mja je moet er iets voor over hebben hehquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo, ligt jij ff goed onder de slof
het is een super chille bank hoorquote:
Zeker een RaboLigBank...Ieder voor zichquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja je moet er iets voor over hebben heh
[..]
het is een super chille bank hoor
Welnee man, gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
Whut?
PeZu gaat scheiden?
Ik wist niet eens dattie getrouwd was joh!
iedereen is welkom jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker een RaboLigBank...Ieder voor zich
wut op fok ben ik inmiddels gescheiden van de fok dames, irl nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
Whut?
PeZu gaat scheiden?
Jawel joh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef MPG het volgende:
Whut?
PeZu gaat scheiden?
Das dan wel slimquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef PeZu het volgende:
wut op fok ben ik inmiddels gescheiden van de fok dames, irl niet
Ik mag niet blauw wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In het begin wel... de zwarten kunnen het topic nog niet vinden
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee man, gaat helemaal nergens over
Als de search zijn 5 jarige bestaan viertquote:
De wie?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Van wie was die zpimpegimpz-pezu-snol-kloon nou uiteindelijk trouwens?
Ben op dit moment into Titan Quest en RA3quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een normal act 1 to hell act 5 rush met Diablo gedaan. Het kost wat tijd, maar dan heb je ook niets
Ik wil gewoon al die laffe geniepige anonieme internetflikkers uit de kast hebben, dan kunnen we verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Koffie
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Makkelijk.. www.fok.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon al die laffe geniepige anonieme internetflikkers uit de kast hebben, dan kunnen we verder
biediebiediebiediebiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |