Nee een gewone bruinequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:38 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Een witte chunky? Die zijn Fataal.
Ik heb 4 paaseitjes op, dat is denk ik zo'n 180 kcals. Niet denderend slecht, maar ook niet handig als er echt wat af moet...
Ik zou het alleen maar goed vinden als ik iemand tegenkwam tijdens 't sporten, je bent toch goed bezig?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wuh. ER zaten 2 van mijn studenten van het afgelopen semester bij de spinningles. Naast mijIk heb een wanhopige poging gedaan om heel fit te lijken, maar ik geloof niet dat die erg succesvol was
Dat maakt mij niet uit, alles is nu welkom.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef cyclechick het volgende:
Is transvet hetzelfde als gehard vet?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:57 schreef ColdFeet het volgende:
Wuh. ER zaten 2 van mijn studenten van het afgelopen semester bij de spinningles. Naast mijIk heb een wanhopige poging gedaan om heel fit te lijken, maar ik geloof niet dat die erg succesvol was
Waarom niet vandaag! goede voornemens voor morgen, dan ben je alweer aan het uitstellen. Begin maar NU met het beter van je lichaam, en laat die transvetten maar liggen, want daar ga je dood anquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:03 schreef neen het volgende:
Ik heb ook zin in wat lekkers
lees: iets vets met veel kcal
[..]
Dat maakt mij niet uit, alles is nu welkom.
ik weet het niet
[..]Je hebt het iig geprobeerd en over een tijdje is het ook zo!
Ik ga morgen even springtouwen want ik heb m'n springtouw gevonden
Dat is ook zo...Maar, maar, maar....quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef kwakveense het volgende:
zonde! als je t nu niet naar binen schuift hoef je t na maandag er ook niet meer af te werken
Als je er dan ook nog even een pot vaseline tegenaan gooit! En de zonnefactor ook op je handen smeert! Want aan de handen van de vrouw herkent men haar ware leeftijd!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb dagcreme met SPF 15 gekocht trouwens. Ik werk nu alvast aan eventuele rimpelvorming, She zou trots op me zijn
Ik voelde me vanmorgen na twee dagen netjes eten ook alweer een heel stuk slanker!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef AKnynke het volgende:
vanaf gisteren ben ik weer bezig met wat strenger zijn naar mezelf. En toen ik vanmorgen in de spiegel keek dacht ik 'goh, je kunt wel afgevallen zijn'. Wat een motivatie!
wezen sporten vanavond?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk niet dat ik morgen kan lopen.
Of mijn armen op kan tillen.
Dan heb je goed je best gedaan vanavond, Bikkelientje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
en ik denk dat ik met de pil ga stoppen, zodat ik niet meer zo'n labielo ben!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voelde me vanmorgen na twee dagen netjes eten ook alweer een heel stuk slanker!
En elke dag een Supradyn Energy bruistabletje en het lijkt wel alsof ik met elke slok water met dat spul me fitter ga voelen. Dat ebt daarna ook net zo snel weer wegmaar het begin is er!
Nynke, we vallen af! Hoezee!
Will do!quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er dan ook nog even een pot vaseline tegenaan gooit! En de zonnefactor ook op je handen smeert! Want aan de handen van de vrouw herkent men haar ware leeftijd!
Nú is ze pas trots!![]()
Maakt niet uit, ik heb mijn magnetron handleiding toch alquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef Muis006 het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb je goed je best gedaan vanavond, Bikkelientje!
Ben trots (en een beetje jaloers) op je!
Ik hou ook van jouquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb mijn magnetron handleiding toch al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |