Maybe I am, maybe I'm not.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
L0llerpwn! Jeweets!
Ben jij nou een admin op Fok?
Bier!quote:
http://www.bbc.co.uk/rednoseday/quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ben echt wereldvreemd volgens mij. Wat is Comic Relief?
Dan doen we het volgende week.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ahh fuck ik kan morgen helemaal niet. Morgenmiddag laatste 2 verstandskiezen laten trekken. Dan mag ik geen alcohol de rest van de dag en praten zal ook vrij lastig gaanHoewel het dan misschien wel een keertje rustig is
Alcohol kan ook via een infuus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ahh fuck ik kan morgen helemaal niet. Morgenmiddag laatste 2 verstandskiezen laten trekken. Dan mag ik geen alcohol de rest van de dag en praten zal ook vrij lastig gaanHoewel het dan misschien wel een keertje rustig is
Da's slimming voor gevorderden!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jeweettog, alleen niet met die maxi's, die passen niet heur
Doe mij maar gewoon OB mini + smirnoff blackquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Da's slimming voor gevorderden!
quote:De CDA-fractie in de gemeenteraad van Rotterdam heeft donderdag het vertrouwen in de eigen wethouder Leonard Geluk (Jeugd, Gezin en Onderwijs) opgezegd.
En ik dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |