quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:28 schreef trifko het volgende:
De ingrediënten zijn niet zo belangrijk, je kan er eigenlijk van alles in stoppen. Het belangrijkste is dat je een saç gebruikt, dat is een soort wok (pan)..
TV in je eigen kamer kopen prutser!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Moeder kijkt tek turkiye waardoor ik geen voetbal kan kijken.
Neuh. Ik heb mijn macbook staan in mijn kamer. Kijk bijna nooit tvquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
TV in je eigen kamer kopen prutser!
1-1 bitti. Galatasaray maakte 1-2, maar afgekeurd. Onterecht in mijn ogen.
Nog zo'n mening die me niet interesseertquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:54 schreef xminator het volgende:
mac![]()
Dan verdien je het om geen tv te hebben
terecht afgekeurd..quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
TV in je eigen kamer kopen prutser!
1-1 bitti. Galatasaray maakte 1-2, maar afgekeurd. Onterecht in mijn ogen.
Hoezo dat? Vanwege die aaiquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:01 schreef trifko het volgende:
[..]
terecht afgekeurd..
Galatasaray domineerde 1e helft (11 tegen 11)..
1-1 is mooie uitgangspositie, tenminste beter dan de 0-0 uit tegen Bordeaux..
Ik vind het maar een akelige dizi trouwens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Moeder kijkt tek turkiye waardoor ik geen voetbal kan kijken.
De mijne zijn er allemaal al uit. Vervelend inderdaad. Sterktequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef GoeRoe86 het volgende:
Morgen naar kaakchirurg om laatste 2 verstandskiezen te verwijderen. I dont want to
Bij die serie ligt alles wel heel dik op zegmaar. Er wordt niet gedaan aan sluipreclamequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het maar een akelige dizi trouwens.
Die ene aflevering die ik heb gezien dan.
Welk sci-fi boek lees je? Ik ben niet zo'n sci fi fan, maar ben momentele bezig met the hitchhiker's guide to the galaxy en ik vind m best ok.
Thx!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
De mijne zijn er allemaal al uit. Vervelend inderdaad. Sterkte
Nee ik vind het ook niet geweldig, na de eerste twee delen(die ik wel leuk vond) lees ik m ook echt niet meer heel vlot. Heb ook nog een ander boek liggen en ben daar maar aan begonnen inmiddels.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Bij die serie ligt alles wel heel dik op zegmaar. Er wordt niet gedaan aan sluipreclame
Ik lees nu: The Foundation van Asimov. Ik ben normaal ook niet zo'n grote fan van Scifi maar het zou een klassieker moeten zijn. The Hitchhiker's Guide To The Galaxy was wel leuk maar ik vond em niet geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |