quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
Geen discussie, de boel wordt verlengd. Jupiler League of Eredivisie, in beide gevallen gewoon gaan. Vakkie R P Heracles dus
Kan er ook niets aan doen dat ik 5 jaar geleden, door verhuizing van het uitvak, moest moven. Sindsdien naar alle tevredenheid op een mooi plekje in P te vinden, de upperclass van de Mokone Tribune.quote:
Is dat het beruchte Fok! vak?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
Ik verleng 'm ook natuurlijk, of ik blijf in 428 of ik ga eindelijk na een paar jaar wachtlijst naar Zuid-1.
Bij jullie is er waarschijnlijk plaats genoeg. Bij een hoop clubs zijn er tegenwoordig wachtlijsten en dus is het verstandiger om er op tijd bij te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:56 schreef DRD het volgende:
Dat mensen hier in maart al mee bezig zijn.
Als wij een verlengbrief krijgen, is het begin juli. Als er een open dag is, ga ik dan verlengen. En anders wordt het weer de week voor de eerste competitiewedstrijd even bellen dat ik ook dit jaar wel weer braaf langskom.
Wanneer heb je je ingeschreven? We hadden 't er bij de ASR nog overquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
Ik verleng 'm ook natuurlijk, of ik blijf in 428 of ik ga eindelijk na een paar jaar wachtlijst naar Zuid-1.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik 5 jaar geleden, door verhuizing van het uitvak, moest moven. Sindsdien naar alle tevredenheid op een mooi plekje in P te vinden, de upperclass relnegers van de Mokone Tribune.
Bij Dordt krijg je geld bij. hihihihihiquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Thieske het volgende:
Bij jullie is er waarschijnlijk plaats genoeg. Bij een hoop clubs zijn er tegenwoordig wachtlijsten en dus is het verstandiger om er op tijd bij te zijn.
Volgens mij sta ik sinds 2005-2006 op de lijst. Maar anders maar weer in het FOK-vak idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wanneer heb je je ingeschreven? We hadden 't er bij de ASR nog over
Ik verleng hem uiteraard ook gewoon
Gezellig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef Silenus het volgende:
Wachtlijsten? Staan er dan ook rijen voor de ingangen enzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij jullie is er waarschijnlijk plaats genoeg. Bij een hoop clubs zijn er tegenwoordig wachtlijsten en dus is het verstandiger om er op tijd bij te zijn.
Meteen doen, anders is de kans groot dat je er niet tussen komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik ga 'm ook eindelijk eens aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |