ik probeer er met moeite ovr heen te lezen en er vooral niet op te reageren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat weer vies racistische opmerkingen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef wise het volgende:
-hoe groot is je voorraad kip en watermeloenen?
-waarom schreeuw je altijd in het openbaar?
Ja, waarom niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Supersoep het volgende:
Vind je net zo makkelijk vriendjes als blanke leeftijdsgenoten?
ik lust geen kip, en we hebben ook geen watermeloenen, ik schreeuw ook niet (anderen mischien wel) maar dat is omdat we van aandacht houdenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef wise het volgende:
-hoe groot is je voorraad kip en watermeloenen?
-waarom schreeuw je altijd in het openbaar?
slijtagequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef eleusis het volgende:
Waarom hebben jullie blanke voetzolen en handpalmen?
altijd? rihanna heeft geen dikke reet, en ik ook niet haha ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef tong80 het volgende:
Waarom hebben negerinnen altijd een dikke reet ?
Waarom zijn donkere mensen slecht in nederlands ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
altijd? rihanna heeft geen dikke reet, en ik ook niet haha .., maar de meeste wel, dat is genetisch en word mooie gevonden in onze cultuur
Omdat ie als klein grut tussen haar billen verdwijnt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:26 schreef Spitstand het volgende:
Waarom zie je nooit een negerin samen met een aziatische man?
bedankt voor je eerlijke antwoordquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik lust geen kip, en we hebben ook geen watermeloenen, ik schreeuw ook niet (anderen mischien wel) maar dat is omdat we van aandacht houden
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Supersoep het volgende:
Zullen we eens ergens afspreken zodat ik je lekker kan verwennen met chocolaatjes? (of kip)
Vandaar dit topic ook zeker?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik lust geen kip, en we hebben ook geen watermeloenen, ik schreeuw ook niet (anderen mischien wel) maar dat is omdat we van aandacht houden
wat is dat?quote:
nee, lief aangeboden maar ik bedankquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:28 schreef Supersoep het volgende:
Zullen we eens ergens afspreken zodat ik je lekker kan verwennen met chocolaatjes? (of kip)
Je vraagt er dan ook gewoon om met dit topic. Heb je dat niet door, dan ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik probeer er met moeite ovr heen te lezen en er vooral niet op te reageren.![]()
quote:
ik ben oost afrikaans oorspronkelijk, dus ik voel ergens tussenin omdat ze me daar nooit als een echte afrikaan accepteren en hier niet als echte nederlander.quote:
daar staan ze op wanneer ze bruin gespoten wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef eleusis het volgende:
Waarom hebben jullie blanke voetzolen en handpalmen?
Het woord 'neger' is tegenwoordig niet meer politiek correctquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef eleusis het volgende:
Heb je liever een neger als partner of maakt het niet uit?
nee, sorrie ben opgevoed dat ik trots op mezelf moet zijn, al zou ik wel eens voor een dagje heel lang haar willen hebben ..quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:29 schreef Spitstand het volgende:
Was je liever blank geweest? (eerlijk zeggen)
3 weken niet scheren, het schijnt dan bij de "nieuwe Nederlanders" tot aan je knieën te komenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, sorrie ben opgevoed dat ik trots op mezelf moet zijn, al zou ik wel eens voor een dagje heel lang haar willen hebben ..
Geen probleem.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee, sorrie ben opgevoed dat ik trots op mezelf moet zijn, al zou ik wel eens voor een dagje heel lang haar willen hebben ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |