Yepquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:09 schreef Doler12 het volgende:
Een mooie overwining van de Angels. Ik hoor net op ducks tv dat de Anaheim Ducks een moment van stillte heeft gehouden voor Nick Adenhart en de twee andere die omkwamen bij het ongeluk. Dat vond ik een mooi gebaar.
Cliff Lee pitcht weer een beetje zoals we van hem gewend waren vóór het vorig seizoen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef Guard het volgende:
De Indians gaan een lang seizoen tegenmoet...
One season wonder....quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:32 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Cliff Lee pitcht weer een beetje zoals we van hem gewend waren vóór het vorig seizoen..
Even snel 24 afkijken en dan ga ik inschakelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef maartena het volgende:
Maar goed, baseball never stops for too long: Boston Red Sox @ Angels om 1:00 PST ofwel 22:00 NL
Die beslissing om Johnson erin te laten in de negende pakte bijna verkeerd uit, maar de derde nul werd dan toch gemaakt. Mooie pot was dat van Johnson, Santana was ook erg goed bezig en verliest door 2 unearned runs...quote:Op zondag 12 april 2009 21:15 schreef Playmaker het volgende:
Josh Johnson nu 5-0 met een 1.60 ERA lifetime vs de Mets!![]()
Marlins nu verrassend op 5-1!
NASN heet tegenwoordig toch ESPN America? En volgens mij heb je het vrijwel altijd als je digitale TV hebt.... ik dacht dat dat tegenwoordig vrij ingeburgerd was in NL?quote:Op zondag 12 april 2009 21:31 schreef Terreros85 het volgende:
Angels - Red Sox begint zo. Mosely tegen Beckett. Helaas geen Nesn
Ik heb het over NESN (New England Sports Network)quote:Op zondag 12 april 2009 21:53 schreef maartena het volgende:
[..]
NASN heet tegenwoordig toch ESPN America? En volgens mij heb je het vrijwel altijd als je digitale TV hebt.... ik dacht dat dat tegenwoordig vrij ingeburgerd was in NL?
Mjah.... Abreu had ook wat minder aggressief kunnen zijn natuurlijkquote:
Ik kijk met MLB.tv. Dan heb je óf thuis óf uitcommentaar. Sowieso tipt niemand aan Vin Scully van de Dodgersquote:Op zondag 12 april 2009 22:02 schreef maartena het volgende:
Ah.... NESN heb ik sowieso niet
Heb trouwens geen problemen met de Angels announcers, maar ik ben ze natuurlijk al jaren gewend.
Abreu vroeg om extra tijd, kreeg dat van de umpire. Vervolgens besluit Beckett de bal alsnog te gooien en niet eens richting de strikezone maar richting z'n hoofd. Abreu deed weinig verkeerd imo.quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah.... Abreu had ook wat minder aggressief kunnen zijn natuurlijk
Tory Hunter is er uit gegooid, maar Mike Scioscia niet. En Justin Speier is er ook uit.
Op Speier natuurlijk, die werd er als eerste uitgegooid. Zo'n vergelijking maak je niet met een dode speler.quote:Op zondag 12 april 2009 22:14 schreef Version2 het volgende:
Volgens mij hoorde ik ook 1 van die NESN announcers zeggen: 'They already lost a player, now they lose Torii Hunter". Sloeg dat op Adenhart of op Speier? Was Speier al voor Hunter eruit gegooid?
Speier ging meteen als een dolle stier tekeerquote:Op zondag 12 april 2009 22:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Op Speier natuurlijk, die werd er als eerste uitgegooid. Zo'n vergelijking maak je niet met een dode speler.
Overigens is Mike Scioscia ook vertrokken, maar het is me nu onduidelijk of ie eruit gegooid is.
Red Sox doen wel even twee single home runs....
Uiteraard. Al vanaf 1950 bij de Dodgers, in 1959 met ze mee verhuisd van Brooklyn naar Los Angeles, en dus al 59 jaar lang de vaste announcer van de Dodgers. Het langste in ALLE sporten in de VS.quote:Op zondag 12 april 2009 22:05 schreef Terreros85 het volgende:
Sowieso tipt niemand aan Vin Scully van de Dodgers
En het leukste is: Hij is ook nog gewoon goedquote:Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Uiteraard. Al vanaf 1950 bij de Dodgers, in 1959 met ze mee verhuisd van Brooklyn naar Los Angeles, en dus al 59 jaar lang de vaste announcer van de Dodgers. Het langste in ALLE sporten in de VS.Vin Scully
81 is ie dit jaar, en hij geeft nog niet op.
Jammer van het resultaat, maar was een prima wedstrijd. Red Sox hadden in de 8e de honken vol en 1 uit. Als je daar dan niets mee doetquote:Op maandag 13 april 2009 00:57 schreef maartena het volgende:
Angels winnen met 5-4 van de Red Sox!
Lange wedstrijd vandaag, bijna 3.5 uur.
Live op NASN volgens mij dinsdag of woensdagquote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef Dos37 het volgende:
Nog maar een paar dagen en opening day at Yankee stadium
Donderdag, Cleveland Indians @ New York Yankees. Cliff Lee tegen CC. Leuke matchupquote:Op maandag 13 april 2009 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Live op NASN volgens mij dinsdag of woensdag
quote:PAUL KONERKO'S SECOND-INNING HOME RUN WAS THE 300TH OF HIS CAREER.
JERMAINE DYE'S SECOND-INNING HOME RUN WAS THE 300TH OF HIS CAREER.
THE SECOND-INNING HOME RUNS BY JERMAINE DYE AND PAUL KONERKO WERE HIT BACK-TO-BACK.
Gestorven in het harnas.quote:WASHINGTON -- Long-time Phillies broadcaster Harry Kalas passed away Monday afternoon after collapsing in the broadcast booth prior to Philadelphia's game at Washington. He was 73.
Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben:quote:Op maandag 13 april 2009 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die vangbal gisteren van die kerel van de Cubs trouwens bij een 99% zekere HR, wat een play was dat!
Inderdaad....quote:Op maandag 13 april 2009 20:40 schreef Terreros85 het volgende:
Gestorven in het harnas.
Life in prison lijkt me gepast... Hij heeft wat levens verwoest....quote:FULLERTON, Calif. -- A judge has increased bail to $2 million for the 22-year-old man charged with three counts of murder, felony drunken driving and other counts in the traffic collision death of Los Angeles Angels pitcher Nick Adenhart and two other people.
Orange County Superior Court Judge Roger B. Robbins continued Andrew Gallo's arraignment until June 8 at Monday's hearing. He did not enter a plea.
Police say the San Gabriel resident had nearly triple the legal blood-alcohol level when he ran a red light in his minivan Thursday and hit the car carrying Adenhart.
Also killed were the car's 20-year-old driver, Courtney Stewart of Diamond Bar, and 25-year-old passenger Henry Pearson of Manhattan Beach.
Officials say Gallo could get nearly 55 years to life in prison if convicted of all charges.
Het ligt er aan of de jury medelijden heeft met de man. Gezien zijn vorige aanrakingen met de politie, zijn eerdere DUI's, het feit dat zijn rijbewijs was ingenomen etc..... Hij was wat we hier een "repeat offender" noemen. Heeft al jaren problemen met de politie, meerdere DUI's etc..... en dat zijn slechts de malen dat hij gepakt werd. Hoevaak is ie ongemerkt dronken gaan rijden? Zet em 15 of 20 jaar op de cel, en hij krijgt de kans om nog een keer iemand te vermoorden door dronken te rijden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:56 schreef Guard het volgende:
Life in prison lijkt me gepast... Hij heeft wat levens verwoest....
niet dat ik ook maar een moment geloof dat ie daadwerkelijk zo lang zou zitten, maar het zou toch in geval een vorm van gerechtigheid zijn.
Goede inwijdingquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:12 schreef popolon het volgende:
De allereerste hit in het nieuwe Mets stadion is meteen een HR.
De man heeft duidelijk niet van zijn fouten geleerd. Een jaartje of 30 lijkt me wel goed om te brommen in de nor. Maar ik ben geen rechter natuurlijk.quote:Het ligt er aan of de jury medelijden heeft met de man. Gezien zijn vorige aanrakingen met de politie, zijn eerdere DUI's, het feit dat zijn rijbewijs was ingenomen etc..... Hij was wat we hier een "repeat offender" noemen. Heeft al jaren problemen met de politie, meerdere DUI's etc..... en dat zijn slechts de malen dat hij gepakt werd. Hoevaak is ie ongemerkt dronken gaan rijden? Zet em 15 of 20 jaar op de cel, en hij krijgt de kans om nog een keer iemand te vermoorden door dronken te rijden.
Life in prison lijkt me gepast. 3 levens verwoest, en dan ook nog eens 3 JONGE mensen. De 4e persoon is intussen verhuisd van intensive care naar een andere afdeling, dus die zal uiteindelijk wel in de rechtbank zitten.....
Iedere keer als ik Coke ergens genoemd zie, denk ik "choke"quote:Op dinsdag 14 april 2009 04:44 schreef Version2 het volgende:
hij doet het beter dan Albaladejo, Ramirez en Coke0 runs
quote:
quote:Beckett suspended for 6 games by MLB
THE ASSOCIATED PRESS
NEW YORK -- Boston pitcher Josh Beckett has been suspended for six games and fined by Major League Baseball, which determined he intentionally threw a pitch near the head of the Los Angeles Angels' Bobby Abreu last week.
Beckett also was cited for "aggressive actions" after the pitch that led to the benches clearing Sunday, according to Bob Watson, vice president for discipline in the commissioner's office.
If Beckett appeals, any penalties would be delayed until after a hearing.
Angels hitting coach Mickey Hatcher was suspended for one game and fined, and he was to serve the penalty Tuesday night. In addition, Watson fined Angels manager Mike Scioscia and players Torii Hunter and Justin Speier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |