Heeeeeeeeeeeel raarquote:
Ik ben benieuwd hoe Jack gaat reageren dat Carly niet dood gaat eerst zal hij wel blij zijn maar de andere kant zal hij wel woest worden omdat ze heeft gelogenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:10 schreef Michellee het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeel raar![]()
Wat is Jack ook een kneus! Door elke keer weer in Carly'strap te vallen...
Ik wacht met smart op deze aflevering...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Jack gaat reageren dat Carly niet dood gaat eerst zal hij wel blij zijn maar de andere kant zal hij wel woest worden omdat ze heeft gelogen
Hier nog 1.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:28 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op deze aflevering...
Misschien staat dat wel in het script.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier nog 1.Carly, lelijke heks! Ze kijkt ook steeds zo geniepig en vals.
Megnant.quote:
Dan gaat ze waarschuwelijk weer JAAAAAAAAAAAAACK!"! gillen, zoals altijd. Waarschijnlijk doet ze dit weer voor de zoveelste keer in haar zogenaamde Jack's favorite dressquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Jack gaat reageren dat Carly niet dood gaat eerst zal hij wel blij zijn maar de andere kant zal hij wel woest worden omdat ze heeft gelogen
Ik heb even een stukje script opgezocht, en het blijkt van wel.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik heb even een stukje script opgezocht, en het blijkt van wel.
CARLY [looking geniepig and vals] : Oh Jack, kiss me!
JACK [looking conflicted and puzzled] : Carly I can't! I'm married to Katie now!
CARLY [looking geniepig and vals] : Forget about Katie, Jack! It's me you want!
JACK [looking conflicted and puzzled] : No I can't!
CARLY [looking geniepig and vals] : Yes you can!
JACK [looking conflicted and puzzled] : No I can't!
CARLY [looking geniepig and vals] : *pretends to faint*
JACK [looking conflicted and puzzled] : Carly!!! Nooooo!!!
VOICEOVER: Tune in again tomorrow.
*insert ending credits*
Spannende cliffhanger wel.
En 't scheelt wel veel tijd, alleen hier meelezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:53 schreef Starlie het volgende:
O men ik hoef het helemaal niet te volgen... alleen al door hier te lezen zie ik precies voor me hoe het (weer) gaat tussen Carly en Jack!
Ik vind haar lach zo fake en irritantquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Rosanna niet meer leuk vinden?![]()
Ik erger me aan haar sinds ze terug is en kan me niet herinneren dat ik dat ook al deed voor haar coma..![]()
Dat tuttige en als ze huilt is ze net zo lelijk als Paul..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik erger me aan haar sinds ze terug is en kan me niet herinneren dat ik dat ook al deed voor haar coma..![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja hiero.
Ze praat lelijk, ze lacht lelijk, ze huilt lelijk en ze doet me denken aan Char.
Ja idd, je hebt gelijk!quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja hiero.
Ze praat lelijk, ze lacht lelijk, ze huilt lelijk en ze doet me denken aan Char.
Same here.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:
Meer een oudere versie van Aaronquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:54 schreef Rebbedebje het volgende:
Een jongere versie van Dusty, zo'n gladde, haha
Maar het kan veel slechter, dus ik ben wel tevreden, denk ik
Ja whatever!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:20 schreef Anonymousz het volgende:
Sage ze is zo schattig![]()
Carly wilt met Jack trouwen
Jij wilt het daadwerkelijk zien???quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:25 schreef Relin het volgende:
Ik vraag me af hoe je in een soap iemand kan bezwangeren, als je sex hebt, terwijl de vrouw in het laken gerold is?
Please....don't wanna know...quote:Op zondag 10 mei 2009 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
En dan zeg ik nog niet eens wat over Paul.. Hij kijkt nu al lelijk, hoe zal dat wel niet zijn als die klaarkomt...
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
En dan zeg ik nog niet eens wat over Paul.. Hij kijkt nu al lelijk, hoe zal dat wel niet zijn als die klaarkomt...
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bedankt voor het beeld wat ik daar nu bij zie...
Ja, met netjes het laken tot hun nek om zich heen geklemd.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Relin het volgende:
Heb je mij horen zeggen dat ik het wel wil zien?![]()
Ik hoef niks te zien, maar zo als ze het nu doen, is het ook wel erg triest. Ze kunnen toch wel iets beters vinden, zonder de kijkers te shockeren. Als die vrouwen liggen altijd helemaal in zo'n laken gerold, dan wordt het allemaal nog minder geloofwaardiger dan dat het al is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |