Heracles werkt wel met stilzwijgend verlengen. Maar als er nacompetitie gespeeld moet worden zullen ze dat wel uitstellen of helemaal niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:04 schreef Noshiba het volgende:
Verlengen.
Werken ze bij feyenoord dit jaar nu ook met stilzwijgend verlengen anders zegt natuurlijk iedereen z'n scc op.
Jep.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:04 schreef Noshiba het volgende:
Verlengen.
Werken ze bij feyenoord dit jaar nu ook met stilzwijgend verlengen anders zegt natuurlijk iedereen z'n scc op.
omg haha het is nog echt zo ookquote:
Zelfde idee toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
omg haha het is nog echt zo ook
bij ons werken ze gewoon met rekeningopsturen en al wil je niet verlengen betaal je gewoon niet
Feyenoord is nu ook een pauper geldloze putquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
omg haha het is nog echt zo ook
bij ons werken ze gewoon met rekeningopsturen en al wil je niet verlengen betaal je gewoon niet
Volgens mij stond daarop dat je niets hoefde te doen als alles klopte?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:29 schreef Thunder0x het volgende:
Feyenoord werkt niet met stilzwijgend verlengen hoor. Kreeg 2 weken geleden het formulier weer in de bus om te verlengen.
Ik had Hoffenheim wel verwacht bij jou. Lijkt uit het niets een club voor successupporters te worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen
Euhm nee, mijn mama krijgt geld van mijn papa.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw mama krijgt geld van andere vreemde mannen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw mama krijgt geld van andere vreemde mannen
Hier voetballen de senioren alleen op zondag. En daarnaast moet ik op zaterdag altijd werken als student zijnde.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef Keltie het volgende:
Heb een normale kaart, zit daar waarschijnlijk het verschil in.
Op zondag voetballen? Daar hebben ze zaterdagcompetities voor uitgevonden
Inderdaad slechte prestaties hebben er ook mee te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als je 2 jaar geleden bij Feyenoord een gouden sezoenskaart had besteld, dan krijg je dit jaar een brief thuis met de vraag of Feyenoord hem stilzwijgend mag verlengen (is bij mij in iedergeval zo). Als je een normale kaart had besteld dan heb je er vorig jaar al voor getekend.
Ik weet zelf nog niet of ik door ga met de seizoenskaart. De afgelopen jaren zijn we niet echt verwend in Rotterdam. En zondag ochtend lekker voetballen en daarna in de kantine blijven hangen is ook wel aantrekkelijk.
Dat is bij mij niet het voornaamste. Ik ben ook gewoon de hele zondag kwijt als ik naar Feyenoord ga. Ik moet helemaal vanuit een dorp bij Arnhem en Nijmegen komen. Dat is ook niet goedkoop. En aangezien ik als student zijnde met een 2 liter GTI rij is dat nogal een behoorlijke rib uit mijn lijf.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Inderdaad slechte prestaties hebben er ook mee te maken
Zeg dat je hem bent verloren. Kost je 10 euro, heb je een nieuw pasje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef MaxPower het volgende:
Die van mij is 5 seizoenen geldig (2006-2011) en wordt elke zomer per automatische incasso geincasseerd door sc Heerenveen. Dus pas in 2011 weer een nieuw pasje
Ja met dezelfde afbeelding. Ben verzamelaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg dat je hem bent verloren. Kost je 10 euro, heb je een nieuw pasje.
Zeg hem op, pak een nieuwe scc (tenzij er een wachtrij is). Kost je niks en ben je ook klaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zeg dat je hem bent verloren. Kost je 10 euro, heb je een nieuw pasje.
Student met een 2 liter GTIquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet het voornaamste. Ik ben ook gewoon de hele zondag kwijt als ik naar Feyenoord ga. Ik moet helemaal vanuit een dorp bij Arnhem en Nijmegen komen. Dat is ook niet goedkoop. En aangezien ik als student zijnde met een 2 liter GTI rij is dat nogal een behoorlijke rib uit mijn lijf.
Ja wel eens van OV kaart gehoord ja. Maar die heb ik ingeleverd. Gebruikt hem nooit. OV is kut. Met de auto ben ik in 20 minuten op school, maar het OV doe ik er 40 minuten over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Student met een 2 liter GTI
Wel eens van een OV kaart gehoord?
Schoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja wel eens van OV kaart gehoord ja. Maar die heb ik ingeleverd. Gebruikt hem nooit. OV is kut. Met de auto ben ik in 20 minuten op school, maar het OV doe ik er 40 minuten over.
Het is een fatsoenlijke autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Koop een fatsoenlijke autoEn neem een Weekend OV. Kun je met de wagen naar school en in het weekend met de trein naar Feyenoord.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:54 schreef thewishmaster het volgende:
Ik verleng sowieso mijn seizoenkaart van Ajax weer.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:55 schreef DarkShine het volgende:
Opgezegd, anders zou ik mogelijk nog vast zitten aan een of ander kunstmatig fusiegedrocht.
Ik wil er, in NL, enkel één als het voor Roda JC (ongeacht of het Eredivisie of Jupiler League is).
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef Dos37 het volgende:
ik verleng hem ook sowieso natuurlijk, of ik er gebruik van ga maken is een 2de
ik ga een (half) jaar naar het buitenlandquote:
ik ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:52 schreef Voltreffer het volgende:
Voor het eerst ingestuurd, maar nog geen bevestiging of iets gehad. Wachten dus...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
Geen discussie, de boel wordt verlengd. Jupiler League of Eredivisie, in beide gevallen gewoon gaan. Vakkie R P Heracles dus
Kan er ook niets aan doen dat ik 5 jaar geleden, door verhuizing van het uitvak, moest moven. Sindsdien naar alle tevredenheid op een mooi plekje in P te vinden, de upperclass van de Mokone Tribune.quote:
Is dat het beruchte Fok! vak?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
Ik verleng 'm ook natuurlijk, of ik blijf in 428 of ik ga eindelijk na een paar jaar wachtlijst naar Zuid-1.
Bij jullie is er waarschijnlijk plaats genoeg. Bij een hoop clubs zijn er tegenwoordig wachtlijsten en dus is het verstandiger om er op tijd bij te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:56 schreef DRD het volgende:
Dat mensen hier in maart al mee bezig zijn.
Als wij een verlengbrief krijgen, is het begin juli. Als er een open dag is, ga ik dan verlengen. En anders wordt het weer de week voor de eerste competitiewedstrijd even bellen dat ik ook dit jaar wel weer braaf langskom.
Wanneer heb je je ingeschreven? We hadden 't er bij de ASR nog overquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
Ik verleng 'm ook natuurlijk, of ik blijf in 428 of ik ga eindelijk na een paar jaar wachtlijst naar Zuid-1.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik 5 jaar geleden, door verhuizing van het uitvak, moest moven. Sindsdien naar alle tevredenheid op een mooi plekje in P te vinden, de upperclass relnegers van de Mokone Tribune.
Bij Dordt krijg je geld bij. hihihihihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Thieske het volgende:
Bij jullie is er waarschijnlijk plaats genoeg. Bij een hoop clubs zijn er tegenwoordig wachtlijsten en dus is het verstandiger om er op tijd bij te zijn.
Volgens mij sta ik sinds 2005-2006 op de lijst. Maar anders maar weer in het FOK-vak idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wanneer heb je je ingeschreven? We hadden 't er bij de ASR nog over
Ik verleng hem uiteraard ook gewoon
Gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
Wachtlijsten? Staan er dan ook rijen voor de ingangen enzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij jullie is er waarschijnlijk plaats genoeg. Bij een hoop clubs zijn er tegenwoordig wachtlijsten en dus is het verstandiger om er op tijd bij te zijn.
Meteen doen, anders is de kans groot dat je er niet tussen komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ga 'm ook eindelijk eens aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |