quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:21 schreef snorfiets het volgende:
KUT, NOU SNAP IK T NIET MEER. NU MOEK ALLES GAAN KOPE
Indeed..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef ukga het volgende:
[..]
![]()
ja het is ook meer dat FTD zn eigen straatje schoon houdt op deze manier.
Brein doet maar een wanhoopspoging
Mischien moeten we een paar gedownloade/gebrande bangbros dvdtjes sturen naar hun postbus adres in Hoofddorp
Stichting BREIN
Postbus 133
2130 AC Hoofddorp
ja mensen die bij BREIN werken zijn echt kansloze mislukkelingen van de maatschappij IMO.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Indeed..
BREIN zijn toch die mensen die nooit te hard rijden, en nooit sex hebben gehad voor het huwelijk? Dan snap ik dat je zo gefrustreerd wordt en er alles aan wil doen om mensen te zieken die wel genieten van het leven.
Ik wil geen link leggen, maar ik moest in een keer aan mijn opa denken. Die vocht vroeger in het verzet tegen de NSB'ers
Niet updaten is geen oplossing, met een oude versie kun je geen posts meer ophalenquote:niet updaten, of goed zoeken. Zo moeilijk is het niet ^^
FTD werkt nog gewoon, wat is je probleem?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Beach het volgende:
Ik zit wel serieus met een probleem.
Vanaf januari dit jaar begonnen met nieuwsgroepen en FTD, maar wat moet ik nu??
??quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Beach het volgende:
Ik zit wel serieus met een probleem.
Vanaf januari dit jaar begonnen met nieuwsgroepen en FTD, maar wat moet ik nu??
het is inderdaad van seropositief naar hardnekkige aids gegaan. Waarom kunnen die lui niet gewoon een forum draaien in plaats van zo'n brak progselquote:
Ftd geen forum?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:58 schreef ikJur het volgende:
[..]
het is inderdaad van seropositief naar hardnekkige aids gegaan. Waarom kunnen die lui niet gewoon een forum draaien in plaats van zo'n brak progsel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |