er word niet veel gezegd en toch blijft de film interessant.
Het verhaal is vrij dun maar wel oke, het is geen ingewikkelde film, toch is het een leuk filmpje.
Het gaat over een man die met een grasmaaier naar een vriend gaatgeniaal.
8/10
gelukkig zegt zo'n still niks over de film zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:21 schreef Doff het volgende:
[..]
Alleen al zo'n verschrikkelijke stil zou iedereen toch moeten doen walgen.
je mag niet hotlinken naar moviemeter....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:48 schreef ScarFace- het volgende:
The Straight Story
[ afbeelding ]
Een typische oude film, er word niet veel gezegd en toch blijft de film interessant.
Het verhaal is vrij dun maar wel oke, het is geen ingewikkelde film, toch is het een leuk filmpje.
Het gaat over een man die met een grasmaaier naar een vriend gaatgeniaal.
8/10
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schrok best een beetje toen ik Kathleen Turner zag in die rol. Pasgeleden nog 'Romancing the stone' 'weer gekeken. Toen was ze echt nog echt wel heel erg mooi. Het is wel 25 jaar geleden, maar toch...
De film is dus in de trend van oude filmsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:58 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Oude film? Kom op zeg, 1999 is dat tegenwoordig al oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |