1 ) bibliotheekquote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Ronalld het volgende:
Zeg.. Voor m'n opleiding dien ik een gedeelte van een magazine te ontwerpen ( á 12 pagina's), en natuurlijk is mijn onderwerp fotografie. Kent iemand nog wat leuke plekken waar nederlandse verhalen/columns/discussies staan over fotografie? Het is niet voor publicatie, enkel om in te leveren bij de leraar. Thanks in advance. D:
Volgens mij doet de inhoud van het magazine er niet toe, maar gaat het meer om de indeling en vormgeving. Tenminste, dat denk ik. Ik kan 't mis hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
1 ) bibliotheek
2) google
En vind het niet fijner dat je zelf dat zou kunnen vinden ipv hulp vragen?
Ja het is makkelijker maar meestal is een opleiding er voor bedoeld dat je die zelf doet en niet anderen laat doen
Dat doe ikquote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij doet de inhoud van het magazine er niet toe, maar gaat het meer om de indeling en vormgeving. Tenminste, dat denk ik. Ik kan 't mis hebben.
En dan nog kan hij zelf zoeken, maar je kan 'm natuurlijk ook helpen.
Vliegvragers blog: http://camabs.blogspot.com/quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:49 schreef Ronalld het volgende:
Erm. Ja. Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar om de vormgeving en dergelijke. Via Google heb ik natuurlijk al gezocht.. Ik ben op zoek naar bijvoorbeeld een column over de afweging tussen DSLR en Superzoom. Iets in die richting. Wat ik op Zoom kon vinden waren eigenlijk enkel wat camera reviews, en voor de rest fora.
Enige reden dat ik hier postte, was omdat misschien iemand nog een leuk weblog volgde met dergelijke verhalen. En ik ben daadwerkelijk wél slim genoeg om Google te gebruiken.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vliegvragers blog: http://camabs.blogspot.com/
Strobist: Strobis.com
Ken Rockwell: Kenrockwell.com
Genoeg leesvoor voor een hele lange tijd
Dan gebruik je het als bron en vertaal je hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:12 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Erm, bedankt, maar het magazine is dus Nederlands...
Duurt dat zolang dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:18 schreef PKfotografie het volgende:
vandaag 4 speakers binnen gekregen![]()
al 2 aangesloten. morgen de laatste 2 nog even doen
nope,quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:10 schreef Erasmo het volgende:
Klinkt als een flinke set
Ik heb gisteren toch wel zo lekker gegeten in Apeldoorn
Dit vraagt om fotografisch materiaalquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat was het eigenlijk al met maar 2 speakers![]()
zo maar eens onderdelen shoppen. en dan vanmiddag eens kijken hoe het klinkt nu het compleet is
De hele week is het mooi weer voor foto's... Is het in het weekend bewolkt!quote:
soms zit het mee, meestal zit het tegen....quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De hele week is het mooi weer voor foto's... Is het in het weekend bewolkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |