Deze domme kuthoer heeft een volle agendaquote:
That's the question.. en nog 1001 anderen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
Die zijn wie?
Daten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Deze domme kuthoer heeft een volle agenda
Met jou altijd!quote:
quote:
Being single is tough..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn we nu onze identiteit óók nog kwijt hier?
Ik ben ook drukquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar voorlopig zit ik veeelstuh vol... wintersport, je weetsch.. en nog iets ...
maar cola is wel puik
Nou ja, als ik terugdenk aan die uitspraak van Javier Guzman die ik gisteren ff voorbij zag komen:quote:
quote:
Klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik terugdenk aan die uitspraak van Javier Guzman die ik gisteren ff voorbij zag komen:
"in een relatie ben je vooral bezig problemen op te lossen die je als single nooit hebt."
In dat licht bezien komen we nog heel goed weg.
Was 't lekker?quote:
Hij zei het eerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef Howl het volgende:
Te druk is vrouwentaal voor geen zin, toch?
Maar dan zonder die problemen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
Maar toch wil ik ooit wel weer een relatie
Daar teken ik voor!quote:
quote:
Ga ik doenquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je weet wel, tegen elkaar aan kruipen, lekker warm en lief enzo!
Heerlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...quote:
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...
Jouw natte droom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mental picture: Q. en Snuit in één bed...
je weet wel, alleen in bed liggen en jezelf in slaap huilen, koud en eenzaam enzo!quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat doet dit in Singles? Laat dat eens fijn bij de non-Singles waar het hoort?.
quote:
Hey, jij met een relatie :quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:26 schreef Q. het volgende:
[..]
je weet wel, alleen in bed liggen en jezelf in slaap huilen, koud en eenzaam enzo!
Daar ben jij toch een van?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat je dat er niet zo in hoeft te wrijven in onze tere single-zieltjes.quote:
Ze zijn wel vaker gemeen, dat soort.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je dat er niet zo in hoeft te wrijven in onze tere single-zieltjes.
Ik zie het ja! Litpho wrijft ook nog eens zout in de wonde, met zijn vileine opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Nou...quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je lekker tegen iemand aankruipen, lief en warm?
Sinds wanneer is "ja, daarom" een vileine opmerking?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Litpho wrijft ook nog eens zout in de wonde, met zijn vileine opmerking.
Sinds je daarmee een andere vileine opmerking bevestigt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer is "ja, daarom" een vileine opmerking?.
Dit was de vileine opmerking:quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
Sinds wanneer is "ja, daarom" een vileine opmerking?.
want met hetquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:24 schreef Litpho het volgende:
dat erop volgt, incluis coole zonnebril, zeg je eigenlijk dat je het ons niet gunt, dat geknuffel. Want het moet lekker bij de non-singles blijven.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit was de vileine opmerking:
[..]
want met het
[..]
dat erop volgt, incluis coole zonnebril, zeg je eigenlijk dat je het ons niet gunt, dat geknuffel. Want het moet lekker bij de non-singles blijven.
En zo is het ook. Vrijgezellen die knuffelen zijn homo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit was de vileine opmerking:
[..]
want met het
[..]
dat erop volgt, incluis coole zonnebril, zeg je eigenlijk dat je het ons niet gunt, dat geknuffel. Want het moet lekker bij de non-singles blijven.
wéér zo'n niet-single in het Singles-topic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef JoeyT het volgende:
En zo is het ook. Vrijgezellen die knuffelen zijn homo.
De diehards zijn nog steeds single hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wéér zo'n niet-single in het Singles-topic.
Wat zou de verhouding onder de veelposters alhier eigenlijk zijn tegenwoordig?
Jij?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
De diehards zijn nog steeds single hoor, maak je geen zorgen.
Ik deed het toch twéé keer goed voor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Howl het volgende:
Dat is eigenlijk best een cool woord, villein. Echt villein, man!
Ik weet niet zo goed waar ik me onder moet scharenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De lekkere wijven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar ik me onder moet scharen
We wachten wel tot het niet meer zo spannend is allemaal, dan weet je het precies.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stiekem heeft iedereen hier een partner behalve jij. En via PM lachen we met elkaar om jou.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Anders waren het ook geen die-hards.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef Litpho het volgende:
De diehards zijn nog steeds single hoor, maak je geen zorgen.
Dat dus nietquote:
Het is allemaal niet zo spannendquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
We wachten wel tot het niet meer zo spannend is allemaal, dan weet je het precies.
Dan is het dus eigenlijk een heel topic dat om mij draait!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Stiekem heeft iedereen hier een partner behalve jij. En via PM lachen we met elkaar om jou.
Onder de Singlesquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent speciaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk een heel topic dat om mij draait!
Daar ga ik niet over.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar dat houdt wel in dat ik hier gewoon legaal mag posten toch?
Mwa. Niet echt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 @ 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als er een hier een die-hard single is ben jij het wel Q
Als ik een onduidelijk persoon ben vind ik niet dat je van mij kan verwachten dat ik plotseling duidelijk word.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat nou? Wees eens duidelijk, onduidelijk persoon.
Je bent normaal niet onduidelijk alleen nu.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik een onduidelijk persoon ben vind ik niet dat je van mij kan verwachten dat ik plotseling duidelijk word.
Altijd maar dat mannen veranderen...
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Onder de Singles. Die vent vent van je
.
In ieder geval neukt hij meer dan jij.quote:
Geen hogere wiskunde hoorquote:
Hij komt op mij over als een slappe zak die niet aardig voor je is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik ws eerder begrijpen wat je bedoelt dan nu
Ik wil klef doen
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij komt op mij over als een slappe zak die niet aardig voor je is.![]()
Weltrusten!quote:
Goed zo. Zeg ook meteen dat je je vriendin als een prinses moet behandelen.quote:
Zal binnenkort toch wel weer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik ws eerder begrijpen wat je bedoelt dan nu
Ik wil klef doen
Ja... en nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed zo. Zeg ook meteen dat je je vriendin als een prinses moet behandelen.
Daar weet jij niks vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval neukt hij meer dan jij.
Als ie dat zou doen, zou ik zo weg zijn schatquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed zo. Zeg ook meteen dat je je vriendin als een prinses moet behandelen.
Het was een welkom zwaaiquote:
Het is idd een gok, maar ik zou er toch wat geld op zettenquote:
Misschien moet je dat eens laten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ie dat zou doen, zou ik zo weg zijn schat
Owwwwww...quote:
Voor jou een vraag voor mij een weet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is idd een gok, maar ik zou er toch wat geld op zetten.
Maar hoe vaak neuk je?
Dan snap ik... Vandaar dat ik het vraag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet.
Als ik hier op reageer krijg je weer kriebels en zeg je dat ik je papa ben.quote:
Volgens mij was dat het antwoord al.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan snap ik... Vandaar dat ik het vraag.
Welke heb je gekeken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vast, maar ik heb een kleffe film gekeken
Nee, ik ben oprecht benieuwd waarom jij denkt dat het beter voor me zou zijn om behalndeld te worden als een prinsesje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik hier op reageer krijg je weer kriebels en zeg je dat ik je papa ben.
Waarom antwoord je met een antwoord op een vraag waarvan ik het antwoord al wist?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het antwoord al.
En elk moment doet er toe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht benieuwd waarom jij denkt dat het beter voor me zou zijn om behalndeld te worden als een prinsesje.
Ik heb liever dat hij goed voor me is op de momenten dat het ertoe doet...
The day after tomorrowquote:
Omdat dat voor 9 van de 10 vrouwen opgaatquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht benieuwd waarom jij denkt dat het beter voor me zou zijn om behalndeld te worden als een prinsesje.
Mensenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat dat voor 9 van de 10 vrouwen opgaat.
Ik vraag waarom je denkt dat het voor mij goed is om als een prinsesje behandeld te worden.quote:
Assumpties, ik geeft gewoon geen antwoord met een antwoord op een vraag waarvan jij het antwoord helemaal niet weet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom antwoord je met een antwoord op een vraag waarvan ik het antwoord al wist?
Ik hoef niet zonodig als een prinsesje behandeld te worden. Maar als prins, dat is helemaal okay.quote:
Die vind je klef?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
The day after tomorrow
Iedereen is blij op t eind, ook al is de halve wereldbevolking uitgeroeid
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vraag waarom je denkt dat het voor mij goed is om als een prinsesje behandeld te worden.
Niet te cryptisch, gewoon even duidelijk alsjeblieft.
Ik kan je keuzemogelijkheiden geven, maar ik ben eigenlijk gewoon benieuwd naar wat je zelf verzint.
Ik BEN geen prinsesje, verre van zelfs
Goh ik wou je net een lief jurkje geven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig als een prinsesje behandeld te worden. Maar als prins, dat is helemaal okay.
Trek gewoon je roze jurkje aan... Bitchquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:13 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik hoef niet zonodig als een prinsesje behandeld te worden. Maar als prins, dat is helemaal okay.
Zie mijn laatste zin.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil ook best een mooi verhaaltje eraan plakken waarom je je vriendin altijd leuk en lief moet behandelen, maar vanwege het oppervlakkige niveau in deze reeks weet ik dat het verspilde moeite is.
Ik ben gewoon echt benieuwd en ik wil zelf best in discussie gaan met jequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:11 schreef JoeyT het volgende:
En als je niet durft te discussiëren mag je ook geen laffe opmerkingen plaatsen.
Het klopt niet meer wat je zegt. Ik ben slimmerquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Assumpties, ik geeft gewoon geen antwoord met een antwoord op een vraag waarvan jij het antwoord helemaal niet weet.
Wat een onzin opmerking.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil ook best een mooi verhaaltje eraan plakken waarom je je vriendin altijd leuk en lief moet behandelen, maar vanwege het oppervlakkige niveau in deze reeks weet ik dat het verspilde moeite is.
Kijk dan Cloverquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin.
Ik kan niet zo goed tegen happy endings in dat soort films, veel te klef.
Ze hadden op het laatst die bieb binnen moeten gaan en hen allemaal dood aan moeten treffen
Is beter en stukken minder klef
Het is dan ook geen laffe opmerking. Elke niet-idioot begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon echt benieuwd en ik wil zelf best in discussie gaan met je
Heb ik gezien, vond ik minder erg.quote:
Ah dat zie je als klef.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zie mijn laatste zin.
Ik kan niet zo goed tegen happy endings in dat soort films, veel te klef.
Ze hadden op het laatst die bieb binnen moeten gaan en hen allemaal dood aan moeten treffen
Is beter en stukken minder klef
Daar gaan ze dood.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik gezien, vond ik minder erg.
Ik ben sowieso niet gauw tevreden over films eigenlijk
Je bent gewoon uitgelult.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het klopt niet meer wat je zegt. Ik ben slimmer.
Ik begrijp wat je bedoelt Joey.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is dan ook geen laffe opmerking. Elke niet-idioot begrijpt wat ik bedoel.
Je hapt nu he... Dat je het even weetquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
Goh ik wou je net een lief jurkje geven.
Pas maar op dat jullie niet door mijn witte paard vertrapt worden.quote:
Je snapt het niet vriend. Lees het nog eens en dan begrijp je misschien op welke vraag ik het antwoord weet. Slomequote:
Ik welquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah dat zie je als klef.![]()
Ik vind het niet beter als ze dood waren.
Dat weet ik, daarom vond ik die film ook minder ergquote:
Totaal niet bereid om dat aan te nemen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt Joey.
Maar als ik vervolgens zeg dat ik het NIET prettig vind om als een prinsesje behandeld te worden, ben je totaal niet bereid dat aan te nemen.
Ik kan verklaren waarom ik het niet prettig vind, kun jij ook verklaren waarom IK (Dus niet in zn algemeenheid, maar IK) het wel prettig zou moeten vinden en niet het recht heb op een eigen mening daarover?
Beide kutfilms. De ene slap verhaal, de andere word je misselijk van.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Dat weet ik, daarom vond ik die film ook minder erg
Oja, jij bent veel beter dan "ons" natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hapt nu he... Dat je het even weet.
Als ik al moet gaan verdedigen dat mannen het over het algemeen winnen van vrouwen in vechtsporten, dan moet ik toch toegeven aan het feit dat ik me niet kan verlagen tot dit niveau van converseren.
Valt mee, ik wil gewoon je argumenten horen, maar die heb je duidelijk geenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Totaal niet bereid om dat aan te nemen?Volgens mij zei ik alleen maar: "Misschien moet je dat eens laten"
.
Je bent een beetje aan het doordraven.
Ik gun je jouw associatie. Want zo ben ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:11 schreef JoeyT het volgende:
En als je niet durft
Zoals ik al zei, assumpties.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je snapt het niet vriend. Lees het nog eens en dan begrijp je misschien op welke vraag ik het antwoord weet. Slome
Je beseft wel dat je een beetje mn marionet nu bent hequote:Op woensdag 11 maart 2009 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mee, ik wil gewoon je argumenten horen, maar die heb je duidelijk geen
(Soms moet je overdrijven om een discussie uit te lokken, wie zei dat ook alweer laatst...? )
Nu heb ik nog geen argument gehoord waarom ik als een prinses behandeld zou moeten willen worden, alleen maar te horen gekregen hoe jij denkt dat het eruit ziet bij ons.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je een beetje mn marionet nu bent he. Ik plaats 1 zin en weet al van te voren wat je gaat doen
.
Ik weet toch helemaal niet hoe je relatie in elkaar zit. Heb het idee dat je hier altijd bent en hij altijd aan zn pik zit te trekken achter zn webcam, maar ik kan me voorstellen dat ik ernaast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |