quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zou zeggen de perfecte film voor S_E als je die poster zou ziet.
Ik heb deze film ook gezien en vond de hoofdpersoon Bob maar een 'semi-acteur' ik had ook geen idee dat het Christian Slater was. Nu ik onlangs True Romance heb gezien ( die film is 14 jaar jonger ) leek het me een toffe acteur. Nu ik, nu pas merk dat het slater was in deze film, pfft, toch wel wat afgedaald danquote:Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef JodeSmurfin het volgende:
He was a quiet man
[ afbeelding ]
Bob Maconel (Christian Slater) is een saaie, verwarde man met een nikszeggende baan. Hij werkt in een grijs kantoor en wordt ontweken door zijn collega’s. Als hij het allemaal niet meer ziet zitten besluit hij een revolver mee naar zijn werk te nemen om zijn collega’s en daarna zichzelf om te brengen. Wanneer hij, vlak voor zijn daad, een kogel laat vallen en deze onder zijn bureau zoekt, doet een collega precies ‘hetzelfde’ als hij van plan was. Tijdens dit bloedbad doodt Bob de dader en wordt zo een onbedoelde held. Hierna staat zijn leven totaal tegen zijn zin op zijn kop en moet Bob noodgedwongen met zijn nieuwe status weer zin in het leven zien te krijgen.
Cijfer 7,5, vooral Christian Slater is erg goed vind ik...
Net ook maar even in bestelling gezet.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Voor liefhebbers van dat soort films is In Search of a Midnight Kiss ook wel een aanrader.
iedereen heeft een andere smaak?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus absoluut niet. Er zaten een paar grappige stukken in maar om nou keihard te gaan lachen is natuurlijk overdreven...
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zou zeggen de perfecte film voor S_E als je die poster zo ziet.
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:13 schreef sitting_elfling het volgende:
Omdat ik spoedig Dragonball Evolution will zien, vond tig tig jaar geleden de serie als puber wel aardig, merkte ik op dat er al een keer een film was over Dragonball in 1989. Maar eens proberen dán!
[ afbeelding ]
Ik heb de film niet uit gezien dat lukte me gewoon niet, kinderachtig acteer gedrag, ze hebben het nu over dragon pearls, en niet balls. Het enige wat een glimlach oplevert is de perverse Roshi die ook vrij pervers was in de tekenfilm serie. Voor de rest is dit géén aanrader.
2.5
Nu hopen dat Dragonball Evolution beter is.
Verbaast me niets, want Scarlett is alles behalve echt knap en Penelope is vrij standaard.quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:44 schreef PogueMahone het volgende:
Penelope Cruz was eng, en ik vond die Vicky ondanks Scarlet en Cruz de knapste van de drie.
Scarlett alles behalve echt knap? Heb je een banaan voor je ogen zitten ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets, want Scarlett is alles behalve echt knap en Penelope is vrij standaard.
Ik denk dat jij die stront uit je ogen moet halen als je haar wel knap vindt. Maar ja, zal wel weer een kwestie van smaak zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Scarlett alles behalve echt knap? Heb je een banaan voor je ogen zitten ofzo
Twee keer helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij blind die stront uit je ogen moet halen als je haar wel knap vindt. Maar ja, zal wel weer een kwestie van smaak zijn.
Er zijn wel meer mensen gehersenspoeld over de 'schoonheid' van sommige actrices. Angelina Jolie bijvoorbeeld. Die is echt niet knap, maar om de een of andere reden vindt de grote meute dat wel.
Ik wou hem alleen zien puur als Dragonball fan zijnde van de series vroeger op TV. En sinds er nu dus 2 real life movies uitzijn over dragon ball wou ik eerst de gene uit de 80iger jaren zien, en daarna Dragonball Evolution die ik inmiddels ook gezien heb.quote:
ghehe je kan al aan die poster zien dat het dikke bagger is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wou hem alleen zien puur als Dragonball fan zijnde van de series vroeger op TV. En sinds er nu dus 2 real life movies uitzijn over dragon ball wou ik eerst de gene uit de 80iger jaren zien, en daarna Dragonball Evolution die ik inmiddels ook gezien heb.
[ afbeelding ]
Wetende hoe de vorige Dragonball film was ( bagger, maar wel wat overeenkomsten met de serie ) had ik goede hoop op een 'fatsoenlijke' dragonball film die de serie daadwerkelijk van z'n goede kant zou laten zien.
Niets is minder waar, de eerste 15 minuten heb je het idee dat je naar een soort mix van American Pie zit te kijken. Goku die op een fiets naar school gaat!, en dan kijkt naar het meisje van z'n dromen Chi-chi, en dan wordt z'n fiets omver gereden door een gele mustang waar even 'stoere jongens' uitkomen !
Echt te facking triest.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heb je een banaan voor je ogen zitten ofzo
De tievus?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Qua verhaal is het allemaal karig als de tievus
Ik vind Angelina Jolie ook niet knap, maar je kan dit moeilijk niet knap vinden lijkt mij:quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die stront uit je ogen moet halen als je haar wel knap vindt. Maar ja, zal wel weer een kwestie van smaak zijn.
Er zijn wel meer mensen gehersenspoeld over de 'schoonheid' van sommige actrices. Angelina Jolie bijvoorbeeld. Die is echt niet knap, maar om de een of andere reden vindt de grote meute dat wel.
Ik ben van mening dat Dragonball wel degelijk goed te verfilmen moet zijn. Zie alleen maar X-Men 1,2,3 & Batman & Spiderman.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:11 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
De tievus?![]()
![]()
Ik begrijp al die tegenvallende reacties niet. Wat kun je nou serieus verwachten van een live-verfilming van zo'n tekenfilm? Dat kán toch alleen maar slecht uitvallen....
dat is allemaal net iets volwassener dan dragonball. niet veel, maar wel ietsquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Zie alleen maar X-Men 1,2,3 & Batman & Spiderman.
dragonball valt, net als nagenoeg alle andere anime, niet te verfilmen (m.a.w.: een film met acteurs)quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Dragonball wel degelijk goed te verfilmen moet zijn. Zie alleen maar X-Men 1,2,3 & Batman & Spiderman.
En ja, daar tegen over heb je cat woman & daredevil maar kom op zeg, dit is nog slechter dan die 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |