abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67648632
Omdat ik spoedig Dragonball Evolution will zien, vond tig tig jaar geleden de serie als puber wel aardig, merkte ik op dat er al een keer een film was over Dragonball in 1989. Maar eens proberen dán!

Ik heb de film niet uit gezien dat lukte me gewoon niet, kinderachtig acteer gedrag, ze hebben het nu over dragon pearls, en niet balls. Het enige wat een glimlach oplevert is de perverse Roshi die ook vrij pervers was in de tekenfilm serie. Voor de rest is dit géén aanrader.

2.5

Nu hopen dat Dragonball Evolution beter is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 2 april 2009 @ 19:14:23 #277
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_67654026
Geweldig Elfling, je bent echt de koning van de slechte films
pi_67659947
fast and furious die nieuwe...

Viel tegen, vond de allereerste het leukst.

Dit lijkt meer op een verhaal ala the transporter.

Maar oude gezichten
pi_67663509

The man from earth (Richard Schenkman, 2007)
Professor John Oldman verlaat universiteit om onduidelijke redenen; als afscheidsfeest en om te vragen naar het waarom komen een paar collega's van hem nog 1 keer bij hem op bezoek. Dan doet de professor een opzienbarende onthulling. Is het een mindfuck of toch niet? Wel met een twist en een beetje een wrang einde toch.

Imdb 8,1/10.
Ik 7,5/10.
I´m back.
pi_67663760
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:

[..]

Dat vond ik dus absoluut niet. Er zaten een paar grappige stukken in maar om nou keihard te gaan lachen is natuurlijk overdreven...
iedereen heeft een andere smaak?
pi_67663818
Synecdoche New York (had een topper kunnen zijn als iemand af en toe de rem op de creativiteit van Kaufman had gegooid) en Waltzing Bashir (heel erg goed).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 3 april 2009 @ 00:38:15 #282
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67663934
quote:
Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zou zeggen de perfecte film voor S_E als je die poster zo ziet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 3 april 2009 @ 01:44:05 #283
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_67664755
Vicky Christina Barcelona

Weinig verwachtingen vooraf, maar dat was een leuke film. Mooi hoe dat cliché-kunstenaars beeld werd neergezet. Penelope Cruz was eng, en ik vond die Vicky ondanks Scarlet en Cruz de knapste van de drie.

7,5
De Narcis van Gabon
pi_67664866
Dog Day Afternoon
Geweldige Al Pacino, geweldige Cazale, geweldig verhaal. Dit bij elkaar opgeteld maakt het een prachtige film.
9/10

The Thin Red Line
Alle gebruikelijke problemen bij een film gebaseerd op een boek komen voorbij, maar het blijft een mooie film.
7/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Siniti op 03-04-2009 02:17:21 ]
pi_67664922
quote:
Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Omdat ik spoedig Dragonball Evolution will zien, vond tig tig jaar geleden de serie als puber wel aardig, merkte ik op dat er al een keer een film was over Dragonball in 1989. Maar eens proberen dán!

[ afbeelding ]
Ik heb de film niet uit gezien dat lukte me gewoon niet, kinderachtig acteer gedrag, ze hebben het nu over dragon pearls, en niet balls. Het enige wat een glimlach oplevert is de perverse Roshi die ook vrij pervers was in de tekenfilm serie. Voor de rest is dit géén aanrader.

2.5

Nu hopen dat Dragonball Evolution beter is.
die moet ik zien
  vrijdag 3 april 2009 @ 03:41:47 #286
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67665349
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 01:44 schreef PogueMahone het volgende:
Penelope Cruz was eng, en ik vond die Vicky ondanks Scarlet en Cruz de knapste van de drie.
Verbaast me niets, want Scarlett is alles behalve echt knap en Penelope is vrij standaard.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_67665358
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 03:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Verbaast me niets, want Scarlett is alles behalve echt knap en Penelope is vrij standaard.
Scarlett alles behalve echt knap? Heb je een banaan voor je ogen zitten ofzo
  vrijdag 3 april 2009 @ 03:55:09 #288
16701 scanman01
Today's a good day
pi_67665383
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

Scarlett alles behalve echt knap? Heb je een banaan voor je ogen zitten ofzo
Ik denk dat jij die stront uit je ogen moet halen als je haar wel knap vindt. Maar ja, zal wel weer een kwestie van smaak zijn.
Er zijn wel meer mensen gehersenspoeld over de 'schoonheid' van sommige actrices. Angelina Jolie bijvoorbeeld. Die is echt niet knap, maar om de een of andere reden vindt de grote meute dat wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door scanman01 op 03-04-2009 14:13:09 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 3 april 2009 @ 07:53:21 #289
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_67665894
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 03:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij blind die stront uit je ogen moet halen als je haar wel knap vindt. Maar ja, zal wel weer een kwestie van smaak zijn.
Er zijn wel meer mensen gehersenspoeld over de 'schoonheid' van sommige actrices. Angelina Jolie bijvoorbeeld. Die is echt niet knap, maar om de een of andere reden vindt de grote meute dat wel.
Twee keer helemaal mee eens!
pi_67669950
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 02:11 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die moet ik zien
Ik wou hem alleen zien puur als Dragonball fan zijnde van de series vroeger op TV. En sinds er nu dus 2 real life movies uitzijn over dragon ball wou ik eerst de gene uit de 80iger jaren zien, en daarna Dragonball Evolution die ik inmiddels ook gezien heb.

Wetende hoe de vorige Dragonball film was ( bagger, maar wel wat overeenkomsten met de serie ) had ik goede hoop op een 'fatsoenlijke' dragonball film die de serie daadwerkelijk van z'n goede kant zou laten zien.
Niets is minder waar, de eerste 15 minuten heb je het idee dat je naar een soort mix van American Pie zit te kijken. Goku die op een fiets naar school gaat! , en dan kijkt naar het meisje van z'n dromen Chi-chi, en dan wordt z'n fiets omver gereden door een gele mustang waar even 'stoere jongens' uitkomen ! Echt te facking triest.

Qua verhaal is het allemaal karig als de tievus, Master Roshi die opeens in een normaal huis woont? En totaal niet grappig is, met z'n mislukte perverse grappen . Om nog maar te zwijgen over hoe picolo er uit ziet ! Echt een faalkonijn van heb ik jouw daar. Dat toffe dragonball gevoel van de serie heb ik slechts een paar keer gevoelt in deze film. Mede door de ass van bulma krijgt deze film toch nog een 5.0
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_67672104
DragonBall is prachtig op papier, als je het goed kan verfilmen ben je binnen.
pi_67672168
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik wou hem alleen zien puur als Dragonball fan zijnde van de series vroeger op TV. En sinds er nu dus 2 real life movies uitzijn over dragon ball wou ik eerst de gene uit de 80iger jaren zien, en daarna Dragonball Evolution die ik inmiddels ook gezien heb.
[ afbeelding ]

Wetende hoe de vorige Dragonball film was ( bagger, maar wel wat overeenkomsten met de serie ) had ik goede hoop op een 'fatsoenlijke' dragonball film die de serie daadwerkelijk van z'n goede kant zou laten zien.
Niets is minder waar, de eerste 15 minuten heb je het idee dat je naar een soort mix van American Pie zit te kijken. Goku die op een fiets naar school gaat! , en dan kijkt naar het meisje van z'n dromen Chi-chi, en dan wordt z'n fiets omver gereden door een gele mustang waar even 'stoere jongens' uitkomen ! Echt te facking triest.
ghehe je kan al aan die poster zien dat het dikke bagger is.
pi_67672975
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:

[..]

Heb je een banaan voor je ogen zitten ofzo
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:01:09 #294
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67676150
Friday Night Lights
Highschool football film met Billy Bob Thornton als de coach die het team naar het staatskampioenschap moet leiden. De film focust zich op 3 jonge gasten die alles moeten overhebben om hun doel te bereiken, maar dit brengt natuurlijk de nodige problemen met zich mee.
Blijkbaar is na de film een serie gestart met dezelfde naam, maar daar heb ik nooit iets van gezien. Film kijkt lekker weg, footballbeelden zijn in orde en niet alles verloopt eens een plan, wat altijd een aangename verrassing is bij sportfilms.

IMDB: 7.2/10
Mijn cijfer: 7.0/10
pi_67676542
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Qua verhaal is het allemaal karig als de tievus
De tievus?

Ik begrijp al die tegenvallende reacties niet. Wat kun je nou serieus verwachten van een live-verfilming van zo'n tekenfilm? Dat kán toch alleen maar slecht uitvallen....
pi_67676786
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 03:55 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij die stront uit je ogen moet halen als je haar wel knap vindt. Maar ja, zal wel weer een kwestie van smaak zijn.
Ik vind Angelina Jolie ook niet knap, maar je kan dit moeilijk niet knap vinden lijkt mij:
pi_67678324
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

De tievus?

Ik begrijp al die tegenvallende reacties niet. Wat kun je nou serieus verwachten van een live-verfilming van zo'n tekenfilm? Dat kán toch alleen maar slecht uitvallen....
Ik ben van mening dat Dragonball wel degelijk goed te verfilmen moet zijn. Zie alleen maar X-Men 1,2,3 & Batman & Spiderman.

En ja, daar tegen over heb je cat woman & daredevil maar kom op zeg, dit is nog slechter dan die 2.
pi_67686612
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Zie alleen maar X-Men 1,2,3 & Batman & Spiderman.
dat is allemaal net iets volwassener dan dragonball. niet veel, maar wel iets
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:43:07 #299
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_67687789
Gisteren:

Cape Fear
Een film die spannend is vanwege de dreigende sfeer die uitgaat van De Niro`s personage, die een geweldige rol neerzet. Je weet dat ie ieder moment op kan duiken en dus nooit wat je precies kunt verwachten. Toch komt dat nergens geforceerd over, vooral omdat zowel De Niro als Nolte overtuigend zijn. Ook is de manier waarop Scorsese het geheel in beeld brengt verfrissend in dit genre en voegt de soundtrack extra spanning toe.
Super film.

IMDB Cijfer: 7,2/10
Mijn Cijfer: 8,5/10

Knowing
Ja hoor, het zit er allemaal in: Nicolas Cage is "held" met een emotieloze blik, z`n vriend en collega die hem niet begrijpt, een klein eng meisje met lange zwarte haren, een groot en eng afgelegen huis,
veel actie (die er overigens wel ok uit ziet) en een ontzettend klef einde. Inderdaad, zo voorspelbaar als het klinkt is Knowing ook. En toch heeft het wel iets kijkbaars. Vooral het eerste gedeelte is best te doen. Daarna wordt het te lang gerekt en het einde is echt ontzettend klef, slecht en te lang.

IMDB Cijfer: 7,0/10
Mijn Cijfer: 5,7/10
pi_67687800
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat Dragonball wel degelijk goed te verfilmen moet zijn. Zie alleen maar X-Men 1,2,3 & Batman & Spiderman.

En ja, daar tegen over heb je cat woman & daredevil maar kom op zeg, dit is nog slechter dan die 2.
dragonball valt, net als nagenoeg alle andere anime, niet te verfilmen (m.a.w.: een film met acteurs)
dat doet altijd afbreuk aan de stijl van een serie/film..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')