---> User Pien85quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef maffemuts het volgende:
Niemand de deur uit![]()
Wie heeft er mijn lekker vers kop koffie opgedronken ?![]()
Mogguh dus
Doe maar zwaaien jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mens erger je niet (of ik schiet)
[..]
Kom wel langs die afslag
Zal ik even zwaaien?
Ja hey, ik heb niks gedaan! Word weer vals beschuldigd hoorquote:
quote:
Egnie, je wilde perse ook al koffie van mij, zo graag zelfs dat ie best koud mocht worden.quote:Ja hey, ik heb niks gedaan! Word weer vals beschuldigd hoor
quote:
Ja maar... Ik heb zelf ook koffie hier hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ik doen![]()
[..]
Egnie, je wilde perse ook al koffie van mij, zo graag zelfs dat ie best koud mocht worden.
je hebt het beste motief
♪♫♪♪♫♫♫♪♪♪♪♫quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
LALALALALAa Halo Haloooo
HALOOOOOOooooooooo
See your halo
Feel your halooooo
HALOOOOOOOOOOOoo
Doet me denken aan Ella Ellaaaaa Umbrellaaaa
Ik krijg gratis koffie bij IKEAquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:09 schreef Frutsel het volgende:
Terreurdreiging ArenA-boulevard in Amsterdam
Pien eist koffie... zo niet.. dan blaast ze de IKEA op!
quote:
quote:
Waar is Memento Mori, die werkt toch bij de IKEA? zijn de lonen zo slecht dat ze tot deze daad over gaat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik krijg gratis koffie bij IKEA
[..]
Helemaal nietquote:
1.5 meter van mij af he... daar ik ze zelf niet heb, moet ik wel op zoek naar die van een ander persoon.. ook niet echt heel erg overigens. )quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helemaal nietBinnen een afstand van 1,5 meter van mij zitten alleen mijn eigen tieten
Die hadden op je moet liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Genoeg gezien hier op het strand van Bali. En de lekkerste lagen naast me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |