Nooit zo opgelet eigelijkquote:
Een soort Jack en Carly maar dan nog idioterquote:Op maandag 27 april 2009 22:53 schreef Anonymousz het volgende:
Lily & Holden die 2 doen niks anders dan ruzie maken![]()
![]()
![]()
![]()
Jackquote:
Nogal! Katie heeft gelijk dat ze het allemaal niet meer zo ziet zitten. Jack is natuurlijk ook een slappe lul.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Ladyxima het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan carlyWat een achterbaks secreet, bahbah
Meg/Paul erg triest zijn zequote:Op woensdag 29 april 2009 12:26 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hahaha ik vind het zo leuk om te lezen hoe iedereen tegen Carly is!![]()
![]()
Ze is mijn favoriete personage dus bij mij kan ze weinig fout doen, en dit is echt weer gewoon typisch Carly..![]()
En Jack tuint er maar in, en nog een keer en nog een keer hahaha..![]()
En Jack en Kuttie zijn nog geen week getrouwd of ze gaan al half uit elkaar, wat een ellende..
Nou Katie ga maar flink uithuilen bij Brad..![]()
Oh en ik zag het gebeuren he.. Meg n**kt met Paul () en Craig..
Die is zwanger, dat kan niet anders..![]()
![]()
Hoe voorspelbaar..
Omdat het zo leuk/spannend blijftquote:Op woensdag 29 april 2009 10:57 schreef Urnie het volgende:
Jack en Holden vind ik allebei niet om aan te zien tegenwoordig.![]()
Carly is al helemaal niet goed bezig.En nou heeft ze ws ook nog Brad overtuigd om het goede nieuws voor zich te houden.
Waarom kijk ik eigenlijk nog?
Ja en ik zweer het je, Paul wordt per aflevering lelijker..quote:
Wat is er mis met zijn orenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja en ik zweer het je, Paul wordt per aflevering lelijker..![]()
Het word tijd dat hij zijn oude langere haar terugkrijgt, dan zijn tenminste zijn oren bedekt..
NOG lelijker???quote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja en ik zweer het je, Paul wordt per aflevering lelijker..![]()
Het word tijd dat hij zijn oude langere haar terugkrijgt, dan zijn tenminste zijn oren bedekt..
Nee! Kijk ik eens een keer niet vanwege Koninginnedag en dan mis ik dit!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jack gaat vreemd met zijn ex en Kuttie gaat met Jack zijn broer..
Ik vond die flashbacks van Jack en Carly wel geweldig!![]()
Oh wacht jullie hebben het over de avond-afleveringquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:04 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee! Kijk ik eens een keer niet vanwege Koninginnedag en dan mis ik dit!![]()
(want voor de rest is er idd toch geen reet aan)
Kuttiequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dit is toch te erg!![]()
Jack gaat vreemd met zijn ex en Kuttie gaat met Jack zijn broer..
Men dit kan ook alleen maar in soaps he..![]()
![]()
Ik vond die flashbacks van Jack en Carly wel geweldig!![]()
Ik begon iets later met kijken dus dit had ik nog nooit gezien..
En lelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:51 schreef Michellee het volgende:
Die flashbacks.... Carly met dat hele korte haar, oh wat vond ik haar toen een bitch...
Ja ook datquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:51 schreef Michellee het volgende:
Die flashbacks.... Carly met dat hele korte haar, oh wat vond ik haar toen een bitch...
Ze leek wel op een hoer met het korte haarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
En lelijk![]()
Mijn God, ik zat hardop tegen de tv te praten (nou oke, dat doe ik wel vaker) maar ik herinner me dit nog.
Ik wist zelfs nog voordat het in beeld kwam/gezegd werd dat het om iets van chocolade en noten ging met dat ijs.Zo lang kijk ik al...wat voel ik me oud
![]()
Nounou..... meer een potquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
Ze leek wel op een hoer met het korte haar![]()
![]()
quote:
Yep!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:46 schreef vencodark het volgende:
En wat toevállig dat ze ook nog eens verdwalen. Jeetje mina. Het lijkt wel alsof ik naar een soap zit te kijken!![]()
Oh...wacht.
Heb haar altijd een hoer gevonden, die uitstraling.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
Ze leek wel op een hoer met het korte haar![]()
![]()
Dat stomme hoofd altijd van Carly. Ook toen ze dat geel achtige blonde haar had en rode lippenstift ofzo op (paar jaar terug toen ik begon te kijken). Ik vond haar vreselijk!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb haar altijd een hoer gevonden, die uitstraling.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Michellee het volgende:
Meg is zwanger en aangezien ze getrouwd is met Craig, zal ze wel zwanger zijn van Paul...
Ik vind het zielig voor Rosannaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Michellee het volgende:
Dat weten wij ook nog niet.
Maar Paul gaat met Rosanna trouwen, maar houdt van Meg. En Paul en Meg zijn samen naar bed geweest. En Meg is zwanger en aangezien ze getrouwd is met Craig, zal ze wel zwanger zijn van Paul...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |