Yepquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:09 schreef Doler12 het volgende:
Een mooie overwining van de Angels. Ik hoor net op ducks tv dat de Anaheim Ducks een moment van stillte heeft gehouden voor Nick Adenhart en de twee andere die omkwamen bij het ongeluk. Dat vond ik een mooi gebaar.
Cliff Lee pitcht weer een beetje zoals we van hem gewend waren vóór het vorig seizoen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef Guard het volgende:
De Indians gaan een lang seizoen tegenmoet...
One season wonder....quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:32 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Cliff Lee pitcht weer een beetje zoals we van hem gewend waren vóór het vorig seizoen..
Even snel 24 afkijken en dan ga ik inschakelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef maartena het volgende:
Maar goed, baseball never stops for too long: Boston Red Sox @ Angels om 1:00 PST ofwel 22:00 NL
Die beslissing om Johnson erin te laten in de negende pakte bijna verkeerd uit, maar de derde nul werd dan toch gemaakt. Mooie pot was dat van Johnson, Santana was ook erg goed bezig en verliest door 2 unearned runs...quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Playmaker het volgende:
Josh Johnson nu 5-0 met een 1.60 ERA lifetime vs de Mets!![]()
Marlins nu verrassend op 5-1!
NASN heet tegenwoordig toch ESPN America? En volgens mij heb je het vrijwel altijd als je digitale TV hebt.... ik dacht dat dat tegenwoordig vrij ingeburgerd was in NL?quote:Op zondag 12 april 2009 21:31 schreef Terreros85 het volgende:
Angels - Red Sox begint zo. Mosely tegen Beckett. Helaas geen Nesn
Ik heb het over NESN (New England Sports Network)quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef maartena het volgende:
[..]
NASN heet tegenwoordig toch ESPN America? En volgens mij heb je het vrijwel altijd als je digitale TV hebt.... ik dacht dat dat tegenwoordig vrij ingeburgerd was in NL?
Mjah.... Abreu had ook wat minder aggressief kunnen zijn natuurlijkquote:
Ik kijk met MLB.tv. Dan heb je óf thuis óf uitcommentaar. Sowieso tipt niemand aan Vin Scully van de Dodgersquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef maartena het volgende:
Ah.... NESN heb ik sowieso niet
Heb trouwens geen problemen met de Angels announcers, maar ik ben ze natuurlijk al jaren gewend.
Abreu vroeg om extra tijd, kreeg dat van de umpire. Vervolgens besluit Beckett de bal alsnog te gooien en niet eens richting de strikezone maar richting z'n hoofd. Abreu deed weinig verkeerd imo.quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah.... Abreu had ook wat minder aggressief kunnen zijn natuurlijk
Tory Hunter is er uit gegooid, maar Mike Scioscia niet. En Justin Speier is er ook uit.
Op Speier natuurlijk, die werd er als eerste uitgegooid. Zo'n vergelijking maak je niet met een dode speler.quote:Op zondag 12 april 2009 22:14 schreef Version2 het volgende:
Volgens mij hoorde ik ook 1 van die NESN announcers zeggen: 'They already lost a player, now they lose Torii Hunter". Sloeg dat op Adenhart of op Speier? Was Speier al voor Hunter eruit gegooid?
Speier ging meteen als een dolle stier tekeerquote:Op zondag 12 april 2009 22:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Op Speier natuurlijk, die werd er als eerste uitgegooid. Zo'n vergelijking maak je niet met een dode speler.
Overigens is Mike Scioscia ook vertrokken, maar het is me nu onduidelijk of ie eruit gegooid is.
Red Sox doen wel even twee single home runs....
Uiteraard. Al vanaf 1950 bij de Dodgers, in 1959 met ze mee verhuisd van Brooklyn naar Los Angeles, en dus al 59 jaar lang de vaste announcer van de Dodgers. Het langste in ALLE sporten in de VS.quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef Terreros85 het volgende:
Sowieso tipt niemand aan Vin Scully van de Dodgers
En het leukste is: Hij is ook nog gewoon goedquote:Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Uiteraard. Al vanaf 1950 bij de Dodgers, in 1959 met ze mee verhuisd van Brooklyn naar Los Angeles, en dus al 59 jaar lang de vaste announcer van de Dodgers. Het langste in ALLE sporten in de VS.Vin Scully
81 is ie dit jaar, en hij geeft nog niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |