Plattegrond staat in de OP?????quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:03 schreef alexis_ het volgende:
Weet iemand of je via de O2 site kan uitzoeken waar je precies komt te zitten of is er alleen dat kaartje?
Ik vind er te weinig nummers van HIStory op staan. Bovendien, Girlfriend en One day in your life tijdens een concert? >quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Best een toffe lijst. Wat mis jij dan? Black or White sowieso...maar verder?
Dat kruisje op de plattegrond, dat zijn mijn seatsquote:
Ik ernaast op 12 januari :d (106)quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kruisje op de plattegrond, dat zijn mijn seats![]()
![]()
Nette plaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef alexis_ het volgende:
Seat location: section BK 106, row EE, seats 178-179
[ afbeelding ]
Zal ergens hier zijn of verder naar voren. Zou nog wel precies willen kunnen uitzoeken waar het is.
Daar ergens zit ik ook, 12 januariquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef alexis_ het volgende:
Seat location: section BK 106, row EE, seats 178-179
[ afbeelding ]
Zal ergens hier zijn of verder naar voren. Zou nog wel precies willen kunnen uitzoeken waar het is.
Nu even mijn pa, 850 euro overmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Is prima betaal ik maar wat meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:20 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb trouwens wel beide, via aangetekende verzending gedaan, wel zo veilig, wel iets duurder, maar ja..
Michael Jackson, The O2 Arena, London, Sat 23 Jan 2010quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:27 schreef DarkWimDuck het volgende:
Er blijven maar nieuwe data bij komen![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Is prima betaal ik maar wat meer
Als ik er maar ben en die verkoop dingen van 400 soms 500 euro
PM lukt niet :-(quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:35 schreef DarkWimDuck het volgende:
Lol ik krijg nu een presale code via de mail... Kan ik hier iemand blij mee maken? Want ik probeer het morgenvroeg! Stuur maar een pm dan!
U heeft PM. Kreeg net namelijk een SMSje van iemand die vroeg of ik al iets extra's kon regelen. Hij moest eens weten dat ik zelf ook afhankelijk was van iemand van een internetforum...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:35 schreef DarkWimDuck het volgende:
Lol ik krijg nu een presale code via de mail... Kan ik hier iemand blij mee maken? Want ik probeer het morgenvroeg! Stuur maar een pm dan!
Wil je mijn kaarten nog hebben?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Is prima betaal ik maar wat meer
Als ik er maar ben en die verkoop dingen van 400 soms 500 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |