abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:08:56 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66941059
O en ik moet ook weer even normaal doen .

73,7 zei de weegschaal vanochtend. Nog 200 gram en ik heb weer overgewicht . Teveel gegeten afgelopen week, dan gisteren nog eens een uitgebreide lunch... En nu voel ik me echt dik, bah. Vandaag had beter moeten gaan, maar heb toch weer een hele bak citroenkwark naar binnen gewerkt .

Lijstje dus:

O: citroenkwark (225 gr)
L: drie boterhammen met pindakaas en glas verse jus
T: twee microwave appels
T: citroenkwark (225 gr)
D: tortelloni met spinazie en champignons (mozzarella laat ik weg, want dat voegt niks toe imho)

Hm, k heb nu wel maar één glas jus op en normaal neem ik er twee, dus dat maakt die bak citroenkwark minder erg. Maar ik was zó goed bezig met m'n gedisciplineerde lijstjes... Het is net alsof ik, als ik toch al aangekomen ben, denk: Pff, dan kan dit er ook nog wel bij... .
Niet meer actief op Fok!
pi_66941073
Lekker zonnetje Ook het perfecte licht om je wenkbrauwen bij te epileren, dus dat heb ik net even gedaan

Lijstje:

O: pistoletje gekookt ei
T: smoothie aardbei banaan
L: pistoletje filet americain
T: 1 mineola
T: paar dropjes
D: zuurkoolstamppot met worst geen zin meer om een staafmixer te halen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:10:00 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66941102
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat als je moeder het ziet, wordt ze dan boos ofzo?
Nee hoor. Ik vind het leuk om dingen stiekem te doen . Dan komt het kind in me weer even naar boven .
Niet meer actief op Fok!
pi_66941124
Stom trouwens, net was ik hartstikke suf en onproductief dus toen heb ik een kop koffie gehaald maar die hakt er wel in, nu heb ik me toch een suikerdip! Ik zit helemaal te shaken.
M'n brood is al op maar ik moet echt nog even doorwerken dus dan maar aan de Cup-a-soup, ben benieuwd of het iets uithaalt... Na zo'n dip blijf ik vaak de hele avond snaaien.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66941128
Mijn lijstje voor vandaag:

O: 2 wentelteefjes
T: 3 blokjes pure chocola
L: groenteomelet met 2 bruine boterhammen
T: 3 blokjes pure chocola
D: kip sweet chili met rijst en roerbakgroenten

Of ik daarna nog iets neem weet ik niet, ik heb om 16:30 geluncht
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66941148
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het leuk om dingen stiekem te doen . Dan komt het kind in me weer even naar boven .
Gij sneak
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:13:06 #57
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66941204
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ja mijn moeder kwam vanochtend om 8.30 binnen: moet jij niet studeren?

Ummm, jawel maar ik begin altijd pas om 10.00 uur.

VERDEDIGING: ik slaap nog steeds kuIt (he Elies) vanwege die bestralingen.
Kult slapen sucks bigtime
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66941318
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja, of eigenlijk andersom: als het die vorm is waar weinig genen voor nodig zijn, die dus makkelijk door te geven is, krijg je het al jong. Maar dan hadden waarschijnlijk ook meer vrouwen in je familie het gehad. Aanleg voor andere vormen zal waarschijnlijk ook wel een klein beetje erfelijk zijn, maar een tante van je moeder (toch?) staat nou niet zo dichtbij dat ik me zorgen zou maken.
Wel rot zeg, ik hoop dat ze het eruit krijgen.
Dankjewel ook de rest die erop reageerde

Ik zal maar weer on topic doen
eetlijstje tot nu toe:
O: allbran cornflakes + halfvolle melk
L: 2 volkoren pistoletjes met slankiekaas, komkommer en sla
D: een halve quiche en sla (300kcal)

Straks nog een appeltje of 2 uit de magnetron en misschien nog een boterham omdat het avondeten beetje tegenviel
pi_66941321
Viking, jij eet best vaak tortelloni. Weleens op het pak gekeken hoeveel kcal daarin zitten?

Grays: je bent onderweg naar perfectie. Het ontbijt kan iets beter nog, maar ik ben al voorzichtig trots op je
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:31:00 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66941734
Jammie, ik heb er zoveel zin in.... soms is vis zo lekker!
[img][/img]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:33:51 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66941809
pfff
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66941832
Hoeveel zin in vis?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:41:08 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66942017
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, jij eet best vaak tortelloni. Weleens op het pak gekeken hoeveel kcal daarin zitten?

Nee .
Maarrrr: een tijdje geleden was het in de aanbieding en toen heb ik 3 pakken meegenomen. Maar als ik het eet, moet ik het twee keer vlak achter elkaar eten, omdat ik er steeds een half doosje champignons in doe en die zijn niet goed meer als ik ze een week in de koelkast laat liggen . En ik neem dus steeds een half doosje tortelloni. Het lijkt dus alsof ik heel vaak tortelloni eet, maar dat valt best mee .
Niet meer actief op Fok!
pi_66942676
Viking!
Stap 1. Optimel citroenkwark
Stap 2. Magere Franse kwark
Stap 3.Mengen!

En daar is de vervanger voor de Danone kcalorieënbomkwark. Dit recept kan je best aannemen van een mede-citroenkwarkverslaafde
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:04:09 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66942754
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:01 schreef Laureline het volgende:
Viking!
Stap 1. Optimel citroenkwark
Stap 2. Magere Franse kwark
Stap 3.Mengen!

En daar is de vervanger voor de Danone kcalorieënbomkwark. Dit recept kan je best aannemen van een mede-citroenkwarkverslaafde
Ja maar die van Optimel is niet zo lekker als die van Danone .
Maar ik wil het nog wel eens proberen... Welke hoeveelheden houd jij aan? (hoeveel citroenkwark en hoeveel magere Franse kwark?)
Niet meer actief op Fok!
pi_66943032
Of je doet iets anders met de champignons?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 18:16:00 #67
163650 Greys
pi_66943162
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
O en het lijstje van Greys (ik werd afgeleid door dat koekje ):

Ik vind de lunch best wel karig en waarom toch steeds die eierkoeken? Ontbijt eens normaal .
Omdat ik uit een best-wel-stevig-dippie aan het krabbelen ben en ik het op deze manier vol kan houden. Op de een of andere manier klamp ik me dan (heel achterlijk, ik weet) vast aan bepaalde vaste dingen waar ik aan gewend ben, dan voelt het veilig ofzo
Máár... ik voel me eigenlijk al best iets beter en zal gaan kijken naar een ander ontbijt. Het is namelijk al heel wat dat ik iets weg krijg 's ochtends, dus dan zal het drinkontbijt gaan worden ofzo denk ik. Beter dan eierkoek?

En vanavond doe ik veel groen op mijn broodje Co!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 18:16:44 #68
163650 Greys
pi_66943190
En dank voor de complimenten over mijn lijstje, Slankies!
Dat pept erg op!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66943199
Syrena, wat grappig: ik moet morgen ook naar Den Haag, ook 6 uur reizen, en ik sta ook om 6.20 op; tegelijk met m'n vriend dus.

Woei, net een uur gebodyfit, en op de terugweg vond ik het zulk heerlijk weer dat ik een langere route heb genomen, wat me dus een uur fietsen kostte in plaats van een half uur.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66943210
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar die van Optimel is niet zo lekker als die van Danone .
Maar ik wil het nog wel eens proberen... Welke hoeveelheden houd jij aan? (hoeveel citroenkwark en hoeveel magere Franse kwark?)
half-half
En je ziet je appelwangen verdwijnen
pi_66943224
Greys, zelf een smoothie maken een optie?

Ik roep nogmaals: versgeperste jus met bevroren frambozen in de blender = instant happiness
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:17:50 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66943228
ola, ik had een lijstje geplaatst in t vorige topic en het klopt nog steeds. ik neem alleen vanavond nog extra een bakje kroepoep. omdat t zo lekker is.

k ben MOE niet normaal...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:18:04 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66943236
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Of je doet iets anders met de champignons?
Ja maar die pasta is ook niet eeuwig houdbaar als 'ie eenmaal ontdooid is, maar dat zullen jullie keukenprinsesjes ook wel weer kutsmoezen vinden .
Niet meer actief op Fok!
pi_66943265
Wat voor pasta koop jij, dat 't bevroren is? .
pi_66943271
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar die pasta is ook niet eeuwig houdbaar als 'ie eenmaal ontdooid is, maar dat zullen jullie keukenprinsesjes ook wel weer kutsmoezen vinden .
Nou nee. Je moet het sws helemaal zelf weten, natuurlijk. Maar het zou goed kunnen dat je de energetische waarde van dat spul onderschat; bij mijn weten is het nogal een calorieenbom.
pi_66943304
Niet dat ik zelf tortellini ook niet ontzettend lekker vind hoor, trouwens. . De kaasvariant, met ontvelde tomaten, mascarpone en wat pijnboompitjes. Snel, eenvoudig en heel erg lekker.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 18:21:09 #77
163650 Greys
pi_66943322
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:

Ik roep nogmaals: versgeperste jus met bevroren frambozen in de blender = instant happiness
Aangezien ik in de vorige topics alleen bij de offtopic dingen zat op te letten schijnbaar ( ) de volgende vraag: waar koop ik een blender? Gewoon bij de Marskramer ofzo? En zijn er nog bepaalde blendertssss af te raden of aan te raden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:21:29 #78
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66943326
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:

Agreed

Trouwens, ben ik de enige die zich druk maakt over hoe ze eruit ziet in de sportschool ?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:22:02 #79
148689 Muis006
pi_66943343
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Aangezien ik in de vorige topics alleen bij de offtopic dingen zat op te letten schijnbaar ( ) de volgende vraag: waar koop ik een blender? Gewoon bij de Marskramer ofzo? En zijn er nog bepaalde blendertssss af te raden of aan te raden?
Ik heb een blender van 15 euro, die hebben mijn ouders bij Aldi of Lidl ofzo opgedoken ding werkt perfect!
pi_66943350
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat ik uit een best-wel-stevig-dippie aan het krabbelen ben en ik het op deze manier vol kan houden. Op de een of andere manier klamp ik me dan (heel achterlijk, ik weet) vast aan bepaalde vaste dingen waar ik aan gewend ben, dan voelt het veilig ofzo
Máár... ik voel me eigenlijk al best iets beter en zal gaan kijken naar een ander ontbijt. Het is namelijk al heel wat dat ik iets weg krijg 's ochtends, dus dan zal het drinkontbijt gaan worden ofzo denk ik. Beter dan eierkoek?

En vanavond doe ik veel groen op mijn broodje Co!
Mijn lievelingsontbijt is verse stukjes ananas met een beetje romige yoghurt Of verse aardbeien met kwark maar die durf ik nog niet te kopen zo vroeg in het seizoen na mijn traumatische ervaring met Albert Heijnaardbeien die allemaal keihard knarsten . Ieh!
Of frambozen met yoghurt? Of frambozen met Optimel citroenkwark voor de zoetekauwen.
pi_66943400
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Agreed

Trouwens, ben ik de enige die zich druk maakt over hoe ze eruit ziet in de sportschool ?
Nee Maar bij spinnen heb ik het opgegeven; ik word daar altijd vuurrood en zweterig van.

Greys, andere smoothie: magere yoghurt, halve banaan, 2 handjes diepvriesbosbessen, drupje honing Is wat voedzamer.

Wel erg koud op je nuchtere maag Ik maak 'm dan direct als ik uit bed kom en drink 'm na douchen en aankleden enzo pas op.
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:25:38 #82
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66943470
Smoothies . Die dingen zijn toch zo lekker.

Ik heb nu ook HONGER , maar m'n vriend is nog steeds niet thuis. Grrr.
pi_66943471
Nou, ik vond het zelf erg goed dat ik weer heb gesport, voor het eerst sinds oktober. . .Even douchen en dan koken!
pi_66943477
quote:

[..]

Agreed

Nee, daarom ga ik ook nooit naar een sportschool
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:25:51 #85
148689 Muis006
pi_66943480
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee Maar bij spinnen heb ik het opgegeven; ik word daar altijd vuurrood en zweterig van.

Greys, andere smoothie: magere yoghurt, halve banaan, 2 handjes diepvriesbosbessen, drupje honing Is wat voedzamer.

Wel erg koud op je nuchtere maag Ik maak 'm dan direct als ik uit bed kom en drink 'm na douchen en aankleden enzo pas op.
Ja mijn enige lange broek is helemaal vaal en oud. dus nu doe ik mijn strakke-zwarte-caprisportbroek (leuk galgje woord) aan maar dan maak ik me weer zorgen dat mijn kuiten er dik uit zien want ik heb geen smalle gympies, maar sportschoenen met een brede zool omdat ik een hoge wreef heb.

Dus nu ga ik van het weekend een nieuwe lange broek kopen
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:26:22 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66943494
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou nee. Je moet het sws helemaal zelf weten, natuurlijk. Maar het zou goed kunnen dat je de energetische waarde van dat spul onderschat; bij mijn weten is het nogal een calorieenbom.
Maar zo vaak eet ik het helemaal niet . Toevallig deze week twee keer en nu ws weer een maand ofzo helemaal niet .

@ DaD: ik kocht destijds verse pasta en dat heb ik dus in de vriezer gedaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_66943544
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Kan toch ook met een staafmixer in een beker? Anders koop je beter een staafmixer dan een blender (vraag de moeder van Goodbye maar om tips! ), daar heb je veel meer aan, ivm alle gezonde heerlijke groentesoepen die je gaat eten!
pi_66943547
quote:

[..]

Agreed

Ik zie er lelijk uit . Heb wel leuke sportkleding die niet té strak zit, zodat je je ook niet hoeft te schamen in onflatteuze houding endezo

Maar m'n haar gaat in een staart en m'n lok zit altijd in de weg. En ik word altijd heel lelijk rood (letterlijk mijn hele gezicht, behalve m'n kin en het stukje tussen neus en mond ). Ik doe als laatste oefening tegenwoordig roeien, omdat dat me enigszins kalmeert in vergelijking tot hardlopen ofzo (en er komt wind uit die machine ). Zo loop ik in ieder geval iets charmanter naar buiten!
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:29:11 #89
148689 Muis006
pi_66943594
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zie er lelijk uit . Heb wel leuke sportkleding die niet té strak zit, zodat je je ook niet hoeft te schamen in onflatteuze houding endezo

Maar m'n haar gaat in een staart en m'n lok zit altijd in de weg. En ik word altijd heel lelijk rood (letterlijk mijn hele gezicht, behalve m'n kin en het stukje tussen neus en mond ). Ik doe als laatste oefening tegenwoordig roeien, omdat dat me enigszins kalmeert in vergelijking tot hardlopen ofzo (en er komt wind uit die machine ). Zo loop ik in ieder geval iets charmanter naar buiten!
Ik doe mijn haar in een zéér flatteus (not) knotje, en mijn gezicht blijft gelukkig gewoon roze maar mijn ogen gaan altijd heel erg tranen als ik op de crosstrainer moet ook heel charmant.
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:29:37 #90
148689 Muis006
pi_66943609
Oh en oplossing voor de lok: wegsteken met een speldje?
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:29:57 #91
148689 Muis006
pi_66943623
O kuit ik moet mijn benen nog scheren straks.
pi_66943663
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, ik vond het zelf erg goed dat ik weer heb gesport, voor het eerst sinds oktober. . .Even douchen en dan koken!
Ik had niet door dat je al een poos niet meer gesport had! Goed dat je de draad weer op hebt gepakt, dat is moeilijk!
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:31:48 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66943696
Even opgezocht hoe het zit met die tortelloni. 315 calorieën per 100 gram, ik eet een half pakje (dus 125 gram) = bijna 400 calorieën. Dan nog 300 gram spinazie erbij (een hele zak) en een half bakje champignons. Op hoeveel calorieën zou ik dan in totaal zitten?
Niet meer actief op Fok!
pi_66943698
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Oh en oplossing voor de lok: wegsteken met een speldje?
Dat ziet er bij mij dus écht niet uit Ik maak t een klein beetje vochtig met water zodat ik het naar achter kan werpen
pi_66943704
bah was ziekjes gisteravond en vandaag, maar nu gaat het al weer een stuk beter

Lijstje

O: beetje muesli met halfvolle melk
T: niks
L: 150 gram gerookte kipfilet + beetje sla
T: magnetron appel
T: augurkjes
D: sesam kip + andijvie salade
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66943723
Miss_S wat erg voor je tante, ik hoop dat het allemaal goed te behandelen is
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66943732
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
O kuit ik moet mijn benen nog scheren straks.
Love tha woordspeling
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:33:41 #98
148689 Muis006
pi_66943770
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat ziet er bij mij dus écht niet uit Ik maak t een klein beetje vochtig met water zodat ik het naar achter kan werpen
Oh da's wel minder. Ik steek mijn plukjes wel weg anders zie ik er halverwege uit als Nick Carter toen de Backstreet Boys net hip waren

En nu moet ik eten!
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:33:50 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66943773
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Tilburg is:

8.45-10.30
10.45-12.30
12.45-14.30
14.45-16.30
16.45-18.30
18.45-20.30

Die laatste twee weet ik niet helemaal zeker, dat is vooral voor deeltijders, maar het komt weleens voor dat docenten een extra HC inplannen omdat ze ziek zijn geweest, en dan mag je dus fijn 's avonds
Leijuh is bij letteren als volgt:
9.15-11.00 (vaak pauze tussen 10 en 10.15 dan) --> dit college is er bijna nooit...
11.15-13.00 (pauze 12.00-12.15)
13.15-15.00(pauze 14.00-14.15)
15.15-17.00(pauze 16-16.15)

dan begint t avondcollege rooster
19.00-20.30
20.30-22.00 (geen pauze officieel tijdens avondcolleges, maar soms wel 10 minuutjes of vijf tussendoor)
soms ook nog van.17.30-19.00 uur...

ik hb ooit een fijne dag gehad van 11.15 tot 22.00 met pauze tussen 15 en 17
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:33:54 #100
148689 Muis006
pi_66943776
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:32 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Love tha woordspeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties