Deze spuit bloed uit zijn ogen:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Er zitten echt te veel gore beesten in dit topic. Van die Japanse reuzenkrab ga ik serieus nachtmerries krijgen.
Niet een Japanse reuzensalamander?quote:
lolquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef Lod het volgende:
Hij ziet er niet overdreven raar uit, maar de geluiden die hij kan maken zijn redelijk bizar. Ik weet nog steeds niet of het echt is overigens.
De Lyre bird:
ik zou maar eens gaan verhuizen dan - in plaats van je buurvrouw uit te gaan schelden....quote:
Heb nog ff gezocht, maar kan niet meer vinden dan een hoop 'hoax' believers, maar niemand kan 't bewijzen. Dus krijgt de vogel my benefit of the doubt...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:56 schreef alsem het volgende:
[..]
nope...
http://en.wikipedia.org/wiki/Lyrebird
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan 'ie dus wel 30 meter lang worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
Maak kennis met de cestode.
[ afbeelding ]
De cestode kan wel 12 meter lang worden en er zijn er zelfs met een lengte van 30 meter (!) gevonden.
quote:Op maandag 29 juni 2009 07:20 schreef NorthernStar het volgende:
Maak kennis met de cestode.
[ afbeelding ]
De cestode kan wel 12 meter lang worden en er zijn er zelfs met een lengte van 30 meter (!) gevonden.
Het lichaam van de cestode bestaat uit segmenten. Het legt eitjes maar kan zichzelf ook klonen door segmenten af te stoten die vervolgens weer uitgroeien tot een nieuw exemplaar.
[ afbeelding ]
Het hoofd van de cestode bevat zuignappen met een mond in het midden. Rondom de mond zit een rij tanden of haken, soms meerdere rijen.
[ afbeelding ]
Iedereen kan een cestode bezitten. Ze zijn al verkrijgbaar voor de prijs van één filet americain.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le cestode (na 2 a 3 minuten, eerst een stel mieren.)
Bon apetit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr-Coffee op 29-06-2009 18:28:13 ]Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
Wat een meesterlijke vogelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef Lod het volgende:
Hij ziet er niet overdreven raar uit, maar de geluiden die hij kan maken zijn redelijk bizar. Ik weet nog steeds niet of het echt is overigens.
De Lyre bird:
Deze?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:22 schreef Oksel het volgende:
Die haai met die uitschuifbek.. ben ff de naam kwijt.
wtf is dat nou weer ? tlijkt net op een grote roze anus...quote:
http://hoax.blog.nl/buite(...)-verzint-de-anuskwalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:39 schreef DjinN het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer ? tlijkt net op een grote roze anus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |