Nee hoor. Ik vind het leuk om dingen stiekem te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat als je moeder het ziet, wordt ze dan boos ofzo?![]()
Gij sneakquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het leuk om dingen stiekem te doen. Dan komt het kind in me weer even naar boven
.
Kult slapen sucks bigtimequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Ja mijn moeder kwam vanochtend om 8.30 binnen: moet jij niet studeren?
Ummm, jawelmaar ik begin altijd pas om 10.00 uur.
VERDEDIGING: ik slaap nog steeds kuIt (he Elies) vanwege die bestralingen.
Dankjewelquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, of eigenlijk andersom: als het die vorm is waar weinig genen voor nodig zijn, die dus makkelijk door te geven is, krijg je het al jong. Maar dan hadden waarschijnlijk ook meer vrouwen in je familie het gehad. Aanleg voor andere vormen zal waarschijnlijk ook wel een klein beetje erfelijk zijn, maar een tante van je moeder (toch?) staat nou niet zo dichtbij dat ik me zorgen zou maken.
Wel rot zeg, ik hoop dat ze het eruit krijgen.
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, jij eet best vaak tortelloni. Weleens op het pak gekeken hoeveel kcal daarin zitten?
Ja maar die van Optimel is niet zo lekker als die van Danonequote:Op woensdag 11 maart 2009 18:01 schreef Laureline het volgende:
Viking!
Stap 1. Optimel citroenkwark
Stap 2. Magere Franse kwark
Stap 3.Mengen!
En daar is de vervanger voor de Danone kcalorieënbomkwark. Dit recept kan je best aannemen van een mede-citroenkwarkverslaafde
Omdat ik uit een best-wel-stevig-dippie aan het krabbelen ben en ik het op deze manier vol kan houden. Op de een of andere manier klamp ik me dan (heel achterlijk, ik weet) vast aan bepaalde vaste dingen waar ik aan gewend ben, dan voelt het veilig ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
O en het lijstje van Greys (ik werd afgeleid door dat koekje):
Ik vind de lunch best wel karig en waarom toch steeds die eierkoeken? Ontbijt eens normaal![]()
.
half-halfquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar die van Optimel is niet zo lekker als die van Danone.
Maar ik wil het nog wel eens proberen... Welke hoeveelheden houd jij aan? (hoeveel citroenkwark en hoeveel magere Franse kwark?)
Ja maar die pasta is ook niet eeuwig houdbaar als 'ie eenmaal ontdooid is, maar dat zullen jullie keukenprinsesjes ook wel weer kutsmoezen vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
Of je doet iets anders met de champignons?
Nou nee. Je moet het sws helemaal zelf weten, natuurlijk. Maar het zou goed kunnen dat je de energetische waarde van dat spul onderschat; bij mijn weten is het nogal een calorieenbom.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar die pasta is ook niet eeuwig houdbaar als 'ie eenmaal ontdooid is, maar dat zullen jullie keukenprinsesjes ook wel weer kutsmoezen vinden.
Aangezien ik in de vorige topics alleen bij de offtopic dingen zat op te letten schijnbaar (quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, zelf een smoothie maken een optie?
Ik roep nogmaals: versgeperste jus met bevroren frambozen in de blender = instant happiness
Agreedquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, zelf een smoothie maken een optie?
Ik roep nogmaals: versgeperste jus met bevroren frambozen in de blender = instant happiness
Ik heb een blender van 15 euro, die hebben mijn ouders bij Aldi of Lidl ofzo opgedokenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Aangezien ik in de vorige topics alleen bij de offtopic dingen zat op te letten schijnbaar (![]()
![]()
) de volgende vraag: waar koop ik een blender? Gewoon bij de Marskramer ofzo? En zijn er nog bepaalde blendertssss af te raden of aan te raden?
Mijn lievelingsontbijt is verse stukjes ananas met een beetje romige yoghurtquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik uit een best-wel-stevig-dippie aan het krabbelen ben en ik het op deze manier vol kan houden. Op de een of andere manier klamp ik me dan (heel achterlijk, ik weet) vast aan bepaalde vaste dingen waar ik aan gewend ben, dan voelt het veilig ofzo![]()
Máár... ik voel me eigenlijk al best iets beter en zal gaan kijken naar een ander ontbijt. Het is namelijk al heel wat dat ik iets weg krijg 's ochtends, dus dan zal het drinkontbijt gaan worden ofzo denk ik. Beter dan eierkoek?
En vanavond doe ik veel groen op mijn broodje Co!
Neequote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Agreed![]()
Trouwens, ben ik de enige die zich druk maakt over hoe ze eruit ziet in de sportschool?
Nee, daarom ga ik ook nooit naar een sportschoolquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Agreed![]()
Trouwens, ben ik de enige die zich druk maakt over hoe ze eruit ziet in de sportschool?
Ja mijn enige lange broek is helemaal vaal en oud. dus nu doe ik mijn strakke-zwarte-caprisportbroek (leuk galgje woord) aan maar dan maak ik me weer zorgen dat mijn kuiten er dik uit zien want ik heb geen smalle gympies, maar sportschoenen met een brede zool omdat ik een hoge wreef heb.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NeeMaar bij spinnen heb ik het opgegeven; ik word daar altijd vuurrood en zweterig van.
Greys, andere smoothie: magere yoghurt, halve banaan, 2 handjes diepvriesbosbessen, drupje honingIs wat voedzamer.
Wel erg koud op je nuchtere maagIk maak 'm dan direct als ik uit bed kom en drink 'm na douchen en aankleden enzo pas op.
Maar zo vaak eet ik het helemaal nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou nee. Je moet het sws helemaal zelf weten, natuurlijk. Maar het zou goed kunnen dat je de energetische waarde van dat spul onderschat; bij mijn weten is het nogal een calorieenbom.
Kan toch ook met een staafmixer in een beker? Anders koop je beter een staafmixer dan een blender (vraag de moeder van Goodbye maar om tips!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Aangezien ik in de vorige topics alleen bij de offtopic dingen zat op te letten schijnbaar (![]()
![]()
) de volgende vraag: waar koop ik een blender? Gewoon bij de Marskramer ofzo? En zijn er nog bepaalde blendertssss af te raden of aan te raden?
Ik zie er lelijk uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Agreed![]()
Ik doe mijn haar in een zéér flatteus (not) knotje, en mijn gezicht blijft gelukkig gewoon rozequote:Op woensdag 11 maart 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie er lelijk uit. Heb wel leuke sportkleding
die niet té strak zit, zodat je je ook niet hoeft te schamen in onflatteuze houding endezo
Maar m'n haar gaat in een staart en m'n lok zit altijd in de weg. En ik word altijd heel lelijk rood (letterlijk mijn hele gezicht, behalve m'n kin en het stukje tussen neus en mond). Ik doe als laatste oefening tegenwoordig roeien, omdat dat me enigszins kalmeert in vergelijking tot hardlopen ofzo (en er komt wind uit die machine
). Zo loop ik in ieder geval iets charmanter naar buiten!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, ik vond het zelf erg goed dat ik weer heb gesport, voor het eerst sinds oktober..
.Even douchen en dan koken!
Dat ziet er bij mij dus écht niet uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Oh en oplossing voor de lok: wegsteken met een speldje?
Love tha woordspelingquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
O kuit ik moet mijn benen nog scheren straks.
Ohquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ziet er bij mij dus écht niet uitIk maak t een klein beetje vochtig met water zodat ik het naar achter kan werpen
Leijuh is bij letteren als volgt:quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tilburg is:
8.45-10.30
10.45-12.30
12.45-14.30
14.45-16.30
16.45-18.30
18.45-20.30
Die laatste twee weet ik niet helemaal zeker, dat is vooral voor deeltijders, maar het komt weleens voor dat docenten een extra HC inplannen omdat ze ziek zijn geweest, en dan mag je dus fijn 's avonds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |