Damn, nog steeds niet? Echt zo onwijs kut voor je. Hoop echt dat je ze alsnog te pakken krijgt!quote:
Echt ongelovelijk, krijg ik éindelijk een mail terug, zit er een heel verkeerd nummer bij:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Damn, nog steeds niet? Echt zo onwijs kut voor je. Hoop echt dat je ze alsnog te pakken krijgt!
PM!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:10 schreef Leonos het volgende:
Ik heb wel zo'n code over.
Toch besloten niet te gaan
Je kunt mensen hier er heel blij mee makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:10 schreef Leonos het volgende:
Haha, eindelijk, mooi!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef KingOfPop het volgende:
HELDEN BEDANKT !
Het is me gelukt 1 kaart, bovenst ringe, wel recht voor het podium, 8 september
En stiekem nog eentje voor iemand anders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:08 schreef KingOfPop het volgende:
HELDEN BEDANKT !
Het is me gelukt 1 kaart, bovenst ringe, wel recht voor het podium, 8 september
Ja dat is dus het nummer dat het totaal niet doet.. Maar dat 1e nummer wat ik gaf, daar kan ik niets meequote:
Ja echt he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:15 schreef matthijst het volgende:
0044 870 600 6140 gok ik
Hehe, t zou wel wat zijn.
KingOfPop als username en dan geen kaart![]()
Heb hem naar iemand gepm'ed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:10 schreef Leonos het volgende:
Nee dat is het niet, ik heb Zaterdag nog wel iemand gesproken met dat nummer.. Nu doet hij het gewoon heel af en toe.. Maar ze verbreken steeds automatisch de verbinding omdat het "te druk" isquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:19 schreef Telates het volgende:
Dat nummer werkt niet omdat dat een Engels equivalent is van onze 0800/0900 nummers, die kun je dus alleen vanuit het land zelf bellen maar neit vanuit Nederland.
Zie hier waarom ik een hekel heb aan Michael Jackson fans.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:54 schreef matthijst het volgende:
Michael Jackson zal deze zomer minstens 10 concerten geven in de O2 Arena in Londen.
Michael Jackson gaat weer optreden
De nu al historische data
Wednesday, July 8th
Friday, July 10th
Sunday, July 12th
Tuesday, July 14th
Thursday, July 16th
Saturday, July 18th
Wednesday, July 22nd
Friday, July 24th
Sunday, July 26th
Tuesday, July 28th
Daar ben ik ook een paar keer gekomen, maar wanneer je blijft hangen dan verbreken ze de verbinding..quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef matthijst het volgende:
denthemen, ik bel net deze: 0044 870 600 6140
Gaat 10x over en geeft dan een bandje.. Michael jackson tickets disabled access, blabla, password only...
Alleen zitplaatsen, dus ook op de vloer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:13 schreef Myers het volgende:
Tickets zijn tussen de 55 en 85 euro... het ligt eraan waar je zit? Hoe duur zijn de staanplaatsen? Ik neem aan dat Floor = staanplaatsen?
Jup, daar had ik een mail van terug gekregen met het nummer dat ik eerder gaf, vaag hoor.. En het zal best druk zijn, maar vanaf 8 uur vanmorgen??quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef matthijst het volgende:
Mail had je al geprobeerd?
access@theO2.co.uk
Ik denk dat het haast onmogelijk gaat worden om nog in de presale tickets te regelen. Ik kon alleen nog een enkel ticket krijgen voor een show in september na 40 minuten proberen, maar toch niet genomen. Nu zal het alleen maar lastiger geworden zijn vrees ik. Vrijdag dan maar hoefijzers, klavertjes vier, fingers crossed etc.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef MitchFR het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar ben vast toch niet de enige (heb al wat verzoekjes voorbij zien komen): heeft iemand toevallig nog een code over? Ik zit namelijk erg (on!)geduldig op m'n mailtje te wachten en wordt stiekum wel een beetje (erg) jaloers op iedereen hier die al tickets bemachtigd heeft.
Mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:22 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb hem naar iemand gepm'ed.
Naam ben ik kwijt
quote:You are now in the queue to recieve a presale code when more become available.
Ben ik ook wel bang voor, maar niet geschiten... Overigens zag ik vanmiddag dat bij veel van de data inderdaad al stond aangegeven dat de tickets (voor de presale) waren uitverkocht, terwijl op dit moment die waarschuwing al weer weg is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Frederik_Rikandel het volgende:
[..]
Ik denk dat het haast onmogelijk gaat worden om nog in de presale tickets te regelen. Ik kon alleen nog een enkel ticket krijgen voor een show in september na 40 minuten proberen, maar toch niet genomen. Nu zal het alleen maar lastiger geworden zijn vrees ik. Vrijdag dan maar hoefijzers, klavertjes vier, fingers crossed etc.
Je moet in september proberen en dan EEN ticket tegelijk. Succes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef Gauner het volgende:
[..]
Mij, ben al hele tijd aan het proberen maar krijg steeds:
Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available.
Maar blijf proberen!
de EXACTE naam zoals die op de CC staat heb je ook nodig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef Nicksanders het volgende:
Weet iemand welke gegevens je precies nodig hebt voor credit card ik heb van iemand nummer vervaldatum en 3 cijferige nummer achterop
Is dat genoeg word er niet om eventuele wachtwoorden gevraagd als diegene dat heeft
Zal k die nog effen vragenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:42 schreef KELDER het volgende:
[..]
de EXACTE naam zoals die op de CC staat heb je ook nodig.
zuipen in pubs, wat sightseeing, misschien ff potje van de spurs meepakken etc, slapen en naar michael jackson the king gaan!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben zo blij met mijn tickets... Meerdere mensen die 27 sep gaan?
Blijven jullie ook allemaal een dag in Londen dus 1 nachtje overnachten? Of wat zijn jullie plannen?
Er zit geen WW op CC's. Wel een pincode ----> niet relevant voor internet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zal k die nog effen vragen
Verder hij zei dat die wel eens via postbank om wachtwoord word gevraagd.
Is dat in dit ook geval?
Verder zie k nu overal tickets are not available dus denk pas vrijdagochted weer kans om 8 uur wekker
OK nah misschien heb ik wel verkeerd begrepen, maar hij had over iets met postbank wachtwoord enzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zit geen WW op CC's. Wel een pincode ----> niet relevant voor internet.
Heb tickets voor vrijdag, ga er donderdagavond heen, zondagmiddag terug...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben zo blij met mijn tickets... Meerdere mensen die 27 sep gaan?
Blijven jullie ook allemaal een dag in Londen dus 1 nachtje overnachten? Of wat zijn jullie plannen?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe komen jullie aan die presale codes? Gewoon via die site van de persconferentie? Ik heb niets gehad namelijk....
Ik ben verdomme net pas thuis. Hoeveel betalen jullie? En waar bestellen jullie? Op ticketmaster zie ik prijzen van 250 - 300 staan. Maakt me niet uit hoor, maar liever betaal ik die 80 Euro die eerder genoemd werd natuurlijk.
Misschien niet alle creditcards, maar wel op die van mij: wachtwoord op een ING/Mastercard. zie deze link.quote:Er zit geen WW op CC's. Wel een pincode ----> niet relevant voor internet.
Werd er bij jouw ook om gevraagd want die heb k niet en kan me voorstellen dat die die ook niet geeftquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Altern8 het volgende:
[..]
Misschien niet alle creditcards, maar wel op die van mij: wachtwoord op een ING/Mastercard. zie deze link.
Kreeg om 16:55 mijn presale code en kon nog netjes 3 kaarten bestellen voor 10 september
Geduld.. Hoe moeilijk is het om je gewoon even te verdiepen in alles?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Valt me toch tegen dit. Komop mensen, hoe moeilijk is het om even mijn vraag te beantwoorden?
heb me aangemeld bij MJ website enkele weken geleden, toen die code gekregen. en nu heb ik 4 tickets hoezee nu happy pappy?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
Valt me toch tegen dit. Komop mensen, hoe moeilijk is het om even mijn vraag te beantwoorden?
Er schijnt nog een nieuwe single van michael gereleased te worden voor de concerten beginnnen, omstreeks juni dus. Afwachten maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Bergie88 het volgende:
Shit 32 33 34 en 35 in twee dagen vol. Staan er nog interessante nieuwsberichten in deze topics of is het niet de moeite waard om door te lezen??
Niet helemaal. Ik ben benieuwd wat de prijs is die je betaald hebt, en waar...via ticketmaster? Of elders?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
heb me aangemeld bij MJ website enkele weken geleden, toen die code gekregen. en nu heb ik 4 tickets hoezee nu happy pappy?![]()
Ik heb zelf een ING card en daar is geen wachtwoord voor nodig. Bij mijn recentste betalingen op internet vul je de naam in, cc-nummer, vervaldatum en die 3 cijferige code.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:17 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Werd er bij jouw ook om gevraagd want die heb k niet en kan me voorstellen dat die die ook niet geeft
£349.50 voor 4 plaatsen aan de zijkant 1e ringquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik ben benieuwd wat de prijs is die je betaald hebt....
Ik had zijkant tweede ring, beste kutplaats, duurste prijsquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:32 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
£349.50 voor 4 plaatsen aan de zijkant 1e ring
Heb ook van ING/postbank zo'n goudkleurig maar ja hopelijk vraagt die niet om secure ww.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb zelf een ING card en daar is geen wachtwoord voor nodig. Bij mijn recentste betalingen op internet vul je de naam in, cc-nummer, vervaldatum en die 3 cijferige code.
Vraagt ie wel om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Heb ook van ING/postbank zo'n goudkleurig maar ja hopelijk vraagt die niet om secure ww.
De rest van gegevens heb k
OK das dan zuurquote:
Vanochtend begon de voorverkoop, in de voorverkoop wordt 50% van de tickets verkocht, die zijn voor alle 30 concerten al bijna uitverkocht. Vrijdagmorgen begint de verkoop voor de andere 50%.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef KneiterS het volgende:
Wat ik me afvraag, hebben ze nou die 30 concerten al volledig uitverkocht? Terwijl overal staat dat vrijdag de voorverkoop begint? Zou dan betekenen dat er al 700.000 kaarten verkocht zijn.
En denken jullie dat er nog meer concerten komen? Of dat het wel bij 30 blijft?
Hij vraagt 'sec code' ik vulde vier cijfers in en hij accepteerde het wel, gelukkigquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
OK das dan zuurmorgen zie k hem met zaalvoetbal dan ff kijken voor vrijdag 8 uur
Graf cc waarom niet ideal of gewoon overmaken
Je vulde 4 willekeurige cijfers in of juiste cijfersquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij vraagt 'sec code' ik vulde vier cijfers in en hij accepteerde het wel, gelukkig
Ja noh, hier zeiden ze dat het drie cijfers waren achterop die card ofzo, maar mijn vader vond er vier, ik dacht ja vul maar in, want je had maar drie minuten om alles in te vullen. Wist ook niet welk merk die creditcard was, ik naar huis bellen, moeder wist het niet, ik gauw vader bellen, die verstond me niet zat in de trein, ik fucking hard schreeuwen, ja ik heb nog 40 seconden, WELK MERK IS DIE CC ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:41 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Je vulde 4 willekeurige cijfers in of juiste cijfers
Oh, maar das wel kut, kun je vrijdag nog geen tickets kopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Bergie88 het volgende:
Oké ik begrijp dus uit jullie reacties dat de concerten die extra toegevoegd zijn serieus zijn en niet als optie en kunnen komen te vervallen. Echt leuk. Balen dat ik nog geen creditcard heb.
Ga dan toch maar voor U2 zondag zitten F5en. Al las ik dat daar ook al weer een voorverkoop voor is geweest.
Hebben jullie toevallig ook een mail gekregen van crossdeal twee dagen terug met die hele onscherpe persconferentie foto erbij.
Whaha vet hartkloppingquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja noh, hier zeiden ze dat het drie cijfers waren achterop die card ofzo, maar mijn vader vond er vier, ik dacht ja vul maar in, want je had maar drie minuten om alles in te vullen. Wist ook niet welk merk die creditcard was, ik naar huis bellen, moeder wist het niet, ik gauw vader bellen, die verstond me niet zat in de trein, ik fucking hard schreeuwen, ja ik heb nog 40 seconden, WELK MERK IS DIE CC ?
En toen lukte het gelukkig toch nog.
Qouten op je eigen bericht is raar. U2 gaat ook al niet door omdat de verkoop op zaterdag start zoals bij alle concertenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Bergie88 het volgende:
Oké ik begrijp dus uit jullie reacties dat de concerten die extra toegevoegd zijn serieus zijn en niet als optie en kunnen komen te vervallen. Echt leuk. Balen dat ik nog geen creditcard heb.
Ga dan toch maar voor U2 zondag zitten F5en. Al las ik dat daar ook al weer een voorverkoop voor is geweest.
Hebben jullie toevallig ook een mail gekregen van crossdeal twee dagen terug met die hele onscherpe persconferentie foto erbij.
JA echt hoor, dik stressenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Whaha vet hartkloppingmaar ja bij die van mij stonden 3 cijfers achterop
lange creditcard nummer voorop
naam
vervaldatum
die heb k
maar als extra w8woord komt is dat zuur
Postbankquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
JA echt hoor, dik stressenMaar mijn vader heeft van American Express, ik weet niet waar jij van hebt.
of hij verwacht dat europa afreisd naar londen. En gaat daar lekker cashen. Scheelt een hoop geld in transport.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:15 schreef KingOfPop het volgende:
Nee, maar als dit ook weer zo snel is uitverkocht, gaat ie wellicht nog de rest van Europa/wereld aan doen
Hij heeft er nu al dertig staan in london, meer dan genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
of hij verwacht dat europa afreisd naar londen. En gaat daar lekker cashen. Scheelt een hoop geld in transport.
lijkt mij ook, hoe meer concerten in londen, des te kleiner de kans dat ie ook de rest van europa doet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij heeft er nu al dertig staan in london, meer dan genoeg lijkt me.
GEWELDIGquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef denthemen het volgende:
JAAAAAAAAA!!!! IK HEB KAARTEN!! De mensen met wie ik mailde hebben mijn nummer doorgegeven en ze belde mij opIk neem mijn woorden terug over o2
2 kaarten kon ik helaas maar, mijn maat is als "begeleider" gratis
!!!
Overigens kreeg ik 2 minuten hiervoor een presale code, ik heb nu dus mijn eigen gebruikt. Rnnz, je kunt die code dus gewoon weggeven aan wie je het wiltIk ben je nog steeds énorm dankbaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |