Niet zo zeuren, Gellius.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:19 schreef Gellius het volgende:
Kopje thee, pijnstillers bewaren voor als je het echt-echt-echt een keer nodig hebt. Ik zie al teveel vrienden die dingen met handenvol naar binnen werken. Of eigenlijk: vriendinnen. Eigenaardig.
Och soms, als je toevallig iets hebt waar liefhebbers voor zijn. En ausdauer.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:22 schreef JAM het volgende:
[..]
Verkoopt dat een beetje, via marktplaats?
Je bedoelt...? Sport?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:22 schreef Frollo het volgende:
Bah Gellius, dat klinkt niet best, dat gedoe met je rug.
Is er niks aan te doen? Fitness, hardlopen?
Dit was een waarneming Liene. Al mijn andere posts van vandaag waren gezeur, maar dit was nu net die ene observatie.quote:
Kijk aan, je knapt alweer op.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dit was een waarneming Liene. Al mijn andere posts van vandaag waren gezeur, maar dit was nu net die ene observatie.
O, fysieke oefeningen om de lichamelijke gesteldheid te verbeteren. Misschien zou ik daar eens over moeten nadenken, inderdaad. Een flinke tijd.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niet zo hard!
Nee, ik bedoel fysieke oefeningen om de lichamelijke gesteldheid te verbeteren.
Heroine schijnt ook fantastisch te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Over pillen gesproken, een studiegenote van me vertelde dat ze mensen kent die voor 5 euro xtc verkopen. En toen ik me afvroeg wat xtc nou eigenlijk voor effect had zei ze dat je er de hele avond/nacht gelukkig van werd. Nou zeg ik je, 5 euro voor geluk, da's toch een koopje?
Dat is dan wel weer aanzienlijk duurder, Lien.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heroine schijnt ook fantastisch te zijn.
Nou, zo'n probleem is dat niet hoor. Ik weet nog wel dat m'n broer een keer met LSD in bed ging liggen. M'n moeder kwam thuis en zei: 'Jongen! Wat zie je er vrolijk uit! Zullen we wat chocolademousse halen?' Nou, toen gingen ze lekker met wat gekocht geluk een bakje chocolademousse eten in de tuin. Niets mis mee hoor. Je moet het alleen niet verklappen, zie je.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:32 schreef Gellius het volgende:
Je moet dan wel een eigen kamer hebben, Erik. Je kunt niet bij je ouders op de bank met gekocht geluk gaan zitten, natuurlijk.
Tsjonge! Ren je jezelf niet voorbij?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin langzaamaan connecties te maken, Gellius, ik verwacht binnen nu en een paar jaar een eigen kamer te hebben. Dan kan ik naar hartelust mijn gekochte geluk gaan consumeren
Als je dat natuurfilosofisch bedoelt: ja.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef Gellius het volgende:
Ah, Frollo is 'n doorgewinterde materialist..
Hier zitten twee houtduiven. Ik verdenk ze van een nest in aanbouw in de buurt. Ze zaten vannacht om vier uur te roekoeën.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef Frollo het volgende:
Overigens zijn de Turkse tortels nu steeds vaker op ons balkon te vinden en het ziet er naar uit dat ze elk moment kunnen gaan leggen.
Kopje thee?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef Gellius het volgende:
JA, DE DUIVEN ZATEN BIJ MIJ OOK OM HALF VIJF TE ROEKOEËN JA! TOEN HAD IK NOG GEEN HALF UUR GESLAPEN.,
,
.
.
Die hele houtduif had niks met jou te maken, lieve Gellius.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:49 schreef Gellius het volgende:
En dan plaats dat mens er ook nog een audiolink bij. Mijn leed is het heelal.
Met sport is het het idee dat je het van plan bent dat telt, Gellius. Alleen al de aanschaf en het ophangen van zo'n stok geeft al de intentie aan en daarmee ook de voldoening dat je op zijn minst aan sport gedacht hebt waar je dagen zo niet weken op kunt teren. In jouw geval is het misschien al genoeg om in je agenda een aantekening te maken dat je eens zult gaan kijken naar een rekstok. Deze datum stel je natuurlijk zo lang mogelijk uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:43 schreef Gellius het volgende:
Hoe lang moet ik dan hangen, barbertjebeeeer? Tien minuten? Een halfuur? Moet ik dan van die Dale Cooper beugels om mijn polsen en enkels?
Het is heerlijk, Gellius. Net een uurtje wakker, Kink FM staat op, de complete vaat wordt gewassen, even koppen gesneld in de ochtendkrant, zo veel tijd, zo weinig te doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef Gellius het volgende:
En IR spreekt als een man die zichzelf hervonden heeft. Vrijdag begint mijn vakantietje zelfs.
Nee, die is het niet geworden. Ik heb hem gezegd dat ie nog wat verder met zijn opleiding moet zijn en zich nog wat meer moet ontwikkelen en dat ie dan altijd nog es kan vragen. Dat deed 'ie dan ook: reeds twee weken later.quote:
Ik zag het en heb ook reeds gereageerd.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:54 schreef Gellius het volgende:
Ook onze kieskompassen zijn griezelig congruent, Frollo.
Que? Nee hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 18:32 schreef k_man het volgende:
Ja, die link had sigme hier ook al gepoeptpost.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef Z het volgende:
Woonde jij niet in Oud Zuid?
De musjes ook hoor, maar zij vlogen gewoon van Oost- naar West-Berlijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef JAM het volgende:
Ja, bla-bla, musjes dit en musjes dat, maar ik heb de koude oorlog nog meegemaakt !!!
Dan zal ik maar niet over struisvogels beginnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Gellius het volgende:
Ik haat de mus minder, omdat het per exemplaar minder vogel is. Hoewel ik vogels categorisch haat, ben en blijf ik toch een pragmaticus.
En die arme tweetjes dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:56 schreef Z het volgende:
Brood is voor de eentjes
Hoezo?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:22 schreef Frollo het volgende:
Nog nieuws uit Brabant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |