Deze domme kuthoer heeft een volle agendaquote:
That's the question.. en nog 1001 anderen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
Die zijn wie?
Daten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Deze domme kuthoer heeft een volle agenda
Met jou altijd!quote:
quote:
Being single is tough..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we nu onze identiteit óók nog kwijt hier?
Ik ben ook drukquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar voorlopig zit ik veeelstuh vol... wintersport, je weetsch.. en nog iets ...
maar cola is wel puik
Nou ja, als ik terugdenk aan die uitspraak van Javier Guzman die ik gisteren ff voorbij zag komen:quote:
quote:
Klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik terugdenk aan die uitspraak van Javier Guzman die ik gisteren ff voorbij zag komen:
"in een relatie ben je vooral bezig problemen op te lossen die je als single nooit hebt."
In dat licht bezien komen we nog heel goed weg.
Was 't lekker?quote:
Hij zei het eerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef Howl het volgende:
Te druk is vrouwentaal voor geen zin, toch?
Maar dan zonder die problemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
Maar toch wil ik ooit wel weer een relatie
Daar teken ik voor!quote:
quote:
Ga ik doenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je weet wel, tegen elkaar aan kruipen, lekker warm en lief enzo!
Heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...quote:
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...
Jouw natte droom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...
je weet wel, alleen in bed liggen en jezelf in slaap huilen, koud en eenzaam enzo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?.
quote:
Hey, jij met een relatie :quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
je weet wel, alleen in bed liggen en jezelf in slaap huilen, koud en eenzaam enzo!
Daar ben jij toch een van?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat je dat er niet zo in hoeft te wrijven in onze tere single-zieltjes.quote:
Ze zijn wel vaker gemeen, dat soort.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je dat er niet zo in hoeft te wrijven in onze tere single-zieltjes.
Ik zie het ja! Litpho wrijft ook nog eens zout in de wonde, met zijn vileine opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nou...quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je lekker tegen iemand aankruipen, lief en warm?
Sinds wanneer is "ja, daarom" een vileine opmerking?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Litpho wrijft ook nog eens zout in de wonde, met zijn vileine opmerking.
Sinds je daarmee een andere vileine opmerking bevestigt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "ja, daarom" een vileine opmerking?.
Dit was de vileine opmerking:quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
Sinds wanneer is "ja, daarom" een vileine opmerking?.
want met hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
dat erop volgt, incluis coole zonnebril, zeg je eigenlijk dat je het ons niet gunt, dat geknuffel. Want het moet lekker bij de non-singles blijven.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit was de vileine opmerking:
[..]
want met het
[..]
dat erop volgt, incluis coole zonnebril, zeg je eigenlijk dat je het ons niet gunt, dat geknuffel. Want het moet lekker bij de non-singles blijven.
En zo is het ook. Vrijgezellen die knuffelen zijn homo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit was de vileine opmerking:
[..]
want met het
[..]
dat erop volgt, incluis coole zonnebril, zeg je eigenlijk dat je het ons niet gunt, dat geknuffel. Want het moet lekker bij de non-singles blijven.
wéér zo'n niet-single in het Singles-topic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef JoeyT het volgende:
En zo is het ook. Vrijgezellen die knuffelen zijn homo.
De diehards zijn nog steeds single hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wéér zo'n niet-single in het Singles-topic.
Wat zou de verhouding onder de veelposters alhier eigenlijk zijn tegenwoordig?
Jij?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
De diehards zijn nog steeds single hoor, maak je geen zorgen.
Ik deed het toch twéé keer goed voor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Howl het volgende:
Dat is eigenlijk best een cool woord, villein. Echt villein, man!
Ik weet niet zo goed waar ik me onder moet scharenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De lekkere wijven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar ik me onder moet scharen
We wachten wel tot het niet meer zo spannend is allemaal, dan weet je het precies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stiekem heeft iedereen hier een partner behalve jij. En via PM lachen we met elkaar om jou.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Anders waren het ook geen die-hards.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
De diehards zijn nog steeds single hoor, maak je geen zorgen.
Dat dus nietquote:
Het is allemaal niet zo spannendquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We wachten wel tot het niet meer zo spannend is allemaal, dan weet je het precies.
Dan is het dus eigenlijk een heel topic dat om mij draait!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Stiekem heeft iedereen hier een partner behalve jij. En via PM lachen we met elkaar om jou.
Onder de Singlesquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent speciaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk een heel topic dat om mij draait!
Daar ga ik niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar dat houdt wel in dat ik hier gewoon legaal mag posten toch?
Mwa. Niet echt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er een hier een die-hard single is ben jij het wel Q
Als ik een onduidelijk persoon ben vind ik niet dat je van mij kan verwachten dat ik plotseling duidelijk word.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat nou? Wees eens duidelijk, onduidelijk persoon.
Je bent normaal niet onduidelijk alleen nu.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik een onduidelijk persoon ben vind ik niet dat je van mij kan verwachten dat ik plotseling duidelijk word.
Altijd maar dat mannen veranderen...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder de Singles. Die vent vent van je
.
In ieder geval neukt hij meer dan jij.quote:
Geen hogere wiskunde hoorquote:
Hij komt op mij over als een slappe zak die niet aardig voor je is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik ws eerder begrijpen wat je bedoelt dan nu
Ik wil klef doen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als een slappe zak die niet aardig voor je is.![]()
Weltrusten!quote:
Goed zo. Zeg ook meteen dat je je vriendin als een prinses moet behandelen.quote:
Zal binnenkort toch wel weer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik ws eerder begrijpen wat je bedoelt dan nu
Ik wil klef doen
Ja... en nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed zo. Zeg ook meteen dat je je vriendin als een prinses moet behandelen.
Daar weet jij niks vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval neukt hij meer dan jij.
Als ie dat zou doen, zou ik zo weg zijn schatquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed zo. Zeg ook meteen dat je je vriendin als een prinses moet behandelen.
Het was een welkom zwaaiquote:
Het is idd een gok, maar ik zou er toch wat geld op zettenquote:
Misschien moet je dat eens laten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen, zou ik zo weg zijn schat
Owwwwww...quote:
Voor jou een vraag voor mij een weet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is idd een gok, maar ik zou er toch wat geld op zetten.
Maar hoe vaak neuk je?
Dan snap ik... Vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
Als ik hier op reageer krijg je weer kriebels en zeg je dat ik je papa ben.quote:
Volgens mij was dat het antwoord al.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan snap ik... Vandaar dat ik het vraag.
Welke heb je gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast, maar ik heb een kleffe film gekeken
Nee, ik ben oprecht benieuwd waarom jij denkt dat het beter voor me zou zijn om behalndeld te worden als een prinsesje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik hier op reageer krijg je weer kriebels en zeg je dat ik je papa ben.
Waarom antwoord je met een antwoord op een vraag waarvan ik het antwoord al wist?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het antwoord al.
En elk moment doet er toe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht benieuwd waarom jij denkt dat het beter voor me zou zijn om behalndeld te worden als een prinsesje.
Ik heb liever dat hij goed voor me is op de momenten dat het ertoe doet...
The day after tomorrowquote:
Omdat dat voor 9 van de 10 vrouwen opgaatquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht benieuwd waarom jij denkt dat het beter voor me zou zijn om behalndeld te worden als een prinsesje.
Mensenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat dat voor 9 van de 10 vrouwen opgaat.
Ik vraag waarom je denkt dat het voor mij goed is om als een prinsesje behandeld te worden.quote:
Assumpties, ik geeft gewoon geen antwoord met een antwoord op een vraag waarvan jij het antwoord helemaal niet weet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom antwoord je met een antwoord op een vraag waarvan ik het antwoord al wist?
Ik hoef niet zonodig als een prinsesje behandeld te worden. Maar als prins, dat is helemaal okay.quote:
Die vind je klef?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
The day after tomorrow
Iedereen is blij op t eind, ook al is de halve wereldbevolking uitgeroeid
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je denkt dat het voor mij goed is om als een prinsesje behandeld te worden.
Niet te cryptisch, gewoon even duidelijk alsjeblieft.
Ik kan je keuzemogelijkheiden geven, maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar wat je zelf verzint.
Ik BEN geen prinsesje, verre van zelfs
Goh ik wou je net een lief jurkje geven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig als een prinsesje behandeld te worden. Maar als prins, dat is helemaal okay.
Trek gewoon je roze jurkje aan... Bitchquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig als een prinsesje behandeld te worden. Maar als prins, dat is helemaal okay.
Zie mijn laatste zin.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil ook best een mooi verhaaltje eraan plakken waarom je je vriendin altijd leuk en lief moet behandelen, maar vanwege het oppervlakkige niveau in deze reeks weet ik dat het verspilde moeite is.
Ik ben gewoon echt benieuwd en ik wil zelf best in discussie gaan met jequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:11 schreef JoeyT het volgende:
En als je niet durft te discussiëren mag je ook geen laffe opmerkingen plaatsen.
Het klopt niet meer wat je zegt. Ik ben slimmerquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Assumpties, ik geeft gewoon geen antwoord met een antwoord op een vraag waarvan jij het antwoord helemaal niet weet.
Wat een onzin opmerking.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil ook best een mooi verhaaltje eraan plakken waarom je je vriendin altijd leuk en lief moet behandelen, maar vanwege het oppervlakkige niveau in deze reeks weet ik dat het verspilde moeite is.
Kijk dan Cloverquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin.
Ik kan niet zo goed tegen happy endings in dat soort films, veel te klef.
Ze hadden op het laatst die bieb binnen moeten gaan en hen allemaal dood aan moeten treffen
Is beter en stukken minder klef
Het is dan ook geen laffe opmerking. Elke niet-idioot begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon echt benieuwd en ik wil zelf best in discussie gaan met je
Heb ik gezien, vond ik minder erg.quote:
Ah dat zie je als klef.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin.
Ik kan niet zo goed tegen happy endings in dat soort films, veel te klef.
Ze hadden op het laatst die bieb binnen moeten gaan en hen allemaal dood aan moeten treffen
Is beter en stukken minder klef
Daar gaan ze dood.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik gezien, vond ik minder erg.
Ik ben sowieso niet gauw tevreden over films eigenlijk
Je bent gewoon uitgelult.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het klopt niet meer wat je zegt. Ik ben slimmer.
Ik begrijp wat je bedoelt Joey.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is dan ook geen laffe opmerking. Elke niet-idioot begrijpt wat ik bedoel.
Je hapt nu he... Dat je het even weetquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
Goh ik wou je net een lief jurkje geven.
Pas maar op dat jullie niet door mijn witte paard vertrapt worden.quote:
Je snapt het niet vriend. Lees het nog eens en dan begrijp je misschien op welke vraag ik het antwoord weet. Slomequote:
Ik welquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dat zie je als klef.![]()
Ik vind het niet beter als ze dood waren.
Dat weet ik, daarom vond ik die film ook minder ergquote:
Totaal niet bereid om dat aan te nemen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt Joey.
Maar als ik vervolgens zeg dat ik het NIET prettig vind om als een prinsesje behandeld te worden, ben je totaal niet bereid dat aan te nemen.
Ik kan verklaren waarom ik het niet prettig vind, kun jij ook verklaren waarom IK (Dus niet in zn algemeenheid, maar IK) het wel prettig zou moeten vinden en niet het recht heb op een eigen mening daarover?
Beide kutfilms. De ene slap verhaal, de andere word je misselijk van.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Dat weet ik, daarom vond ik die film ook minder erg
Oja, jij bent veel beter dan "ons" natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hapt nu he... Dat je het even weet.
Als ik al moet gaan verdedigen dat mannen het over het algemeen winnen van vrouwen in vechtsporten, dan moet ik toch toegeven aan het feit dat ik me niet kan verlagen tot dit niveau van converseren.
Valt mee, ik wil gewoon je argumenten horen, maar die heb je duidelijk geenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Totaal niet bereid om dat aan te nemen?Volgens mij zei ik alleen maar: "Misschien moet je dat eens laten"
.
Je bent een beetje aan het doordraven.
Ik gun je jouw associatie. Want zo ben ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:11 schreef JoeyT het volgende:
En als je niet durft
Zoals ik al zei, assumpties.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je snapt het niet vriend. Lees het nog eens en dan begrijp je misschien op welke vraag ik het antwoord weet. Slome
Je beseft wel dat je een beetje mn marionet nu bent hequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee, ik wil gewoon je argumenten horen, maar die heb je duidelijk geen
(Soms moet je overdrijven om een discussie uit te lokken, wie zei dat ook alweer laatst...? )
Nu heb ik nog geen argument gehoord waarom ik als een prinses behandeld zou moeten willen worden, alleen maar te horen gekregen hoe jij denkt dat het eruit ziet bij ons.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je een beetje mn marionet nu bent he. Ik plaats 1 zin en weet al van te voren wat je gaat doen
.
Ik weet toch helemaal niet hoe je relatie in elkaar zit. Heb het idee dat je hier altijd bent en hij altijd aan zn pik zit te trekken achter zn webcam, maar ik kan me voorstellen dat ik ernaast zit.
Dan "wij". Ik denk dat dit duidelijk genoeg is?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, jij bent veel beter dan "ons" natuurlijk.
hap hap hap, oe wat lekker.
Je moet niets... Ik zei alleen dat het misschien eens een idee zou zijn. Waarom? Om eens een andere weg in te slaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu heb ik nog geen argument gehoord waarom ik als een prinses behandeld zou moeten willen worden, alleen maar te horen gekregen hoe jij denkt dat het eruit ziet bij ons.
Daar vroeg ik niet naar.
Denk wat je wil
Dat is eng dingen doen die je anders nooit zou doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet niets... Ik zei alleen dat het misschien eens een idee zou zijn. Waarom? Om eens een andere weg in te slaan.
Ik heb die weg al gehad, beviel me niet zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet niets... Ik zei alleen dat het misschien eens een idee zou zijn. Waarom? Om eens een andere weg in te slaan.
Alleen dat jij je ver boven iedereen verheven voelt, verder niets.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan "wij". Ik denk dat dit duidelijk genoeg is?
No offence maar ik denk dat je jezelf voorliegt en enorm doodstaart op een ding.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb die weg al gehad, beviel me niet zo.
Vandaar dat ik ook weet dat ik m niet meer wil.
Ik zei al, als hij maar lief is als het nodig is.
en dat zit wel goed .
No way!quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga trouwen
http://web.ics.purdue.edu/~ssanty/cgi-bin/eightball.cgi
Hmmm ik zie een ander verbandquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen dat jij je ver boven iedereen verheven voelt, verder niets.![]()
Overdrijf niet zoquote:Je maakt nog wel eens een smak.
En nu gaat mij slapen. Moe is.
Zolang je dat zelf gelooft is er toch niets aan de hand?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb die weg al gehad, beviel me niet zo.
Vandaar dat ik ook weet dat ik m niet meer wil.
Ik zei al, als hij maar lief is als het nodig is.
en dat zit wel goed .
Maybe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:56 schreef dawg het volgende:
Question: Question: is JoeyT full of shit?
Answer: Ask again later.![]()
No offence, maar ik denk niet dat jij nog enig idee hebt van wat er in mijn leven speelt op het moment.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No offence maar ik denk dat je jezelf voorliegt en enorm doodstaart op een ding.
Question: Do you always say yes?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga trouwen
http://web.ics.purdue.edu/~ssanty/cgi-bin/eightball.cgi
Hoeft ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
No offence, maar ik denk niet dat jij nog enig idee hebt van wat er in mijn leven speelt op het moment.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Question: Do you always say yes?
Awnser: Absolutely!![]()
Gefixed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef JoeyT het volgende:
Als ik al moet gaan verdedigen dat mannen het over het algemeen winnen van vrouwen in vechtsporten een specifiek door mij uitgezochte vechtsport, waarbij ik mijn persoonlijke tunnelvisie presenteer als universele waarheid en er tevens niet van vies ben om terug te vallen op ad hominem, dan moet ik toch toegeven aan het feit dat ik me niet verder kan verlagen qua niveau van converseren.
Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf gelooft is er toch niets aan de hand?
Vertel eens iets dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
gaan we nog iets leuks doen of alleen maar naar joeyT luisteren?
Question: Is Bengeltje retarded?quote:
maar ik heb niks te vertellenquote:
Er staat toch watquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik heb niks te vertellen
heb totaal niets gedaan vandaag
als een zieke zombie op de bank gehangen
Ik heb nog even fight quest opgezicht. En zn ass werd ook niet gekicked door een vrouw. Voor mij ben je nu dus een liegbeestquote:
Was je dronken gister?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik heb niks te vertellen
heb totaal niets gedaan vandaag
als een zieke zombie op de bank gehangen
Nogalquote:
Ik heb geen namen genoemd, dat verzin je er spontaan zelf bij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:02 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb nog even fight quest opgezicht. En zn ass werd ook niet gekicked door een vrouw. Voor mij ben je nu dus een liegbeest.
Dit maak jij ervan he... Ik zeg dat het goed is zolang jij het gelooft. Ik kan niet nagaan of het zo is, jij kan waarschijnlijk niet eens nagaan of het zo is... Enige belangrijke is dus dat jij erin gelooft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Ik vind het heel prettig zoals het is.
en het maakt me ook niet zoveel uit wat jij of een ander ervan denkt, maar ik was wel benieuwd naar je redenen om dat te zeggen.
Het getuigt alleen niet echt van ruimdenkendheid dat je hier insinueert dat ik mezelf maar wat wijs maak
Op dinsdag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nogal
Maar het was wel gezellig!
Euh welke naam?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb geen namen genoemd, dat verzin je er spontaan zelf bij.
Discussies.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh heb ik misschien iets gemist hier?
dates etc?
Niets boeiends dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Discussies.
Oja met mij in het middelpunt.
Duidelijk.quote:
Feestjequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Op dinsdag?
Doe je goed, ter ere van wat?
Met wie ze vocht, je was toch zo slim.quote:
euh hoezo spuit elf?quote:
Hij vroeg waarvoor een feestje danquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
euh hoezo spuit elf?
ik had ook gewoon een wijntje te veel kunnen drinken met een vriendin
of me in mn eentje vol laten lopen voor de tv
of een avond les in cocktail shaken incl opdrinken gehad hebben
of etc etc etc
nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij vroeg waarvoor een feestje dan
ow wacht je hebt ge-editquote:
Ik dachtdat vrouwen altijd beschuldigd werden van draaienquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dit maak jij ervan he... Ik zeg dat het goed is zolang jij het gelooft. Ik kan niet nagaan of het zo is, jij kan waarschijnlijk niet eens nagaan of het zo is... Enige belangrijke is dus dat jij erin gelooft.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Met wie ze vocht, je was toch zo slim.
http://v.youku.com/v_show/id_XNTk4MDAzNjQ=.html
Spoelen naar 14:15 minuten.
Volgende keer beter Joey. U bent de zwakste schakel.
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Op dinsdag?
Doe je goed, ter ere van wat?
waarom niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ter ere van een feestje kan niet
De enige die onzin praat ben jij. Maar heb je zelf ook wel door.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:13 schreef JoeyT het volgende:Meen je dit nou serieus?
Ze spelen aanvallers maar doen verder niets slome.
Techno je praat weer onzin
Daar ging het niet eens om, waarom had je een feestje dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom niet?
en dan nog het was geen spuit elf antwoord
maar ik ben er wel klaar mee
je bent nogal vermoeiend
waarom kun je nou nooit gewoon je ongelijk toegeven
jawelquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar ging het niet eens om, waarom had je een feestje dan.
Ik weet hoe jij er tegen aankijkt. En had je ook al eens gezegd dat ik dat anders zie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dachtdat vrouwen altijd beschuldigd werden van draaien
Jij bent er veel beter in dan ik in elk geval
Als jij er maar in gelooft is oer het algemeen niet een manier van positief reageren op ies wat iemand zegt. Meestal wordt het negatief bedoeld, als in: Je maakt jezelf maar wat wijs.
Jij kan nu aanvoeren dat het in dit geval niet zo bedoeld is, maar je beseft je als je zoiets post terdege dat het wel zo overkomt.
In elk geval is het enige wat ik vroeg een argument en je hebt me nog steeds niets gegeven dat er maar in de verste verte op lijkt.
Dat vind ik jammer, want ik had je best willen uitleggen hoe ik ertegenaan kijk
Maar nu wordt het te laat, morgen werken en naar deMac Donalds
Dus je wilt zeggen dat dat stukje dat jij aankaart echt is?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:15 schreef Techno het volgende:
[..]
De enige die onzin praat ben jij. Maar heb je zelf ook wel door.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij er tegen aankijkt. En had je ook al eens gezegd dat ik dat anders zie.
Als ik zeg dat ie je als een prinses moet behandelen dan bedoel ik gewoon met respect en liefde. Niets mis mee tch?
Verder ga je er gewoon te serieus op in want wat boeit het mij hoe jij je laat behandelen en omgedraaid.
Dan wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel
maar als ik de behoefte had om te zeggen wat voor feestje denk je niet dat ik dat dan meteen al had gedaan?
Ik heb aangetoond dat jij uit je nek klept, en mij vals beschuldigd van liegen 'slimmerik'.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:18 schreef JoeyT het volgende:
Dus je wilt zeggen dat dat stukje dat jij aankaart echt is?
duh ik snap wel dat het interrese is maar sorry ik maak graag onderscheid tussen prive en fokquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wel.
Interesse rhu. Maargoed, blijf lekker hangen hierin.
Ja graag! Ik heb je niet vals beschuldigd. Jij zei letterlijk dat in fight quest krav maga een vrouw een man in elkaar trapte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb aangetoond dat jij uit je nek klept, en mij vals beschuldigd van liegen 'slimmerik'.
Moet ik jouw reacties aangaande deze aflevering er even bij pakken?
als je even na zou denken zou je er dus vanuit kunnen gaan dat dit feestje een erg specifieke reden heeft gehadquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Net alsof meteen je hele prive leven op fok staat.
Feestje voor....
- Diploma
- Zomaar
- etc..
Zo moeilijk is het niet.
Net noemde je me nog een leugenaar. Verder, ooit wel eens van 'figure of speech*' gehoord?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef JoeyT het volgende:
Ja graag! Ik heb je niet vals beschuldigd. Jij zei letterlijk dat in fight quest krav maga een vrouw een man in elkaar trapte.
Toen zei ik dat die 2 niet eens aan krav maga deden en het niet 1 op 1 was. Waarop jij antwoordde dat ze wel vechtsporters waren. Dus ja de zogenoemde 'namen' heb je ook genoemd.
Toen bedacht ik me dat ze alleen flink moesten vechten tegen die andere gasten dus zoocht ik het op.
Nu blijkt dat die vrouw even wat voor doet en jij noem,t dat in elkaar meppen.
Klopt er hier iets niet van? Ik bedoel het helemaal niet vervelend. Maar vind het raar dat je niet even zegt van het klopt inderdaad niet.
Laat maar, we gaan wel weer verder op de oude toer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je even na zou denken zou je er dus vanuit kunnen gaan dat dit feestje een erg specifieke reden heeft gehad
maar wat maakt het jou eigenlijk uit? ik ga het niet zeggen punt uit
iddquote:
serieus zeur niet zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat maar, we gaan wel weer verder op de oude toer.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus zeur niet zo
ik ben niet gemeen of iets dergelijks
jij wil weten wat voor feestje ik ga het niet zeggen
zo gaat dat soms
oke prima maar nu kun je echt niet meer volhouden dat ik nasty ben en dat je je daarom als een lul tegen me gedraagdquote:
Al wist ik het zou ik het zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef automatic_ het volgende:
En, waar gaat de discussie vandaag over?
Nergensquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef automatic_ het volgende:
En, waar gaat de discussie vandaag over?
Ik heb iets gemist....?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al wist ik het zou ik het zeggen
Was het nog gezellig met Nouk?
Ja, waar heb je het over? Haha.quote:
Vechtte bestaat niet... Ze vocht niet tegen haar leerlingen. Kijk nou nog eens. Ze spelen aanvaller. Dat is dus de onzin die ik bedoel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Net noemde je nog een leugenaar. Verder, ooit wel eens van 'figure of speech*' gehoord?
Wat dus al een fout van jouw was, want ze vechtte tegen leerlingen van haar, die dus wel aan krav maga deden. De rest waren hapklare brokken om jou uit de tent te lokken, maar zo slim ben je dus blijkbaar niet.
Ik zal het vast verliezen maar ik zou wel meer weerstand bieden dan in dat clipje wat je liet zienquote:Ik wil jou wel eens zien sparren tegen haar. Met je grote mond.
Je bent een vent van bijna 40 je hebt een kind. Lees mn post nog eens terug, kijk dat clipje en vraag je zelf eens af of ze misschien die gasten toch niet in elkaar trapt.quote:Ja, jouw foutieve aannames* kloppen weer eens niet. Dat is wel duidelijk.
Zal wel iemand verzonnen hebben dan dat Nouk langs wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, waar heb je het over? Haha.
Haha, dat denk ik ook. Ik heb geen Nouk gezien vandaag. Zal eens sms sturenquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel iemand verzonnen hebben dan dat Nouk langs was
En waar ben je dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:42 schreef JoeyT het volgende:
Ik duik er echt in. Mensen nog een paar dagen en jullie zijn van me af.
Trusten!
Op mijn nieuwe werkquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat denk ik ook. Ik heb geen Nouk gezien vandaag. Zal eens sms sturen
Aha oké. Geen studie meer dus? Ik heb weer veel gemistquote:
Jawel studie wordt avondstudie die ik daar ook afrond.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Aha oké. Geen studie meer dus? Ik heb weer veel gemist
Zie edit. Dat waren dus wel leerlingen, waarvan je eerder beweerde dat ze niet eens krav maga kenden. Buiten dat is het geen MMA.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:40 schreef JoeyT het volgende:
Vechtte bestaat niet... Ze vocht niet tegen haar leerlingen. Kijk nou nog eens. Ze spelen aanvaller. Dat is dus de onzin die ik bedoel.
Wat mijn stelling alleen maar onderschrijft. Het enige dat ik initieel stelde was dat vrouwen net zo goed kunnen zijn in Martial Arts als mannen.quote:Ik zal het vast verliezen maar ik zou wel meer weerstand bieden dat in dat clipje wat je liet zien.
Welk deel van 'figure of speech' begrijp je niet.quote:Je bent een vent van bijna 40 je hebt een kind. Lees mn post nog eens terug, kijk dat clipje en vraag je zelf eens af of ze misschien die gasten toch niet in elkaar trapt.
Ik vrees dat jij de essentie van Martial Arts niet begrijpt. Het draait namelijk niet om brute kracht, buiten jouw narrowminded MMA tunnelvisie dan.quote:Mannen zijn sterker dan vrouwen. De sterkste man wint in een gevecht altijd van de sterkste vrouw. Ik denk dat jij de enige bent die dat anders ziet.
Aha oké. Succes.:Yquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel studie wordt avondstudie die ik daar ook afrond.
Dit is echt het laatste.Welke edit? Ik had het over die 2 gasten waar fight quest om gaat. Dat snapte je zelf ook wel. En zelfs die leerlingen worden niet in elkaar getraptquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Zie edit. Dat waren dus wel leerlingen, waarvan je eerder beweerde dat ze niet eens krav maga kenden. Buiten dat is het geen MMA.
Ten eerste was het niet eens sparren tussen leerlingen en vrouw, laat staan vechten. Ten tweede het lijkt me logisch dat een slechte man (leerling), het kan verliezen van een goede vrouw (lerares). Ik beuk haar ook niet. Daarom zeg ik telkens duidelijk dat de beste man het wint van de beste vrouw. Bovendien kon je hier niet eens zien of de vrouw daadwerkelijk het zou winnen van haar leerlingen.quote:Wat mijn stelling alleen maar onderschrijft. Het enige dat ik initieel stelde was dat vrouwen net zo goed kunnen zijn in Martial Arts als mannen.
quote:[..]
Welk deel van 'figure of speech' begrijp je niet.
[..]
Daar heb je gelijk in, maar het is wel een belangrijk onderdeel. Verder doet dat niets af aan het feit dat de beste man nog steeds het zal winnen van de beste vrouw.quote:Ik vrees dat jij de essentie van Martial Arts niet begrijpt. Het draait namelijk niet om brute kracht, buiten jouw narrowminded MMA tunnelvisie dan.
Nee duh, daarom heet het ook sparren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef JoeyT het volgende:
Dit is echt het laatste.Welke edit? Ik had het over die 2 gasten waar fight quest om gaat. Dat snapte je zelf ook wel. En zelfs die leerlingen worden niet in elkaar getrapt![]()
Dat laatste hoeft dus helemaal niet zo te zijn als je die MMA bril even afzet. Martial Arts bestaat uit zoveel meer dan MMA. Ik zou het dus nooit zo sterk durven stellen als jij doet, want ik weet wel beter. Buiten dat wil ik jouw MMA held wel eens zien tegen mijn Wing Chun dame. Waarschijnlijk is jouw held na 3 rondjes al helemaal kapot. Wing Chun daarentegen, heeft maar twee vingers nodig......quote:Ten eerste was het niet eens sparren tussen leerlingen en vrouw, laat staan vechten. Ten tweede het lijkt me logisch dat een slechte man (leerling), het kan verliezen van een goede vrouw (lerares). Ik beuk haar ook niet. Daarom zeg ik telkens duidelijk dat de beste man het wint van de beste vrouw. Bovendien kon je hier niet eens zien of de vrouw daadwerkelijk het zou winnen van haar leerlingen.
Zie boven. Dat is volkomen misplaatste arrogantie van jouw kant.quote:Daar heb je gelijk in, maar het is wel een belangrijk onderdeel. Verder doet dat niets af aan het feit dat de beste man nog steeds het zal winnen van de beste vrouw.
jij ook een hele goede morgen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 06:19 schreef MNR het volgende:
Good morning!
Late dienst vandaag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 07:43 schreef MNR het volgende:
Heb je nog niet gezien Qtie, maar voor jou ook alvast goedemorgen
Beetje jammer, gisteren was het zo mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 08:12 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen![]()
Het is grijs en nat buiten. Echt een dag om te werken.
Gezelligquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
zit nu in de auto voor de deur te internetten. moet wat bellen, phone is leeg en de enige beschikbare oplader zit in de auto
Haha, ik herken het.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:59 schreef Den_Haag het volgende:
super. wel handig dat de wifi van de buren zo goed is
Goedemorgen!quote:
What's new?quote:
Sorry!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
je maakte mij wakker vanmorgen![]()
quote:
Geeft niet! Het was voor een goed doelquote:
What's up with thequote:
Hihi inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet! Het was voor een goed doel![]()
8.50quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi inderdaadEn je moest er toch vroeg uit, toch?
Als je die tweede optie al noemt, weet je doorgaans wel welke het gaat worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Leren? Terug mijn bed in? Essay beginnen?
Iets nuttigs iig dus terug het bed in valt af.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
8.50
Oooo ik weet niet wat ik nu moet doen.
Hehe. Maar ik kan ook in bed leren hè!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je die tweede optie al noemt, weet je doorgaans wel welke het gaat worden.
Ik denk dat het hem toch gaat worden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iets nuttigs iig dus terug het bed in valt af.
Wat soms natuurlijk best nuttig kan zijn, maar nu niet![]()
In bed leren/ essay typenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
8.50
Oooo ik weet niet wat ik nu moet doen.
Ik zou ook in bed mijn essay kunnen typen, maar dat gaat sowieso niet werkenquote:
Je moet ook geen andere dingen gaan doen in bed dan je essay typenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou ook in bed mijn essay kunnen typen, maar dat gaat sowieso niet werken
Hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:25 schreef 907 het volgende:
[..]
Je moet ook geen andere dingen gaan doen in bed dan je essay typen
Papier? Haal je nou niet een ouderwetse typmachine en een laptop door elkaar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik vind het gewoon niet fijn met de laptop op schootEn dan liggen er overal papieren en dan kan ik het niet vinden...
Nee hoor! Ik moet een essay schrijven aan de hand van wetenschappelijke artikelen, dus die heb ik netjes geprintquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef 907 het volgende:
[..]
Papier? Haal je nou niet een ouderwetse typmachine en een laptop door elkaar?![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
Oke, ik ben een wiebelkont.
Ik ga toch aan mijn essay werken
Kijk, daar ben je al aan het onderhandelen met jezelf. "ik kan best 'de 'slechte' optie kiezen, want daar tegenover zet ik dan..."quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Vannacht wordt een latertje, dus dan moet ik wel een beeétje fit zijn. Ik denk dat ik ga voor de optie: In bed leren. Vanmiddag ga ik rond 1 uur naar de uni, dus dan ga ik daar braaf leren, dan maak ik het tentamen, ga ik een hapje eten en dan ga ik typen, typen en nog eens typen
Goed hèquote:
Ja, vast wel. Ik heb alleen even geen idee welke..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kijk, daar ben je al aan het onderhandelen met jezelf. "ik kan best 'de 'slechte' optie kiezen, want daar tegenover zet ik dan..."![]()
Mooi is dat. Hoort daar nog een correcte psychologisch-verantwoorde term bij?
Soms worden mensen helemaal gek van. "Oow ik ga de deur uit" 5 minuten later "Nee, toch niet" weer 5 minuten later "Ja, toch wel!" and so on...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed hè
Goh... dat klinkt niet als een verrassing ofzo... Haha
Doe mij ondertussen een koffie dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms worden mensen helemaal gek van. "Oow ik ga de deur uit" 5 minuten later "Nee, toch niet" weer 5 minuten later "Ja, toch wel!" and so on...
Zo erg gebeurt gelukkig niet heel vaak
quote:
Beetje een dipje...quote:
Haha, geweldigquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms worden mensen helemaal gek van. "Oow ik ga de deur uit" 5 minuten later "Nee, toch niet" weer 5 minuten later "Ja, toch wel!" and so on...
Zo erg gebeurt gelukkig niet heel vaak
Gewoon aan het lijntje houden tot je uitgescharreld bent, dan swaffelen en daarna uitmaken.quote:
Snelle conclusie!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje een dipje...
Was gisteren weer bij dat meisje...
Die ouders waren wel relaxed deze keer
Alleen ik ben tot de conclussie gekomen dat ik haar wel leuk vind, maar niet verliefd op haar ben![]()
Ze is gewoon niet spontaan![]()
Ik heb een beetje het gevoel dat zij een relatie verwacht...
Terwijl ik haar zie als een scharrel, terwijl het echt richting een relatie nijgt met al dat geknuffel enzo
What to do ?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
je maakte mij wakker vanmorgen![]()
Sedan! We weten waarom jij dacht dat Nouk en ik samen waren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |