Niet lammen, werken jij!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ook onder werktijd![]()
Werken van 15.00 tot 23.00 en dan om 17.30 al klaar zijn en dan om 20.00 na The A-Team en The Knight Rider eens richting huis gaan rijden....
Ik ben nu al thuis en thuis kan ik moeilijk werkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niet lammen, werken jij!
En hard!
drinken wij ondertussen een biertjequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Niet lammen, werken jij!
En hard!
dat op dit tijdstip?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:33 schreef Ynske het volgende:
k kom hier ff uithijgen van het hockeyen, zometeen Hell's Kitchen
8 tot half 10, nog een drankje en dan ben je wel om half 11 thuisquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat op dit tijdstip?
dacht dat de meeste buitensporten wel voorbij waren om een uur of 21:00
(of je moet in een zaaltje spelen)
ben je dan al ruim een uur aan het hijgen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
8 tot half 10, nog een drankje en dan ben je wel om half 11 thuis
idd gewoon lekker buiten
"stoere" chanty en dichtklappen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Chanty het volgende:
Leuk bijbaantjeNaja, zien wel, dikke kans dat ik dichtklap
Ligt ook aan de fotograaf natuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef Chanty het volgende:
Zo stoer ben ik niet hoorBen hartstikke lief en rustig en verlegen
en een klein beetje evil ja
![]()
Maar goed gaan het meemaken het is een testshoot, dus geen man over boord als ik het verneuk.
Strak plan meisquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Chanty het volgende:
Klopt, maar een vreemd iemand is natuurlijk altijd onwenniger. Maar misschien moet ik dat alles voor een keer overboord zetten en gewoon doen
Gratis boek met handtekeningen van Kluun, Christophe Vekeman en Tommy Wieringa. Zeg daar maar eens nee tegen.quote:
Tis wel 5x7.6 he, ik bedoel, dat is niet heel erg grootquote:
Het is voor mij dan ook meer een vervanging van de oude polaroid 600.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis wel 5x7.6 he, ik bedoel, dat is niet heel erg groot
En het papier is los ook niet echt goedkoop, dure gadget...
Ik heb hem toch maar niet genomen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat de kwaliteit van de prints bedroevend slecht is eigenlijk.
Zaterdagavondquote:
30% kans op regen.... valt wel mee... Maarja... Als net DIE 30% valt...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:10 schreef PKfotografie het volgende:
denk dat er morgen weer wat regen gaat vallen. dus niet echt lekker weer...
oke dan droog. maar waar gaan we dan heen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:17 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
30% kans op regen.... valt wel mee... Maarja... Als net DIE 30% valt...
We gaan rijden! En het dak gaat open!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
oke dan droog. maar waar gaan we dan heen?
hmmm maar maar..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
We gaan rijden! En het dak gaat open!
Canvas hierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:34 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm maar maar..
ik heb geen slijptol.....
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad aan een mes voldoende
hebben nog zat bier.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat, jullie hadden toch een minimeet? Ik was even op een verjaardag.
Uhm, dat ik zo ga pitten omdat ik bijna omval. Waarom denk je dat ik zo kort op een verjaardag ben geweest?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef PKfotografie het volgende:
hebben nog zat bier.
dus wat houd je tegen......
hmm en wij zijn fotters aan de goede kant van de lijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm, dat ik zo ga pitten omdat ik bijna omval. Waarom denk je dat ik zo kort op een verjaardag ben geweest?
(okay, het waren allemaal HBO-elektro-studenten, niet mijn interessegebied en leeftijdscategorie)
Die van jou is anders ook leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef fraubitch het volgende:
wat een leuke ondertitels hebben jullie zeg!
tja we hebben alles over om van !$%$^&!@*& af te komenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:58 schreef fraubitch het volgende:
wat een leuke ondertitels hebben jullie zeg!
De koelkast was anders snel leeg gister na 12-en..quote:Op zondag 15 maart 2009 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pak een auto en kom bier drinken luie.........
fotograaf
net geen 2 krattenquote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
De koelkast was anders snel leeg gister na 12-en..
je meent hetquote:Op zondag 15 maart 2009 13:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ghehehe, en dan was ik er pas laat
zoooo....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat, jullie hadden toch een minimeet? Ik was even op een verjaardag.
Dan kom ik ff koffie halenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zoooo....
en het huis is weer leeg.
bier bijna op. dus was weer gezellig
Mwa, om rond dit tijdstip verder te gaan..... Dan kan ik straks naar huis kruipenquote:Op zondag 15 maart 2009 13:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
goed, we gaan gewoon gezellig verder
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
viel tegen. kon nog lopen en sturen dus denk dat hij op 4 wielen naar huis is
Geen druppel alcohol.....quote:Op zondag 15 maart 2009 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je 'm niet genoeg drank voorgeschoteld PK, matig kerel.
nee maar die heb ik nog welquote:Op zondag 15 maart 2009 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maffe visdingen van bedenkelijke herkomst?
de koelkast kan niet lopenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Geen druppel alcohol.....![]()
Maar wel weer goed gegeten![]()
Gelukkigquote:Op maandag 16 maart 2009 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
de koelkast kan niet lopen
men ik leef weer een beetje geloof ik (heb 15 en een half uur geslapen )
gelukkig wel jaquote:Op maandag 16 maart 2009 00:16 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
GelukkigHoofdpijn een beetje gezakt?
bij een post als dat hoort een fotoquote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel vermaken met een dame met lang rood haar
Mooiste roodharige celeb [deel 2]quote:Op maandag 16 maart 2009 21:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bij een post als dat hoort een foto
handjes boven de tafel bucket.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Dat is geen foto, dat is een link
ehhhh ja.quote:
Uhm nee, geen fab, gewoon netjes kleertjes aan enzo. Anyway, foto's van mijn hand komen later dit jaar: http://www.roodharigen.nl/quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:09 schreef PKfotografie het volgende:
ehhhh ja.
foto's van jou hand willen we zien.
niet die algemene internet fab plaatjes (misschien een op link klikken, weet nog niet zeker of het fab plaatjes zijn maar gokte ik zo maar eff)
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Die laatste mag trouwens in de evenementenkalender, als er een mod op zit te letten...
hehe heb daar vorigjaar een rondje gereden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Uhm nee, geen fab, gewoon netjes kleertjes aan enzo. Anyway, foto's van mijn hand komen later dit jaar: http://www.roodharigen.nl/
Treeeeiiinnnnnnn?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hehe heb daar vorigjaar een rondje gereden.
kon geen parkeerplaats vinden
quote:
Ja, lul je er maar weer uit, toch weer een steekje laten vallenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
Kut.
Dat krijg je als je dagen achter elkaar vroeg op moet staan.
Vind je 't erg als ik me dáár niet heel druk over maak?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, lul je er maar weer uit, toch weer een steekje laten vallen
Nee hoor, want ik ga slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vind je 't erg als ik me dáár niet heel druk over maak?
FOT lijkt wel een beetje erg stil de laatste tijd....quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef PKfotografie het volgende:
avond![]()
spits uur hier.
kan de reacties bijna niet volgen. zo snel gaat het
de rust wat doe je.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:02 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
FOT lijkt wel een beetje erg stil de laatste tijd....
geen invite/link gekregenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de rust wat doe je.
waarom ben jij niet op www.foto...........forum
tja als ik nu dan ook nog eens een motor had (had ik ook de file voorbij kunnen tuffen)quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat mooi weer voor de motor vandaag hé!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat mooi weer voor de motor vandaag hé!
+ ov zuigtquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Chanty het volgende:
Ah jij rijdt motor
Hoe lang doe je er nou ongeveer over om dat papiertje te halen? Hoeveel lesuren dus.
Ik zit erover te denken, heb wel een rijbewijs, maar met de auto naar amsterdam volgend jaar is wellicht niet zo'n succes in de spitsEn OV is reteduur
16 lessen. 3 keer opdraven door gladheid. werd het uitgesteld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Chanty het volgende:
Ah jij rijdt motor
Hoe lang doe je er nou ongeveer over om dat papiertje te halen? Hoeveel lesuren dus.
Ik zit erover te denken, heb wel een rijbewijs, maar met de auto naar amsterdam volgend jaar is wellicht niet zo'n succes in de spitsEn OV is reteduur
meneer heeft ook 1 of 2 keer op de motor gezeten hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
+ ov zuigt
Ik moet toch eigenlijk ook eens m'n rijlessen vervolgen....
6 avb (voertuigbeheersing) lessenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:53 schreef Chanty het volgende:
Ah jij rijdt motor
Jij en jouw soortgenoten zijn dus een van de redenen die mij het flightforum doen mijden op een mooie dag...quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:Alleen vanochtend wel frisjes
Vanmiddag toen ik van stage naar de dealer reed onderweg nog even een paar rondjes flightforum (soort van openbaar circuit) gereden.. was niet de enige, en na een kwartiertje kwamen onze blauwe helden weer aankakken om de pret te bederven. Iedereen ging massaal in 'de pits' (klein stukje parallelweg) staan en peukjes roken. Toen ze zagen dat ze gespot waren reden ze nog een paar rondjes en gingen ze weer
![]()
![]()
.
klinkt lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij en jouw soortgenoten zijn dus een van de redenen die mij het flightforum doen mijden op een mooie dag...
Want wat zou jij op het flightforum willen doen op een mooie dag?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jij en jouw soortgenoten zijn dus een van de redenen die mij het flightforum doen mijden op een mooie dag...
Dat ligt toevallig tussen mijn huis en de snelweg in en is vaak sneller dan via de mcdonalds en de noordbrabantlaan de A2 op.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
Want wat zou jij op het flightforum willen doen op een mooie dag?
Bedankt trouwens.
Dus je mijdt 't flightforum omdat daar motorrijders rijden? Vreemd.. we bijten niet hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat ligt toevallig tussen mijn huis en de snelweg in en is vaak sneller dan via de mcdonalds en de noordbrabantlaan de A2 op.
Tja, irritant is 't wel, maar als julie normaal (quote:En zomers zijn motorrijders een stel idioten, die zijn pissig als je hun circuit-run onderbreekt omdat je toevallig een goede reden hebt om te daar te rijden.
Precies, dan moet je niet met 30km/h gaan slingeren. Gek hè?quote:Nee, dan kunnen ze ook van mij verwachten dat ik ga lopen eikelen...
Ze komen met een rotvaart van achteren aanrijden, halen ineens in via een invoegvlak, schieten zonder enige indicatie een bocht in, blijven op 1 meter afstand achter je rijden als ze er niet langs kunnen en dan kan ik nog wel even doorgaan. Dus ja, daarom mijd ik het flightforum op mooie dagen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Dus je mijdt 't flightforum omdat daar motorrijders rijden? Vreemd.. we bijten niet hoor.
Mja, zie hierbovenquote:Tja, irritant is 't wel, maar als julie normaal (ja de ironie) rijden is er helemaal niks aan de hand hoor.
Uhm, tsja, daar heb ik dus een andere mening over. En ik ga niet lopen slingeren of precies 30 rijden. Maar als iemand achter me begint te duwen op zo'n weg, ik laat me echt niet opjagen of aan de kant duwen...quote:Precies, dan moet je niet met 30km/h gaan slingeren. Gek hè?En erg kinderachtig overigens.
Kom nou, we doen daar geen vlieg kwaad.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
klinkt als een leuke plaats om rondjes te rijden op een mooie dag met de auto. lekker stationair in zijn 2 net geen 30 rijdend. beetje motors kijken.
Invoegvak? Dat is toch alleen bij die bedrijven? Daar rijdt geen hond, veel te gevaarlijk met al die betonnen cakedingen (quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ze komen met een rotvaart van achteren aanrijden, halen ineens in via een invoegvlak, schieten zonder enige indicatie een bocht in, blijven op 1 meter afstand achter je rijden als ze er niet langs kunnen en dan kan ik nog wel even doorgaan. Dus ja, daarom mijd ik het flightforum op mooie dagen.
Hoeft ook niet, als jij normaal rijdt zal niemand je dat kwalijk nemen.quote:[..]
Mja, zie hierboven
[..]
Uhm, tsja, daar heb ik dus een andere mening over. En ik ga niet lopen slingeren of precies 30 rijden. Maar als iemand achter me begint te duwen op zo'n weg, ik laat me echt niet opjagen of aan de kant duwen...
Zijn je spiegels je lief?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef PKfotografie het volgende:
klinkt als een leuke plaats om rondjes te rijden op een mooie dag met de auto. lekker stationair in zijn 2 net geen 30 rijdend. beetje motors kijken.
Mooie keuken!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:26 schreef Erasmo het volgende:
Nieuwe keuken zit er bijna in![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, geen bikiniweer?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:39 schreef Chanty het volgende:
Oeh voor t eerst weer naar t strand geweest dit jaarHeerlijk al mag er nog tien graden bij
pffff ben al blij als de temp in huis onder de 25 grade blijft.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef Chanty het volgende:
Brrrr nee, dan moet het minimaal 25 graden zijnEn als er dan wind staat heb ik het nog koud
bij 25 graden is het vaak een lekker warm/zwoel windjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:19 schreef Chanty het volgende:
Brrrr nee, dan moet het minimaal 25 graden zijnEn als er dan wind staat heb ik het nog koud
maar 25 graden.. komopquote:Op maandag 23 maart 2009 22:51 schreef Chanty het volgende:
Wat voor jullie mannen warm is, is voor mij meestal nog koud
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:52 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
maar 25 graden.. komop
Dat is voor 99,99% van de vrouwen zelfs lekker..
Wanneer is het voor jou warm genoeg dan?
Oe, Dat is een goed ideequote:Op maandag 23 maart 2009 23:08 schreef Chanty het volgende:
Zelfs die zou niet passen
Vrijdag maar naar de sauna, hebben ze ook bubbelbad en t is er heerlijk warm
hmmm ja stomen.....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:13 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Oe, Dat is een goed idee
lekker de sauna. Dat is lang geleden voor me..
En, ondertussen lekker gestoomd?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm ja stomen.....
maar is het nu wat laat voor. misschien morgen avond eff
foto'squote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:36 schreef PKfotografie het volgende:
nee![]()
druk met foto's door LR trekken en uitsorteren
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
ja ja. ik schaam me er ook wel een beetje voor.
Dat kun/doe je nu ook alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tijd voor een D90 kan ik iig filmen
5 uur toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:15 schreef PKfotografie het volgende:
hoeveel uur zit er in een blauwe dag?
Je zou toch zeggen dat je nu tijd genoeg hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef PKfotografie het volgende:
zoooo goede avond.
ook allemaal zo'n fun vandaag?
probeer mijn foto's nog steeds af te krijgen maar op de een of andere manier schiet het niet echt op
het lijkt wat op een msn gesprek dit.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:52 schreef Emme-r-tje het volgende:
het is hier echt stil aan t worden......
Fragment of a microgenius?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:35 schreef Miss_S het volgende:
Afgelopen zaterdag naar FOAM geweest en de tentoonstelling van Richard Avedon gezien.
En besloten dat ik toch echt meer tijd aan fotograferen moet gaan besteden
1 ) bibliotheekquote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef Ronalld het volgende:
Zeg.. Voor m'n opleiding dien ik een gedeelte van een magazine te ontwerpen ( á 12 pagina's), en natuurlijk is mijn onderwerp fotografie. Kent iemand nog wat leuke plekken waar nederlandse verhalen/columns/discussies staan over fotografie? Het is niet voor publicatie, enkel om in te leveren bij de leraar. Thanks in advance. D:
Volgens mij doet de inhoud van het magazine er niet toe, maar gaat het meer om de indeling en vormgeving. Tenminste, dat denk ik. Ik kan 't mis hebben.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:37 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
1 ) bibliotheek
2) google
En vind het niet fijner dat je zelf dat zou kunnen vinden ipv hulp vragen?
Ja het is makkelijker maar meestal is een opleiding er voor bedoeld dat je die zelf doet en niet anderen laat doen
Dat doe ikquote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij doet de inhoud van het magazine er niet toe, maar gaat het meer om de indeling en vormgeving. Tenminste, dat denk ik. Ik kan 't mis hebben.
En dan nog kan hij zelf zoeken, maar je kan 'm natuurlijk ook helpen.
Vliegvragers blog: http://camabs.blogspot.com/quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:49 schreef Ronalld het volgende:
Erm. Ja. Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar om de vormgeving en dergelijke. Via Google heb ik natuurlijk al gezocht.. Ik ben op zoek naar bijvoorbeeld een column over de afweging tussen DSLR en Superzoom. Iets in die richting. Wat ik op Zoom kon vinden waren eigenlijk enkel wat camera reviews, en voor de rest fora.
Enige reden dat ik hier postte, was omdat misschien iemand nog een leuk weblog volgde met dergelijke verhalen. En ik ben daadwerkelijk wél slim genoeg om Google te gebruiken.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vliegvragers blog: http://camabs.blogspot.com/
Strobist: Strobis.com
Ken Rockwell: Kenrockwell.com
Genoeg leesvoor voor een hele lange tijd
Dan gebruik je het als bron en vertaal je hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:12 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Erm, bedankt, maar het magazine is dus Nederlands...
Duurt dat zolang dan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:18 schreef PKfotografie het volgende:
vandaag 4 speakers binnen gekregen![]()
al 2 aangesloten. morgen de laatste 2 nog even doen
nope,quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:10 schreef Erasmo het volgende:
Klinkt als een flinke set
Ik heb gisteren toch wel zo lekker gegeten in Apeldoorn
Dit vraagt om fotografisch materiaalquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:21 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat was het eigenlijk al met maar 2 speakers![]()
zo maar eens onderdelen shoppen. en dan vanmiddag eens kijken hoe het klinkt nu het compleet is
De hele week is het mooi weer voor foto's... Is het in het weekend bewolkt!quote:
soms zit het mee, meestal zit het tegen....quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De hele week is het mooi weer voor foto's... Is het in het weekend bewolkt!
Bekijk het van de positieve kant, een betere diffusor kun je niet hebben!quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
t was idd heerlijk weer gisterquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ach het kon nog slechter, ik ben nu aan het werkquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
http://www.hifihome.be/fotos/HotnewsB&WCMreeks.jpgquote:
Het gaat niet om de inhoud , maar om de vormgeving...ed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:49 schreef Ronalld het volgende:
Erm. Ja. Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar om de vormgeving en dergelijke. Via Google heb ik natuurlijk al gezocht.. Ik ben op zoek naar bijvoorbeeld een column over de afweging tussen DSLR en Superzoom. Iets in die richting. Wat ik op Zoom kon vinden waren eigenlijk enkel wat camera reviews, en voor de rest fora.
Enige reden dat ik hier postte, was omdat misschien iemand nog een leuk weblog volgde met dergelijke verhalen. En ik ben daadwerkelijk wél slim genoeg om Google te gebruiken.
Pluizig! Komt ie net uit de wasdroger ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 00:36 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is echt super liefEn luisteren doet ze ook al uitstekend
Totaal ander karakter dan Bounty. Poes is er nog niet zo blij mee en zit flink te brommen
En ik voorspel dat ik teveel foto's ga maken
Veel plezier met het opruimen van de harenquote:Op zondag 5 april 2009 12:04 schreef Chanty het volgende:
Ze is een half langharig ras: Maine CoonDus lekker pluizig en zacht
zo dat beeld krijg ik ook niet meer weg...quote:Op maandag 6 april 2009 08:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Damn, gisteren lekker in de tuin gewerkt maar iets te veel laag bij de gronds gewerkt (terras onkruidvrij maken en lavendel gesnoeid) en kon vanochtend niet bewegen van de pijn in mijn rug.
Ben wel op mijn werk aangekomen maar zit nu kaarsrecht alsof iemand een hark via mijn achterste heeft ingebracht (veel plezier met jullie te levendige fantasie).
Dat valt wel mee, onze kortharige poes haart veel erger en dat haar blijft ook overal in hangen.quote:Op maandag 6 april 2009 08:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Veel plezier met het opruimen van de haren
Alsnog bedankt, maar ik heb em onderhand afgemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:57 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Het gaat niet om de inhoud , maar om de vormgeving...ed.
Maar je bent wel opzoek naar een column? (dat is soortement van inhoud )
Nu maak je het moeilijk
vormgeving al is het in het chinees.... kan je er nog wat van oppakken
ook al kan je het niet lezen ...
Wat heb je nu precies nodig?
ja oke. maar dan geef je toch wel van hun het kattenvoer?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Royal Canin, en dat kreeg ze daar ook
Hoe jong is het beestje Chanty?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:53 schreef Chanty het volgende:
Wel planten in huis maar die staan momenteel ergens waar zij niet bij kan en verder is er altijd iemand thuis en hebben we haar in het zicht, dus ze kan er ook niet stiekem bij. De momenten dat we weg zijn (vandaag voor het eerst 3 uur alleen geweest) was ze in een plantloze kamer-O- Verder ook niets wat ze gegeten zou kunnen hebben. Maarja, zaterdagmiddag kwam ze, zondag begin van de middag begon het braken. In die tijd is ze sowieso niet van onze zijde geweken.
14 weken is best jongquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Chanty het volgende:
bijna 14 weken. Ook al contact met de fokker gehad maar stress is wel het meest aannemelijke. Maar gezien Bounty en Poes worden we niet vrolijk van dit gedoeMaar ze is verder gewoon kerngezond, dat is zowel door onze eigen dierenarts twee keer bevestigd als door de dierenarts van de fokker.
Je hebt ook niet zo'n klein beetje pech ook hequote:Op donderdag 9 april 2009 18:57 schreef Chanty het volgende:
Net weer bij de DA geweest (enige wat we nu nog betalen is dus de medicatie, consult van ruim dertig euro wordt niet meer in rekening gebracht omdat ze het zo erg vinden hoeveel pech we hebben). In ieder geval heeft Romey gepoept vanochtend dus dat was erg goed nieuws. Helaas ook nog een keer overgegeven. Verder is ze erg duf, maar eet wel weer ietsjes beter. Helaas heeft ze nu wel koorts. Al met al blijkt het dus toch een infectie te zijn. Door de stress van de nieuwe situatie is haar weerstand, die al niet zo hoog is op deze leeftijd, verder gezakt en daardoor krijgen ziektekiemen in het lichaam vrij spel. Ze krijgt nu antibiotica, koortsremmers voor als de koorts nog hoger wordt en hebben iets tegen misselijkheid mocht ze weer gaan braken.
ach, t kan altijd erger nogquote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt ook niet zo'n klein beetje pech ook he![]()
![]()
foto's met beentjesquote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo zeg, al 10 dagen niet gepost in de SC. Da's zowat een record
Vandaag een ander record gefotografeerd, simultaan vuurspuwen. De foto's lopen nu m'n PC in.
Mja, gisteren ook een record, Milow + Venus in Flames, 464 foto's (9,4 gig) verder.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo zeg, al 10 dagen niet gepost in de SC. Da's zowat een record
Vandaag een ander record gefotografeerd, simultaan vuurspuwen. De foto's lopen nu m'n PC in.
Hoe was Milow? Of ging je niet voor de muziek (ook een klein beetje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mja, gisteren ook een record, Milow + Venus in Flames, 464 foto's (9,4 gig) verder.
(okay, mijn excuus was dat ik met de 50D nog geen fatsoenlijk concert had gefotografeerd)
Van wat voor sport?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:27 schreef Ynske het volgende:
Een usbcardreader kan geen soep verdragen![]()
zometeen maar eens een nieuwe halen, en eens gaan kiezen welke foto voor de wedstrijd mee kan doen.
Gister heerlijk een wedstrijd gespeeld, gezellig na zitten praten, en mag volgende week even langs komen voor een gesprek over in opdracht fotograferen tijdens de wedstrijden van H1 en D1
Best goed, zeker aangezien wij hem hier in nederland alleen kennen van You don't know en Ayo technology, maar die gast heeft veel meer goede nummers. En met band is het helemaal goed, die gast moet er gewoon een live-dvd van uitbrengen, mits hij dan wat minder stijfjes is. Maar dat komt wel met de tijd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe was Milow? Of ging je niet voor de muziek (ook een klein beetje?)
hockeyquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van wat voor sport?
Net een zooi schuimpjes in de oven gedaan
heb jij ook gespeeld en waar? of gaat t om de rokjesquote:
Alleen op de middelbare schoolquote:Op zondag 26 april 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij ook gespeeld en waar? of gaat t om de rokjes
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alleen op de middelbare schoolAls ik de bal had ging iedereen wel aan de kant voor me
In oktober is de 50D een jaar uit, en september 2007 is de 40D uitgekomen. Dus een release voor de 60D in de buurt van oktober lijkt mij niet gek.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef sanger het volgende:
Ik lees her en der geruchten over een Canon 60D die na de zomer zou moeten komen. Is dat waarschijnlijk (zo kort op de 50D)?
Eerst nog een kopje koffiequote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef Noxa het volgende:
[..]
GHaahaa!! Goede 's avonds!
[ afbeelding ]
Bieeerrrrr
bekant = bijnaquote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:57 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te spammenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Foto natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 20:15 schreef Ynske het volgende:
net mn afdrukken in de portfoliomap gedaan, maar mehnwat is dat mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |