en toch denk ik niet dat gewelddadige games en films echt gezond zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De horror films heb ik al een paar keer langs zien komen. Hoop niet dat ze het daar op gooien.
ziek...quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat hij dit gisteren op 4chan(soort van image chat forum) heeft gepost:
[ afbeelding ]
Zou niet de eerste keer zijn ...
die comments erbijquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Geruchten gaan de ronde dat hij dit gisteren op 4chan(soort van image chat forum) heeft gepost:
[ afbeelding ]
Er wordt zoveel onzin op 4Chan gepost, ik denk dat dit bericht niet echt opgevallen is. Tot vandaag dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal gestoorde persoon, anders doe je zoiets niet lijkt me.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:00 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ziek...
hoe beslis je ff.... ik ga morgen mensen uitmoorden...
Hij zal ook wel een ereplekje krijgen op encyclopedia dramatica.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
an heroquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:06 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hij zal ook wel een ereplekje krijgen op encyclopedia dramatica.
quote:Dader Winnenden was geoefende schutter
De 17-jarige jongen die vanochtend een bloedbad aanrichtte in het Duitse Winnenden, was een geoefende schutter. Dat blijkt uit een persconferentie die zojuist is gegeven.
De jongen oefende vaak op de schietvereniging waar zijn vader lid van was.
Het wapen dat de jongen gebruikte was eigendom van zijn vader. Laatstgenoemde had een vergunning voor 15 wapens, die hij normaal gesproken in een kluis bewaarde.
Vanochtend lag één van de vuurwapens in de slaapkamer en deze kon dus door zijn zoon worden meegenomen.
Kweet niet... Ik heb in mijn jeugd ook heel veel horror gekeken. Nightmare on Elm Street, Hellraiser etc. Ben ook nooit mensen gaan vermoorden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:58 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
en toch denk ik niet dat gewelddadige games en films echt gezond zijn.
stompt de geest behoorlijk af en tegenwoordig word het zieker en zieker.... (hostel / saw)
zelfde als religie, voed een kind ermee op en hij vind het normaal ...
Welke jongen heeft er tegenwoordig nou nog nooit een gewelddadig spel gespeeld?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef John.Milton het volgende:
Ik hoorde op de radio al dat hij gewelddadige computerspellen speelde. Er zal wel weer 'n "deskundige" zijn die daar een of ander verband tussen ziet.
Kan toeval zijn, Sky meldde later dat er 'toevallig' veel vrouwen bij de deur zaten in het lokaal waar de meeste slachtoffers vielen. En de ene bron meldde de dood van twee leraressen en een leraar, de ander had het over drie leraressen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Erg toevallig trouwens dat het voornamelijk vrouwen zijn die hij neerschoot. Toch niet willekeurig dan?
En bij school shootings zijn het opvallend altijd mannen/jongens, die achteraf zelfmoord plegen.
Niet gestoorder dan jij en ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Totaal gestoorde persoon, anders doe je zoiets niet lijkt me.
En dan zijn er nog sites die zulke moord acties bijhouden http://www.spreekillers.org/
onmogelijk.quote:
volgens mij zit er zelfs een kogelgat inquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij hulp nodig hebt.
Ik beweer niet net zo gestoord te zijn als de dader in kwestie. Iemand die dat zegt vertrouw ik nog niet met een zakmesje...quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we dat ook weer gehad.quote:Girugamesh (ギルガメッシュ ,girugamesshu?, derived from the name Gilgamesh, sometimes typeset as girugämesh) [1] is a Japanese metal band, formed in 2003
Zeker wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |