Wrongquote:
quote:You have been permanently banned from all boards for the following reason:
Posting someone's birth certificate and feeding this stupid camwhore drama.
Your ban was filed on January 10th, 2009. This ban will not expire.
According to our server, your IP is: 94.***.**.***. The name you were posting with was Anonymous.
Your appeal was reviewed and denied. You may not appeal this ban again.
Dat je een fucking idioot bent iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb een permban op 4chan. Dus dat zegt wat...
Helemaal doorgelezen. Die Internet Vigilante Group is echt geniaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.com/Kenny_Glenn
Let vooral op de titel van het artikel
[..]
.. is echt de mooiste zin op heel encyclopediadramatica
Ja, dat mensen nou graag een ander in de bek schijten of gebakken lul eten, prima hoor. Maar die dieren, maakt me woest... Pffff.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:16 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Alle mensen plaatjes had ik zoiets van: mensen zijn echt vieze wezens.
Maar na de eerste drie plaatjes van de dieren kapte ik. ( ben wel nieuwsgierig naar wat er na de mensen komt)
Gewoon doen. Kan je best hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik wil het niet zien. Maar stiekem wel.
Heel eerlijk gezegd is het nog geeneens zo heel schokkend. Toevallig net in een van de andere topics werd naar het oorspronkelijke filmpje gelinkt en daarin werd ook duidelijk dat het dieven waren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:36 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Ik wil het niet zien. Maar stiekem wel.
Mij gaat het echter totaal niet om wat die mensen hebben gedaan, mij gaat het om het feit dat een hele menigte dit soort martelingen lijkt toe te juichen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd is het nog geeneens zo heel schokkend. Toevallig net in een van de andere topics werd naar het oorspronkelijke filmpje gelinkt en daarin werd ook duidelijk dat het dieven waren.
Dat maakt het nog niet lekker om naar te kijken. Bovendien ben ik erg weak hearted, en ik heb net http://www.encyclopediadramatica.com/Offended deze pagina helemaal doorgebladerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd is het nog geeneens zo heel schokkend. Toevallig net in een van de andere topics werd naar het oorspronkelijke filmpje gelinkt en daarin werd ook duidelijk dat het dieven waren.
Ja ga dan maar gewoon kijken, want nu ben je toch al niet meer te redden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:30 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet lekker om naar te kijken. Bovendien ben ik erg weak hearted, en ik heb net http://www.encyclopediadramatica.com/Offended deze pagina helemaal doorgebladerd.
Ik heb het net gezien, het valt wel mee ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja ga dan maar gewoon kijken, want nu ben je toch al niet meer te redden.
Ik zie nergens mensen juichen? Ze staan er gewoon een beetje opgelaten bij, meer niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mij gaat het echter totaal niet om wat die mensen hebben gedaan, mij gaat het om het feit dat een hele menigte dit soort martelingen lijkt toe te juichen.
Toe te juichen, dat betekent dus niet dat ze letterlijk juichen maar er blij mee zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie nergens mensen juichen? Ze staan er gewoon een beetje opgelaten bij, meer niet.
Dat zie ik ook niet gebeuren. Misschien een man of 4 die fanatiek op die gasten aan het inmeppen zijn maar de rest staat er gewoon bij. Er wordt niet gepraat, gedanst, gediscussieerd helemaal niets. Dát vind ik dan wél weer apart.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Toe te juichen, dat betekent dus niet dat ze letterlijk juichen maar er blij mee zijn.
Dat ze überhaupt er niks tegen doen laat dus mijns inziens zien dat ze het ermee eens zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet gebeuren. Misschien een man of 4 die fanatiek op die gasten aan het inmeppen zijn maar de rest staat er gewoon bij. Er wordt niet gepraat, gedanst, gediscussieerd helemaal niets. Dát vind ik dan wél weer apart.
gekke mensen die nog meer gekken maken. ben er maar trots op Amerikaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:11 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben het filmpje kwijt waarin men een beer schiet, dat beest enorm lijdt en reutelt en dan een vrouw doggystyle geneukt wordt op het lijk van die beer. Google helpt me niet echt
Ah, "sex on dead bear" was de juiste google input
http://www.shakethatbear.com/
enjoy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |