Deze domme kuthoer heeft een volle agendaquote:
That's the question.. en nog 1001 anderen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
Die zijn wie?
Daten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Deze domme kuthoer heeft een volle agenda
Met jou altijd!quote:
quote:
Being single is tough..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we nu onze identiteit óók nog kwijt hier?
Ik ben ook drukquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar voorlopig zit ik veeelstuh vol... wintersport, je weetsch.. en nog iets ...
maar cola is wel puik
Nou ja, als ik terugdenk aan die uitspraak van Javier Guzman die ik gisteren ff voorbij zag komen:quote:
quote:
Klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik terugdenk aan die uitspraak van Javier Guzman die ik gisteren ff voorbij zag komen:
"in een relatie ben je vooral bezig problemen op te lossen die je als single nooit hebt."
In dat licht bezien komen we nog heel goed weg.
Was 't lekker?quote:
Hij zei het eerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef Howl het volgende:
Te druk is vrouwentaal voor geen zin, toch?
Maar dan zonder die problemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
Maar toch wil ik ooit wel weer een relatie
Daar teken ik voor!quote:
quote:
Ga ik doenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je weet wel, tegen elkaar aan kruipen, lekker warm en lief enzo!
Heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...quote:
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...
Jouw natte droom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...
je weet wel, alleen in bed liggen en jezelf in slaap huilen, koud en eenzaam enzo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?.
quote:
Hey, jij met een relatie :quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
je weet wel, alleen in bed liggen en jezelf in slaap huilen, koud en eenzaam enzo!
Daar ben jij toch een van?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?.
Dat je dat er niet zo in hoeft te wrijven in onze tere single-zieltjes.quote:
Ze zijn wel vaker gemeen, dat soort.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je dat er niet zo in hoeft te wrijven in onze tere single-zieltjes.
Ik zie het ja! Litpho wrijft ook nog eens zout in de wonde, met zijn vileine opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |