preciesquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het scheelt dat ik mijn tatts heb genomen voor mezelf en niet voor een ander
Al mijne ook nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn tatoo komt ook niet uit een boek![]()
tijd voor een nwe btw
Kusjes Remlof op je armquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:59 schreef PeZu het volgende:
ik game notes uitprinten en die tatooeren_!
grapjasquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef eNGine10 het volgende:
iemand van jullie ook al ooit een tattoo laten verwijderen? schijnt echt een relaxt gevoel te zijn
wrom zou je dat in godsnaam doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef eNGine10 het volgende:
iemand van jullie ook al ooit een tattoo laten verwijderen? schijnt echt een relaxt gevoel te zijn
Jep, ik had een swastika op m'n voorhoofd, heb ik even weggehaald met een schuurmachinequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:04 schreef eNGine10 het volgende:
Voor wat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
Tatoeages zijn voor plebejers
niet je eerste zo te zienquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, ik had een swastika op m'n voorhoofd, heb ik even weggehaald met een schuurmachine
Omdat je ergens spijt van kunt krijgenquote:
Omdat je er spijt van hebt?quote:
en wat heb je er nu neer laten zetten dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, ik had een swastika op m'n voorhoofd, heb ik even weggehaald met een schuurmachine
quote:
Een keltisch kruisquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en wat heb je er nu neer laten zetten dan?
Welke website is dat? En met hoeveel geld ben je begonnen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:19 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga geld winnen vanavond
dus je denkt dat Roma - Arsenal een gelijkspel of winst voor arsenal word? ik snap het nog niet helemaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:19 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga geld winnen vanavond
Ja klopt, en ik zet 4 euro in, en als ik win win ik 4 x 12,9 = 51,60quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
dus je denkt dat Roma - Arsenal een gelijkspel of winst voor arsenal word? ik snap het nog niet helemaal.
Betfair, en heb net 30 euro gestort, ik begin net weer na een hele tijd. Al een jaar niet meer gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke website is dat? En met hoeveel geld ben je begonnen?
En hoeveel verdien je nou zo ongeveer? (Als je het een beetje redelijk speelt - beginnersgeluk etc.)quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:25 schreef appelsjap het volgende:
Betfair, en heb net 30 euro gestort, ik begin net weer na een hele tijd. Al een jaar niet meer gedaan.
Ja wat?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |