Ik ook. Maak je foto's?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]E cup. Ik gok Ise op een D'tje
![]()
Een vriendin van mij heeft een G cup en is nu zwanger, benieuwd waar die mee gaat eindigen over 8 maanden
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb D idd, soms E. Maar ze zijn kleiner geworden door het afvallen.
Kut SHE!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb D idd, soms E. Maar ze zijn kleiner geworden door het afvallen.
Je kan er prima je wijnglas op neer zettenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:52 schreef Isegrim het volgende:
G is niet leuk meer.Dan zitten ze echt in de weg.
Ze zitten JOU misschien niet in de weg, maar de vrouw in kwestie wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan er prima je wijnglas op neer zetten
Jij had liever gepraat over supermarktenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het gaat hier weer over tieten hoor! Is dat de nieuwe hype na supermarkten?
Zie jij een link tussen de twee onderwerpen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Op west hebben ze geen grote supermarkten, alleen kleine toko'tjesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
Neem ook even de kwaliteit meequote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zie jij een link tussen de twee onderwerpen?
'Hoe groter, hoe beter', misschien?
En JIJ hebt te veel fantasie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem ook even de kwaliteit meeAlbert Heijn is toch wel een hangtietensupermarkt. En dan nog kleine theezakhangtietjes ook.
Lidl is een kleine punttietensupermarkt. De Jumbo is een grote "geen beha nodig" tietensupermarkt
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Isegrim het volgende:
LACK plank hangt en STORM lamp staat. Heiden6 vindt STORM niet mooi.
Straks als heiden6 weg is, ga ik zijn LED-spots boven zijn bureau monteren.
Ja, maar dan versteend in de vorm van een zeemeermin die een glazen blad draagt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hebben ze in Rusland echt zulke tafels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |