Welke jongen heeft er tegenwoordig nou nog nooit een gewelddadig spel gespeeld?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef John.Milton het volgende:
Ik hoorde op de radio al dat hij gewelddadige computerspellen speelde. Er zal wel weer 'n "deskundige" zijn die daar een of ander verband tussen ziet.
Kan toeval zijn, Sky meldde later dat er 'toevallig' veel vrouwen bij de deur zaten in het lokaal waar de meeste slachtoffers vielen. En de ene bron meldde de dood van twee leraressen en een leraar, de ander had het over drie leraressen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Erg toevallig trouwens dat het voornamelijk vrouwen zijn die hij neerschoot. Toch niet willekeurig dan?
En bij school shootings zijn het opvallend altijd mannen/jongens, die achteraf zelfmoord plegen.
Niet gestoorder dan jij en ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Totaal gestoorde persoon, anders doe je zoiets niet lijkt me.
En dan zijn er nog sites die zulke moord acties bijhouden http://www.spreekillers.org/
onmogelijk.quote:
volgens mij zit er zelfs een kogelgat inquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij hulp nodig hebt.
Ik beweer niet net zo gestoord te zijn als de dader in kwestie. Iemand die dat zegt vertrouw ik nog niet met een zakmesje...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat hij dit gisteren op 4chan(soort van image chat forum) heeft gepost:
[ afbeelding ]
Zou niet de eerste keer zijn ...
Hebben we dat ook weer gehad.quote:Girugamesh (ギルガメッシュ ,girugamesshu?, derived from the name Gilgamesh, sometimes typeset as girugämesh) [1] is a Japanese metal band, formed in 2003
Zeker wel.quote:
nou 15 is anders best veel, je moet wel weten dat nadat je je wapen tevoorschijn haalt iedereen al wegvluchtquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:18 schreef kraaksandaal het volgende:
Voor een getrainde schutter heeft ie vooral op die school maar slecht raak geschoten.
Dat is het totaal, op de school valt de schade relatief mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef Spitstand het volgende:
[..]
nou 15 is anders best veel, je moet wel weten dat nadat je je wapen tevoorschijn haalt iedereen al wegvlucht
ah ok, dat wist ik niet, hoeveel waren er op school doodgeschoten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:22 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat is het totaal, op de school valt de schade relatief mee.
9 dacht ik waarvan 3 leraren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:22 schreef Spitstand het volgende:
[..]
ah ok, dat wist ik niet, hoeveel waren er op school doodgeschoten?
Ah, inderdaad, ik heb het net opgezocht, alleen er was nog een leerling later overleden in het ziekenhuis. Dan komt het totaal dus op 14. Dat is toch wel een behoorlijk aantal, lijkt mij goed voorbereid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
9 dacht ik waarvan 3 leraren.
Relatief tot wat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:22 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat is het totaal, op de school valt de schade relatief mee.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:26 schreef Spitstand het volgende:
[..]
Ah, inderdaad, ik heb het net opgezocht, alleen er was nog een leerling later overleden in het ziekenhuis. Dan komt het totaal dus op 14. Dat is toch wel een behoorlijk aantal, lijkt mij goed voorbereid.
14 in de school
2 tijdens het vluchten
Stel je aan, er zijn andere manieren om daarmee om te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:28 schreef stofzuierslang het volgende:
Als schtter gepest werd dan had ie zeker recht op wraak
statisch schieten is iets heel anders dan dynamisch schieten hequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:18 schreef kraaksandaal het volgende:
Voor een getrainde schutter heeft ie vooral op die school maar slecht raak geschoten.
Want dat gaat gebeurt zovaak dat er al een norm voor is waarmee je het kan vergelijken?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:33 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Een schutter die op een school meer weet te raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |